Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

voor jullie, het is vandaag volle maan.
van de Happinez: Op 13 juli 2022 om 20:37 uur is het weer volle maan, en net als vorige maan(d) krijgen we te maken met een supermaan. Dit keer in het serieuze teken Steenbok. Recht daartegenover staat de zon in het teken Kreeft. Tijdens volle maan ontstaat er een spanningsveld tussen deze twee tekens. Dit kan je moe, geprikkeld of emotioneel maken...

Evaluna schreef op 13-07-2022 om 07:30:

van de Happinez: Op 13 juli 2022 om 20:37 uur is het weer volle maan, en net als vorige maan(d) krijgen we te maken met een supermaan. Dit keer in het serieuze teken Steenbok. Recht daartegenover staat de zon in het teken Kreeft. Tijdens volle maan ontstaat er een spanningsveld tussen deze twee tekens. Dit kan je moe, geprikkeld of emotioneel maken...

Ik ben bijna altijd moe , geprikkeld en emotioneel 

In mijn zoektocht naar de oorzaak van mijn rommelende darmen en indigestie in de avond ben ik een zoetstofloze dag begonnen. Kunstmatige zoetstof. Je moet alles proberen.

Thee en koffie zonder suiker of zoetstof zijn niet te drinken. Enorm bitter. Dus nu half melk half water. 't Is maar voor een paar dagen om het effect te controleren.

TanSwallow86

TanSwallow86

13-07-2022 om 12:22

Het is nu al behoorlijk warm buiten

Evaluna schreef op 13-07-2022 om 07:30:

Zou het zijn omdat ik een steenbok ben?

Ook ongesteld en dan ben ik prikkelbaar en kind zijn laatste schooldag op de basisschool wat toch wel emotioneel wat met me doet

aan dat benauwde appartement van schoonmoeder waarin wel een airco zit ingebouwd. Maar aanzetten hoo maar…. Aaaargh

Aan de kutkoters die vakantie hebben en bij oma (mijn buren)  in de tuin lopen te gillen.

Beterlaat2021! schreef op 13-07-2022 om 13:52:

551240.jpg

Verkeerde topic? Of erger je je hier echt aan? Ik vind het wel grappig.

Schemerlampje schreef op 13-07-2022 om 13:53:

[..]

Verkeerde topic? Of erger je je hier echt aan? Ik vind het wel grappig.

Ik denk dat het als reactie is op Redbulletje.

aan die 2 automobilisten die elkaar tegen kwamen en midden op de weg bleven staan kletsen.
En ondertussen de hele weg blokkeren 

Ik ben ook weer eens ongesteld .k#thormonen, k#tovergang.
En ik erger me aan mezelf omdat ik al weken geen zin heb om naar de kapper te gaan.

Treurniet schreef op 13-07-2022 om 14:48:

Ik ben ook weer eens ongesteld .k#thormonen, k#tovergang.
En ik erger me aan mezelf omdat ik al weken geen zin heb om naar de kapper te gaan.

Ik ben ook ongesteld maar ik klaar dan psychisch juist weer op. Voor mij is de week ervoor "horror" 🤪

Maar ik leef met je mee. Hormonen zijn naar, tenminste wat ze veroorzaken 🤨

Aan de onbeschofte caissière bij de Jumbo. Echt die is niet goed snik.

Dat is helemaal niet leuk boodschappen doen bij de Jumbo.

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

13-07-2022 om 15:59

Aan de laatste week school. Kinderen lopen met z'n allen op hun tandvlees. 
Snap natuurlijk ook wel dat het niet anders kan, maar maak er dan een ontspannen week van. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.