Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mug schreef op 11-07-2022 om 13:19:

[..]

Ik dacht... uien en aardappelen en ehm...verder niks 😂

En wind, veeeeeel wind.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-07-2022 om 13:29

Elmie schreef op 11-07-2022 om 13:19:

[..]

Pfffl , daar zit je toch niet op te wachten 🤨 Hoe is het verder met je?

Met mij? Dat kon stukken beter, dus dit soort gedoe zit ik echt niet op te wachten. 

Ik ga er dwars voorliggen hoor, echt niet dat ik daarheen ga verhuizen. 

Mug schreef op 11-07-2022 om 13:29:

[..]

Met mij? Dat kon stukken beter, dus dit soort gedoe zit ik echt niet op te wachten.

Wat wil hij daar dan gaan doen?

[..]

Ik zeg bij zo'n bijzonder voorstel (mijn man heeft het regelmatig over een-caravan-als-hij-gepensioneerd is, ik ga helemaal nergens op vakantie zonder riolering en dat weet hij 😄), oh wat leuk, met wie ga je?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-07-2022 om 13:36

Zusterclivia schreef op 11-07-2022 om 13:30:

[..]

Wat wil hij daar dan gaan doen?

Hij kan zo aan het werk als hij wil, zijn bedrijf heeft daar een vestiging. Hij werd benaderd door de directeur van die vestiging of hij niet daarheen wilde komen, met natuurlijk leuke arbeidsvoorwaarden etc als worst voor zijn neus gehouden.

Zucht. Ik weet niet waar hij last van heeft hoor, normaal gesproken is hij zo standvastig als wat, maar de laatste tijd...

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-07-2022 om 13:37

vertelsel schreef op 11-07-2022 om 13:33:

[..]

Ik zeg bij zo'n bijzonder voorstel (mijn man heeft het regelmatig over een-caravan-als-hij-gepensioneerd is, ik ga helemaal nergens op vakantie zonder riolering en dat weet hij 😄), oh wat leuk, met wie ga je?

😂😂 dat zal ik 's aan hem vragen 

[..]

Je schildklier was toch verstoord? Ik snap dat je dit er niet bij kunt hebben. Ik zou ook not amused zijn.

vertelsel schreef op 11-07-2022 om 13:33:

[..]

Dit vind ik ook hele goeie 🤣

Mug schreef op 11-07-2022 om 12:56:

Mijn man heeft echt een midlifecrisis ofzo! Eerst nam hij al zomaar ontslag en nu heeft hij het in zijn kop gekregen dat we naar Zeeland moeten verhuizen. Wat moet ik daar nou gaan doen dan ?!? Mafkees....

Zeeland ? Nee, daar zou ik ook echt niet blij van worden. Niks ten nadele van de Zeeuwen hoor. 

Rogue schreef op 11-07-2022 om 10:08:

dat ik nieuw wachtwoord met verzinnen

Ik ook op Viva forum😐

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-07-2022 om 15:32

Elmie schreef op 11-07-2022 om 14:54:

[..]

Je schildklier was toch verstoord? Ik snap dat je dit er niet bij kunt hebben. Ik zou ook not amused zijn.

Klopt inderdaad ja, en die krijgen ze nog niet onder controle. Ik wist niet dat je zo'n berg klachten daarvan kon krijgen, echt niet normaal! 

Mug schreef op 11-07-2022 om 15:32:

[..]

Klopt inderdaad ja, en die krijgen ze nog niet onder controle. Ik wist niet dat je zo'n berg klachten daarvan kon krijgen, echt niet normaal!

Ja, ik ken iemand die het ook heeft en die had er ook zo'n last van! Ik hoop dat ze het bij jou snel onder controle krijgen.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-07-2022 om 15:54

Elmie schreef op 11-07-2022 om 15:47:

[..]

Ja, ik ken iemand die het ook heeft en die had er ook zo'n last van! Ik hoop dat ze het bij jou snel onder controle krijgen.

Dankje, ik hoop het ook! Dit is niks zo. 

TanSwallow86

TanSwallow86

11-07-2022 om 16:45

Gezeur vanmiddag bij de apotheek. Er was 1 medicijn niet toegevoegd bij mijn maandelijkse recept. Dat is nu al een paar maanden zo. Dan kijken ze eerst lang in mijn dossier, dan zeggen ze, even overleggen met de apotheker, dan pas mag gegeven worden. Hoezo, ik gebruik dat zooitje chronisch. Ik heb al gebeld naar spver of zij even dit kan recht trekken met apotheek. Vorige maand had ik zelfs te kort. 

Daarvoor nog irritatie in bus, moeder met peuter, die een gigantische keel opzette, met de longen niets mis. Maar mijn oren en hoofd waren daar niet blij mee. Ik had een gedachte, maar die zet ik niet hier neer

Ik zou bezoek krijgen maar dat belde af. Toen merkten de werklui die morgenmiddag zouden komen of het nu uitkwam. Wel ja doe maar dacht ik , maar nu is het nog niet af en werkt het nog niet en komen ze morgen op de afgesproken tijd terug. Vandaag dus niks kunnen doen en morgen is het in mijn pauze en dan dus ook niet echt vrij.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.