Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat ik nu moet kiezen tussen wielrennen, Wimbledon en Formule1. Het wordt me teveel.

watertoren schreef op 10-07-2022 om 14:58:

[..]

Serieus, ik zit in de tuin in de zon.

Ja, al de hele dag motregen en dan weer even droog en even later weer meer regen en het is ook niet echt aangenaam met 17 graden

Heel veel irriteert me. Voel me 😡 Moet ongesteld worden.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

10-07-2022 om 17:16

Beterlaat2021! schreef op 10-07-2022 om 16:15:

Dat ik nu moet kiezen tussen wielrennen, Wimbledon en Formule1. Het wordt me teveel.

Ik heb de eerste set gemist, maar zit me nu rot te ergeren aan Kyrgios. Wat loopt hij zich te misdragen zeg. 

Beterlaat2021! schreef op 10-07-2022 om 16:15:

Ik kijk Wimbledon en erger mij aan de scheldende en tierende Kyrgios. 

Mug schreef op 10-07-2022 om 17:16:

[..]

Ik heb de eerste set gemist, maar zit me nu rot te ergeren aan Kyrgios. Wat loopt hij zich te misdragen zeg.

Eerste set was de bingokaart echt nog niet vol… 

Op zijn gedrag na vind ik zijn spel echt fantastisch. 

Aan het humeur van de tiener in huis. Het lijkt verdorie wel een veld bezaaid met boobytraps...

Pft... net terug van vakantie. Gelijk al gezeik op mijn werk. Wanneer heb ik weer vakantie?

dat ik nieuw wachtwoord met verzinnen 

Aan een man uit onze wijk die 5 honden heeft, die op het veld achter ons huis uitlaat,  en die een énorm harde stem heeft waarmee hij boven zijn 5 blaffende honden uitschreeuwt nu al een half uur lang. Ik troost me met de gedachte dat deze man ook buren heeft en dat wij dat niet zijn...

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-07-2022 om 12:56

Mijn man heeft echt een midlifecrisis ofzo! Eerst nam hij al zomaar ontslag en nu heeft hij het in zijn kop gekregen dat we naar Zeeland moeten verhuizen.  Wat moet ik daar nou gaan doen dan ?!? Mafkees.... 

Mug schreef op 11-07-2022 om 12:56:

Mijn man heeft echt een midlifecrisis ofzo! Eerst nam hij al zomaar ontslag en nu heeft hij het in zijn kop gekregen dat we naar Zeeland moeten verhuizen. Wat moet ik daar nou gaan doen dan ?!? Mafkees....

Wat je moet doen in Zeeland??? Nou, je hebt er... ehm... zee. En land. Best een goeie naam voor die provincie eigenlijk!

Mijn man heeft echt een midlifecrisis ofzo! Eerst nam hij al zomaar ontslag en nu heeft hij het in zijn kop gekregen dat we naar Zeeland moeten verhuizen. Wat moet ik daar nou gaan doen dan ?!? Mafkees....

Pfffl , daar zit je toch niet op te wachten 🤨 Hoe is het verder met je?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-07-2022 om 13:19

vertelsel schreef op 11-07-2022 om 13:17:

[..]

Wat je moet doen in Zeeland??? Nou, je hebt er... ehm... zee. En land. Best een goeie naam voor die provincie eigenlijk!

Ik dacht... uien en aardappelen en ehm...verder niks  😂 

Oh... lekker dan. En nu?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.