Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat dochter een slaapfeestje had, maar man haar zojuist heeft moeten ophalen omdat ze kotsmisselijk was van de joint die ze hebben gerookt….en alles heeft onder gespuugd…dus wij nu in de weer met emmers en kleding in de wasmachine … man man, laat dit een les zijn 

Zilver_gray schreef op 10-07-2022 om 01:40:

Dat dochter een slaapfeestje had, maar man haar zojuist heeft moeten ophalen omdat ze kotsmisselijk was van de joint die ze hebben gerookt….en alles heeft onder gespuugd…dus wij nu in de weer met emmers en kleding in de wasmachine … man man, laat dit een les zijn

Gatsie… Aan de andere kant zou je bijna (bijna hè) denken: kook maar in je sop gaar en laat die ouders die onder hun hoede je kind hebben laten blowen maar dealen met de gevolgen daarvan. 

Ik heb een bakje op het aanrecht staan voor de (gebruikte) koffiepads 
Man kan op 1 of andere manier het aanrecht en muurtje er achter niet schoon houden 
Overal koffie vlekken omdat hij de houder nogal hardhandig op het randje van het bakje leeg tikt.
En dan ook niet even een doekje pakken....

SuzyQFive schreef op 10-07-2022 om 09:30:

[..]

Gatsie… Aan de andere kant zou je bijna (bijna hè) denken: kook maar in je sop gaar en laat die ouders die onder hun hoede je kind hebben laten blowen maar dealen met de gevolgen daarvan.

Ja ik vind het ook zo onverstandig van kind vooral in haar situatie (depressie, angsten, paniek aanvallen etc). Maar ze is oprecht berouwvol en heeft haar les geleerd zullen we maar zeggen.

En het was geen joint, maar ze hebben space cake gebakken 

De ouders waren niet aanwezig (hoorde ik pas na het gebeuren) dus die zullen niet blij zijn. Dochter heeft 2 matrassen bevuild, ik schaam me dood. Ouders zouden pas vanavond weer thuis komen.

We zullen in gesprek gaan met ze en kijken wat de schade is.

Kinderen he, je zou ze af en toe 

Zilver_gray schreef op 10-07-2022 om 01:40:

De laatste keer dat ik een joint heb gerookt, heb ik ook flink moeten spugen en was ik he-le-maal van de kaart. Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld. Daarna geen vinger meer uitgestoken naar dat spul. Heeft wel gewerkt dus

Wobbelkont schreef op 10-07-2022 om 10:09:

[..]

De laatste keer dat ik een joint heb gerookt, heb ik ook flink moeten spugen en was ik he-le-maal van de kaart. Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld. Daarna geen vinger meer uitgestoken naar dat spul. Heeft wel gewerkt dus

Nou inderdaad! Meteen afgeleerd dus 

Als dochter iets erg vind, is het “overgeven”..nou die heeft vannacht echt “straf” gehad  

Ze zei net “ik wist niet dat een mens zoveel kon overgeven”. 

Zilver_gray schreef op 10-07-2022 om 09:49:

[..]

Ja ik vind het ook zo onverstandig van kind vooral in haar situatie (depressie, angsten, paniek aanvallen etc). Maar ze is oprecht berouwvol en heeft haar les geleerd zullen we maar zeggen.

En het was geen joint, maar ze hebben space cake gebakken

De ouders waren niet aanwezig (hoorde ik pas na het gebeuren) dus die zullen niet blij zijn. Dochter heeft 2 matrassen bevuild, ik schaam me dood. Ouders zouden pas vanavond weer thuis komen.

We zullen in gesprek gaan met ze en kijken wat de schade is.

Kinderen he, je zou ze af en toe

Die puberhersens zijn ook nog zo iebelig 😜. 

Ah! Spacecake 😂. Had ze er veel van gegeten? Ze dachten zeker dat het weinig effect had? Met spacecake duurt dat een stuk langer voor het gaat werken en het effect is ook sterker: vreetbuien èn je kan er idd veel misselijker van worden. (Alleen een keer per ongeluk gegeten maar laatst nog op school een voorlichting gehad erover).

SuzyQFive schreef op 10-07-2022 om 11:23:

[..]

Die puberhersens zijn ook nog zo iebelig 😜.

Ah! Spacecake 😂. Had ze er veel van gegeten? Ze dachten zeker dat het weinig effect had? Met spacecake duurt dat een stuk langer voor het gaat werken en het effect is ook sterker: vreetbuien èn je kan er idd veel misselijker van worden. (Alleen een keer per ongeluk gegeten maar laatst nog op school een voorlichting gehad erover).

Hahahaha “iebelig” ja he 

Ze vertelde 2 gram in de cake verdeeld over 4 personen. Ze hadden inderdaad gedacht dat het minder effect zou hebben.

Ik heb het zelf nog nooit gegeten.

Ik dacht ook dat de voorlichting die kind had gehad (van ons/ school) wel voldoende zou zijn, maar blijkbaar moest ze het toch aan den lijve ondervinden om te weten wat ze er nu echt van vond.

Netherfield schreef op 08-07-2022 om 21:43:

Mijn man heeft een boxje gekocht. Die heeft hij meegenomen naar de camping en nu hebben we de hele tijd muziek ipv leuk vogeltjes enzo. Grrrrrrrrrr.

Boxje kan vast niet zwemmen 

(met zn verjaardag oortjes cadeau geven)

Heel klein ergernisje dan: ik had een stapeltje tabletten chocolade gehaald en de eerste twee waren prima maar de derde had kennelijk herhaaldelijk in de zon gelegen in het magazijn of waar dan ook op de logistieke route (niet bij mij), want hij was minstens drie keer gesmolten geweest en weer gestold.

Hij is ontmengd en ziet er gewoon niet meer lekker uit. Hij kostte niet veel maar evengoed zonde. Je wil gewoon mooie chocolade zien en niet iets wat tien jaar oud lijkt.

Dat het regent 
Man en ik zouden in de tuin bezig 

Mama-Inge schreef op 10-07-2022 om 14:46:

Dat het regent
Man en ik zouden in de tuin bezig

Serieus, ik zit in de tuin in de zon.

Vandaag weer blokjesbeeld en haperend geluid op tv, terwijl ik lekker tour de France wil kijken 😡

Poezie schreef op 10-07-2022 om 14:59:

Vandaag weer blokjesbeeld en haperend geluid op tv, terwijl ik lekker tour de France wil kijken 😡

Misschien kan je hem van internet streamen naar de TV.

Moet zeggen dat ik dat ook haast nooit doe. Ben gewoon te lui om in te loggen bij Ziggo, die hun site sinds kort nog extra ontoegankelijk hebben gemaakt zodat me voorgoed de lust ontbreekt om daar met mijn tablet of laptop naar te kijken.

rionyriony schreef op 10-07-2022 om 15:24:

[..]

Misschien kan je hem van internet streamen naar de TV.

Moet zeggen dat ik dat ook haast nooit doe. Ben gewoon te lui om in te loggen bij Ziggo, die hun site sinds kort nog extra ontoegankelijk hebben gemaakt zodat me voorgoed de lust ontbreekt om daar met mijn tablet of laptop naar te kijken.

Gelukkig doet ie inmiddels weer normaal, maar dank voor de tip!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.