Huiskamer
stokstaart
08-07-2022 om 16:50
rionyriony schreef op 08-07-2022 om 12:54:
[..]
Heb ik ook weleens gehad. Hij stuurt het dan automatisch naar de apotheek die bij jouw naam in zijn administratie staat en dat hoeft niet de apotheek zijn die je het laatste had.
Je moet dan expliciet van apotheek veranderen door je online aan te melden bij de nieuwe. Dan komt het ook in de administratie van je huisarts terecht.
Ik heb het al 3x aangegeven bij de HA.
Ze hebben alle drie de keren gezegd dat ze het aangepast hadden.
HAHA!wait..what schreef op 08-07-2022 om 10:22:
[..]
Wat irritant! Kan het niet alsnog naar de goede gestuurd worden?
Vast wel maar ik vind dat ook zo vervelend voor oude apotheek. Ik zal in ieder geval nog maar eens klagen bij HA.
lientje69
08-07-2022 om 16:57
Cookielover schreef op 08-07-2022 om 16:41:
[..]
Dit kan toch gewoon in een topic op Actueel?
Kan ja. Maar het is een ergernis toch? En daar gaat dit topic over.
Dolfje
08-07-2022 om 18:14
Verdomde DHL. Gisteren zou het bezorgd worden, was ik niet thuis. Kon in eerste instantie geen ander bezorgpunt kiezen want had anders voor de supermarkt gekozen, staat er in de mail van bol dat het naar de buren gaat. Ook goed dacht ik. Nee nu is het bezorgd bij DHL afhaalpunt in de buurt en daar hangt een briefje op het raam Wegens omstandigheden gesloten, maandag weer. Zo verschrikkelijk irritant dit weer.
rionyriony
08-07-2022 om 18:34
Dolfje schreef op 08-07-2022 om 18:14:
Verdomde DHL. Gisteren zou het bezorgd worden, was ik niet thuis. Kon in eerste instantie geen ander bezorgpunt kiezen want had anders voor de supermarkt gekozen, staat er in de mail van bol dat het naar de buren gaat. Ook goed dacht ik. Nee nu is het bezorgd bij DHL afhaalpunt in de buurt en daar hangt een briefje op het raam Wegens omstandigheden gesloten, maandag weer. Zo verschrikkelijk irritant dit weer.
Ik bedenk me tegenwoordig ook tien keer voordat ik iets bestel omdat ik geen zin heb in die ergernis.
Dolfje
08-07-2022 om 19:00
rionyriony schreef op 08-07-2022 om 18:34:
[..]
Ik bedenk me tegenwoordig ook tien keer voordat ik iets bestel omdat ik geen zin heb in die ergernis.
Ja snap ik, er is dus echt altijd iets. Heb eerst een dik kwartier met dhl in de wacht gehangen en toen zag ik op de site nog 57 wachtenden voor me. Ja daag. Heb nu een klacht ingediend bij bol. En dat gaat dan naar de verzender.
rooiekater
08-07-2022 om 19:03
lientje69 schreef op 08-07-2022 om 15:51:
Dat laatste weet ik helaas ook alles van, werk in de zorg .
Alweer 2 oproepen op de app voor openstaande diensten.
Dit weekend.
Voel me er rot onder want als ik het niet doe, wie is er dan voor die bewoners
Maar fysiek draai ik al het maximum, als ik er meer bij ga doen ga ik ook uitvallen. En dan zijn we als team nóg verder van huis...
Ik heb over 8 weken vakantie. Mijn diensten kunnen gewoon niet worden opgevuld.
Netherfield
08-07-2022 om 21:43
Mijn man heeft een boxje gekocht. Die heeft hij meegenomen naar de camping en nu hebben we de hele tijd muziek ipv leuk vogeltjes enzo. Grrrrrrrrrr.
Regendrup.
08-07-2022 om 21:44
Netherfield schreef op 08-07-2022 om 21:43:
Mijn man heeft een boxje gekocht. Die heeft hij meegenomen naar de camping en nu hebben we de hele tijd muziek ipv leuk vogeltjes enzo. Grrrrrrrrrr.
Oh vreselijk, als je dan in jullie buurt zit ook 😂
Rondstruiner
08-07-2022 om 22:01
Ik zat de buren te vervloeken omdat ze overal leken te bbq-en, maar toen kreeg ik een NL-alert, blijkbaar is er een grote brand in de stad. Wel helemaal aan de andere kant van de stad, maar toch zit ik nu met brandende ogen en de ramen dicht. De wind staat precies deze kant op helaas.
SuzyQFive
08-07-2022 om 22:36
Rondstruiner schreef op 08-07-2022 om 22:01:
Ik zat de buren te vervloeken omdat ze overal leken te bbq-en, maar toen kreeg ik een NL-alert, blijkbaar is er een grote brand in de stad. Wel helemaal aan de andere kant van de stad, maar toch zit ik nu met brandende ogen en de ramen dicht. De wind staat precies deze kant op helaas.
Ja joh. Beste fik zag ik op het nieuws.
Auwereel
08-07-2022 om 23:04
Rondstruiner schreef op 08-07-2022 om 22:01:
Een metaalschroothoop wil wel branden... Sterkte met de rook!
FaithfulDuck87
08-07-2022 om 23:04
ik erger me aan het plaatjes plakken hier. Heb ik 1 in het vakje geplaatst, en dan wil ik de volgende doen en hup eerste plaatje weer weg.
Rondstruiner
09-07-2022 om 06:27
Friezinnetje schreef op 08-07-2022 om 23:04:
ik erger me aan het plaatjes plakken hier. Heb ik 1 in het vakje geplaatst, en dan wil ik de volgende doen en hup eerste plaatje weer weg.
Ik weet dat dit topic eigenlijk niet bedoeld is voor oplossingen, maar toch even stiekem: ik ga altijd met mijn cursor na de foto staan en dan een enter, en dan lukt het wel om een volgende foto te plaatsen.
Treurniet
09-07-2022 om 11:01
Netherfield schreef op 08-07-2022 om 21:43:
Beetje jammer inderdaad..