Huiskamer
stokstaart
08-07-2022 om 10:11
Aan mijn huisarts (of de assistente) die mijn medicijnen weer eens naar de verkeerde apotheek heeft gestuurd. Kan ik weer 30 min enkele reis fietsen ipv 5 min.
HAHA!wait..what
08-07-2022 om 10:22
stokstaart schreef op 08-07-2022 om 10:11:
Aan mijn huisarts (of de assistente) die mijn medicijnen weer eens naar de verkeerde apotheek heeft gestuurd. Kan ik weer 30 min enkele reis fietsen ipv 5 min.
Wat irritant! Kan het niet alsnog naar de goede gestuurd worden?
rionyriony
08-07-2022 om 12:31
Nou het had heel veel voeten in de aarde maar mijn eettafel is gedecoreerd hoor. Goeie genade; ik heb 101 schaaltjes, lampjes, potten en beeldjes geprobeerd maar niets stond. En toen ik eenmaal besloten had om de plant die daar voorheen stond een beter leven te geven dichter bij het raam kon ik maar geen vervanger vinden. Ik kreeg platvoeten van het heen en weer lopen. Of ben ik zo veeleisend?
Maar er staat nu toch wel iets waar de kale eettafel van opknapt. Ik vond nog twee kunstvarentjes (Boston varen), en die vond ik iets te onecht dus bijgeschilderd met verf; hier en daar een accentje lichter groen, de steeltjes bruin gemaakt, en toen zagen ze er wat duurder en echter uit. Met z'n tweeën in een hemelsblauw schaaltje en er staat nu eindelijk iets waar je langer naar kijkt in plaats van je hoofd omdraait. En wat het niet erg vindt om donker te staan.
Moxxie
08-07-2022 om 12:40
Dat ik een ouwe trut word die opstaat met hoofdpijn als ze een avondje wijn heeft zitten tetteren met een vriendin.
HAHA!wait..what
08-07-2022 om 12:50
Moxxie schreef op 08-07-2022 om 12:40:
Dat ik een ouwe trut word die opstaat met hoofdpijn als ze een avondje wijn heeft zitten tetteren met een vriendin.
Oh god, ik heb precies hetzelfde
Soms is 1 wijntje al genoeg voor die nare hoofdpijn
rionyriony
08-07-2022 om 12:54
stokstaart schreef op 08-07-2022 om 10:11:
Heb ik ook weleens gehad. Hij stuurt het dan automatisch naar de apotheek die bij jouw naam in zijn administratie staat en dat hoeft niet de apotheek zijn die je het laatste had.
Je moet dan expliciet van apotheek veranderen door je online aan te melden bij de nieuwe. Dan komt het ook in de administratie van je huisarts terecht.
Treurniet
08-07-2022 om 13:32
ik steun de boeren niet hoor. Supermarkten zijn half leeg. Denken ze nu echt dat ze in Den Haag daar mee zitten?
FaithfulDuck87
08-07-2022 om 15:16
hoe sommigen anderen van dingen verwijten, terwijl ze het zelf ook doen. En maar door blijven gaan en door blijven gaan en door blijven gaan. Get a life!
lientje69
08-07-2022 om 15:34
De supermarkt bij ons is sowieso al maanden half leeg. Heeft weinig met de boerenacties te maken maar meer met het onderste uit de kan willen qua prijsonderhandeling met leveranciers. Dat vind ik vele malen ergelijker dan nu lege vakken door boerenptotesten. Ik steun de boeren dus wel, ze hebben groot gelijk
Hier zitten grotere belangen achter dan puur alleen het stikstof probleem. Gisteren op tv een boer bij een natura 2000 gebied, hij gaat stoppen met zijn bedrijf als boer nu. Maar moet dan wel daar weg, bedrijf moet worden gesloopt voor woningbouw??
Beetje gek. En ik snap heel goed dat dit als niet eerlijk voelt voor de boeren dan.
Lege vakken, ach, dan eet ik wel wat anders. Of koop ik een ander merk. En qua boerenproducten: boerderijwinkel! Krijgen ze tenminste nog een eerlijke prijs.
lientje69
08-07-2022 om 15:38
En mijn ergernis, die supermarkt die sowieso al half leeg was de laatste maanden , gaat 5 weken dicht om te verbouwen.
We kregen bij minimale besteding van 25 euro een kortingscheque van 5 euro . Daar moet je wel even voor naar een andere vestiging van deze grootgrutter, ruim 20 km verderop.
Sigaar uit eigen doos dus, met de huidige benzineprijzen.
Treurniet
08-07-2022 om 15:42
ach Lientje69 deze regering is waardeloos.
In plaats van dat ze de veilige Landers gelijk terugsturen , of anders op Antarctica zetten.
De coronamaatregelen gingen vind ik veel te ver waardoor op sociaal maatschappelijk en economisch vlak flinke no schade is veroorzaakt.
Schiphol moet elk jaar weer forse overheidssteun bij, personeel moeilijk te krijgen. Ondertussen Schiphol grote vervuiler, maar die hoeft niet te krimpen zoals de veestapel.
Om maar te zwijgen over de problemen in de zorg .
lientje69
08-07-2022 om 15:51
Dat laatste weet ik helaas ook alles van, werk in de zorg .
Alweer 2 oproepen op de app voor openstaande diensten.
Dit weekend.
Voel me er rot onder want als ik het niet doe, wie is er dan voor die bewoners
Maar fysiek draai ik al het maximum, als ik er meer bij ga doen ga ik ook uitvallen. En dan zijn we als team nóg verder van huis...
Treurniet
08-07-2022 om 16:25
lientje69 schreef op 08-07-2022 om 15:51:
Dat laatste weet ik helaas ook alles van, werk in de zorg .
Alweer 2 oproepen op de app voor openstaande diensten.
Dit weekend.
Voel me er rot onder want als ik het niet doe, wie is er dan voor die bewoners
Maar fysiek draai ik al het maximum, als ik er meer bij ga doen ga ik ook uitvallen. En dan zijn we als team nóg verder van huis...
Wobbelkont
08-07-2022 om 16:29
Al de hele dag het gevoel alsof ik elk moment over ga geven. Ik hoop snel klaar te zijn met werk! 
Cookielover
08-07-2022 om 16:41
Treurniet schreef op 08-07-2022 om 15:42:
ach Lientje69 deze regering is waardeloos.
In plaats van dat ze de veilige Landers gelijk terugsturen , of anders op Antarctica zetten.
De coronamaatregelen gingen vind ik veel te ver waardoor op sociaal maatschappelijk en economisch vlak flinke no schade is veroorzaakt.
Schiphol moet elk jaar weer forse overheidssteun bij, personeel moeilijk te krijgen. Ondertussen Schiphol grote vervuiler, maar die hoeft niet te krimpen zoals de veestapel.
Om maar te zwijgen over de problemen in de zorg .
Dit kan toch gewoon in een topic op Actueel?