Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Regendrup. schreef op 07-07-2022 om 18:32:

[..]

Nierfalen en al in vrij ver stadium. Onze kranige koppige meid heeft nooit wat laten merken. En nu opeens gaat ze heel hard achteruit.

Ah wat sneu! En dierenartskosten is (bijna) altijd schrikken he? Al is het een stuk minder erg als je ze er mee kan helpen en ze weer beter worden!

Treurniet schreef op 07-07-2022 om 19:23:

[..]

Mijn advies niet laten trekken.

Kan je niet ziektekostenverzekering bellen voor wachttijdbemiddeling?

Ik ga morgen rond bellen.

Ik erger me aan mijn ontzettend oude en trage laptop. Ik wil een nieuwe, met office erop. Das duur…

Regendrup. schreef op 07-07-2022 om 18:32:

[..]

Nierfalen en al in vrij ver stadium. Onze kranige koppige meid heeft nooit wat laten merken. En nu opeens gaat ze heel hard achteruit.

Oh bah Regendrup, da´s verdrietig. Het lastige aan katten is inderdaad dat ze lang verbloemen dat ze iets mankeren.

Ik erger me aan het feit dat een item in deze game een lage droprate heeft.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-07-2022 om 20:45

dat het niet mooi weer was vandaag, motregen, koude wind, bleh niks aan

HAHA!wait..what schreef op 07-07-2022 om 19:48:

[..]

Ah wat sneu! En dierenartskosten is (bijna) altijd schrikken he? Al is het een stuk minder erg als je ze er mee kan helpen en ze weer beter worden!

Ja precies dat.. had er heel veel voor over om haar beter te maken. Maar dat mag niet zo zijn.. dan nu maar vertroetelen zolang dat nog kan. 

Treurniet schreef op 07-07-2022 om 19:23:

[..]

Ach, wat verdrietig

Katten laten nooit iets merken tenzij ze doodziek zijn.

Nee.. tot het te laat is ze is echt super veel afgevallen op zeer korte tijd. Is niks meer van  over.

Netherfield schreef op 07-07-2022 om 20:27:

Ik erger me aan mijn ontzettend oude en trage laptop. Ik wil een nieuwe, met office erop. Das duur…

Even via je kinderen bij slim.nl Office bestellen. Is een stuk goedkoper. 

bedankt voor jullie lieve berichtjes trouwens 

Regendrup. schreef op 07-07-2022 om 20:51:

[..]

Ja precies dat.. had er heel veel voor over om haar beter te maken. Maar dat mag niet zo zijn.. dan nu maar vertroetelen zolang dat nog kan.

Ohh ik heb zo'n erge spierpijn in mijn buik dat ik bij het opstaan vanmorgen eerst dacht dat ik buikgriep had, haha 😬 En uitgerekend vandaag moet ik veel niezen natuurlijk 🙄 (grappig trouwens, ik twijfelde ineens of het niesen of niezen was maar beide blijkt goed te zijn?)

LostJellyfish83

LostJellyfish83

07-07-2022 om 21:29

SombraOnline schreef op 07-07-2022 om 20:42:

Ik erger me aan het feit dat een item in deze game een lage droprate heeft.

😂😂 altijd irritant 

TanSwallow86

TanSwallow86

07-07-2022 om 23:39

Na ruim een jaar niet meer ongesteld te zijn geweest, ben ik vandaag ongesteld geworden

HarleyQuin schreef op 07-07-2022 om 23:39:

Na ruim een jaar niet meer ongesteld te zijn geweest, ben ik vandaag ongesteld geworden

Balen

HarleyQuin schreef op 07-07-2022 om 23:39:

O jak, dat had ik ook ja. Daarna is het , na nog 2 maanden ongesteld geworden  te zijn, gelukkig  wel weggebleven.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.