Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 06-07-2022 om 15:52:

[..]

zo gaat het meestal met notulen toch?

Daarom vind niemand het leuk om te doen.

Auwereel schreef op 06-07-2022 om 15:49:

Omdat het soms nogal druk kan zijn op mijn werk met luid sprekende mensen, werk ik graag thuis waar het meestal lekker stil is. Maar opeens is er een feestje op het veld voor mijn huis en het is een herrie! En nu is het te laat om naar mijn werk te gaan om daar een online overleg te hebben, dus dat wordt online overleg met pokkeherrie op de achtergrond...

succes!

Netherfield schreef op 05-07-2022 om 23:06:

Ik heb net ontdekt dat we wrs niet kunnen zwemmen in het meertje bij de camping in Frankrijk vanwege blauwalg… Die rare Fransen gooien het meer dan meteen de hele zomer dicht ook! Grrrrrrr

Lijkt de Kardingerplas/Paterswoldseweg/Hoornsepis wel 🤪. 

Wat ontzettend vervelend zeg!

Ik heb veel liever een fysieke tv gids in m'n handen, vind dat digitaal helemaal niks!

Ben ik nu oud?
Ik wil het gewoon in 1 overzicht kunnen zien zonder steeds weer te moeten scrollen

Regendrup. schreef op 06-07-2022 om 16:06:

[..]

succes!

Ze zijn precies op tijd ergens anders gaan feesten of hebben het feestje beëindigd, het is hier weer stil als voorheen en heb ongestoord kunnen vergaderen!

Aan de hele dag eigenlijk, alles loopt anders dan ik wilde/verwachtte. En net kwam daar nog even over heen dat ik met man afgesproken had om samen de hond uit te laten na het avondeten (o.a. door last van schouder wel fijner om samen te gaan). Hij moest alleen nog even iets halen maar hij zou met een kwartiertje terug zijn. Dat werd dus 1.5 uur! Getwijfeld om alleen te gaan maarja, hij nam de telefoon niet op (lag thuis) en verwachtte hem ieder moment terug..
Toen was hij er eindelijk, regende het inmiddels maar oké.. En net op het moment dat we de deur uitstappen gaat zijn verrekte pieper! En weg was hij en dus moest ik én alleen, én in de regen én inmiddels ruim 1.5 uur later dan ik wilde gaan wandelen   

HAHA!wait..what schreef op 06-07-2022 om 20:02:

Aan de hele dag eigenlijk, alles loopt anders dan ik wilde/verwachtte. En net kwam daar nog even over heen dat ik met man afgesproken had om samen de hond uit te laten na het avondeten (o.a. door last van schouder wel fijner om samen te gaan). Hij moest alleen nog even iets halen maar hij zou met een kwartiertje terug zijn. Dat werd dus 1.5 uur! Getwijfeld om alleen te gaan maarja, hij nam de telefoon niet op (lag thuis) en verwachtte hem ieder moment terug..
Toen was hij er eindelijk, regende het inmiddels maar oké.. En net op het moment dat we de deur uitstappen gaat zijn verrekte pieper! En weg was hij en dus moest ik én alleen, én in de regen én inmiddels ruim 1.5 uur later dan ik wilde gaan wandelen

O, dat is echt super irritant 😖

Loop rustig met mijn kleine hond ( 6 kg ) aan de lijn door het park.Komt uit de verte een enorme hond aan gedenderd, mij niet bekend, een lange lijn achter zich aan slepend. Er wordt gefloten in de verte, maar de hond reageert niet en begint mijn hond enthousiast te besnuffelen. Gelukkig doet mijn hond nix, maar het lijkt me toch niet leuk om zo'n kalf op je af te zien komen. Ik heb de hond uiteindelijk weg kunnen sturen, naar zijn baas die nog steeds in de verte was....

Elmie schreef op 06-07-2022 om 20:12:

[..]

O, dat is echt super irritant 😖

Ja, ik was woest! Riep hem nog allerlei verwensingen na zelfs  Met wandelen de woede er wel aardig uit kunnen stampen.. Nu lig ik languit met hond en koffie op de bank Het perfecte plaatje te kijken en ben ik wel weer oké haha 

En oh @ Beterlaat; ik vind het ook niet fijn als er (vooral grote) honden op me af komen stormen. Lijkt er op dat het per ongeluk ging en de hond losgeschoten was? Gelukkig ging het goed met jullie hondje

Mijn computermuis doet raar, ik moet wel drie keer klikken voordat hij hem pakt.
En mijn teennagels mooi gelakt, kan ik ze weer knippen want te lang.Eerst weer die nagellak eraf halen, gedoe. En de corona gaat bij mijn klubje rond, dus dan zal ik nu ook wel de sjaak worden. Bah. 

SuzyQFive schreef op 06-07-2022 om 16:35:

[..]

Lijkt de Kardingerplas/Paterswoldseweg/Hoornsepis wel 🤪.

Wat ontzettend vervelend zeg!

Nou dat. Twee andere meren in de omgeving gevonden waar we als het goed is wel heen kunnen. Ik zag nog een mooie maar dat is een stuwmeer, die zijn nogal koud heb ik ontdekt 

aan mijzelf en mijn kat 
kat loopt al de hele avond te jengelen dat hij eten of aandacht wilt waarschijnlijk beide

en ik moet leren voor mijn examen maar lukt totaal niet wordt steeds afgeleid en haal allerlei rare scenario's in me hoofd ben er klaar mee wou dat het al voorbij was wordt langzerhand chagerijnig van de spanning

HAHA!wait..what schreef op 06-07-2022 om 20:46:

[..]

Ja, ik was woest! Riep hem nog allerlei verwensingen na zelfs Met wandelen de woede er wel aardig uit kunnen stampen.. Nu lig ik languit met hond en koffie op de bank Het perfecte plaatje te kijken en ben ik wel weer oké haha

En oh @ Beterlaat; ik vind het ook niet fijn als er (vooral grote) honden op me af komen stormen. Lijkt er op dat het per ongeluk ging en de hond losgeschoten was? Gelukkig ging het goed met jullie hondje

Bewegen is dan wel handig om je boosheid een beetje te temperen ja. En het perfecte plaatje een mooie afleiding 😀 Ik ben ook aan het kijken.

Heb me behoorlijk  geërgerd  aan de vreemde diploma uitreiking  van dochter. Werkelijk  elke leerling kreeg een veeg uit de pan. Je was een lastige leerling, je had een grote mond in de klas, je was te vaak afwezig,  je leverde altijd alles op het nippertje  in enz.
Zo onaardig. Echt onbegrijpelijk.  Ik heb al meerdere diplomeringen  bijgewoond , maar nog niet eerder zo veel negativiteit gehoord.
Wat ben ik blij dat dochter van die school af is. Zal hem nooit of te nimmer  aanbevelen.

lientje69 schreef op 06-07-2022 om 21:18:

Heb me behoorlijk geërgerd aan de vreemde diploma uitreiking van dochter. Werkelijk elke leerling kreeg een veeg uit de pan. Je was een lastige leerling, je had een grote mond in de klas, je was te vaak afwezig, je leverde altijd alles op het nippertje in enz.
Zo onaardig. Echt onbegrijpelijk. Ik heb al meerdere diplomeringen bijgewoond , maar nog niet eerder zo veel negativiteit gehoord.
Wat ben ik blij dat dochter van die school af is. Zal hem nooit of te nimmer aanbevelen.

Merkwaardig..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.