Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Treurniet schreef op 05-07-2022 om 19:25:

[..]

Waarschijnlijk kunnen ze hem wel maken.
Ik heb al 2 keer een kies afgebroken gehad. Beide keren weer helemaal goed gekomen.

Ik heb liever dat ze trekken wil het liefst een kunstgebit maar tandarts wil niet. Hoe minder kiezen hoe beter 

Verwacht ook wel dat ze de kies kunnen maken. 

Sterkte met de overgang 

TanSwallow86

TanSwallow86

05-07-2022 om 20:01

Schemerlampje schreef op 05-07-2022 om 12:22:

Apotheek belde net, dat de insuline voor dochter leveringsproblemen heeft. En ze vertrekt zaterdag voor 6 weken naar Canada!

Zat ik net aan te denken. Heeft ze wel een verklaring voor alles? Aanvragen via CAK. Ze heeft dan toch ook naalden enzo bij zich. Neem ik aan, ze kunnen moeilijk gaan doen daar bij douane

Friezinnetje schreef op 05-07-2022 om 18:34:

aan de spieren in mijn rechterkuit. Zondag kramp in kuit, sinds vanmorgen weer pijnvrij en hup, vanmiddag weer kramp erin en blijft weer pijnlijk. Ben zondag al begonnen met magnesium te slikken.

Nou wat een toeval, ik heb dus exact hetzelfde en nu ook magnesium. Hopelijk helpt het..

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-07-2022 om 20:51

Dolfje schreef op 05-07-2022 om 20:31:

[..]

Nou wat een toeval, ik heb dus exact hetzelfde en nu ook magnesium. Hopelijk helpt het..

Erg vervelend. En moet morgen de hele dag staan in de keuken, dus wordt even lastig. Donderdag ook nog een drukke dag, dus hoop dat het morgen wel over is en niet weer terug komt

Ik heb net ontdekt dat we wrs niet kunnen zwemmen in het meertje bij de camping in Frankrijk vanwege blauwalg… Die rare Fransen gooien het meer dan meteen de hele zomer dicht ook! Grrrrrrr

TanSwallow86

TanSwallow86

06-07-2022 om 01:12

Momenteel op de boeren die staken.
Ik las in de Post NL app dat post en pakketten wel eens later bezorgd kunnen worden 
Leuk joh, we wachten op de overlijdensakte van mijn moeder en ik hoop wel dat ik zaterdag mijn fsl sensoren heb 

HarleyQuin schreef op 06-07-2022 om 01:12:

Momenteel op de boeren die staken.
Ik las in de Post NL app dat post en pakketten wel eens later bezorgd kunnen worden
Leuk joh, we wachten op de overlijdensakte van mijn moeder en ik hoop wel dat ik zaterdag mijn fsl sensoren heb

Ik weet niet of je op Facebook zit, maar als je daar lid wordt van een groep van fsl gebruikers, kun je daar om een sensor vragen als je levering vertraagd is. Zulke vragen komen regelmatig langs. En dan geef je er weer één terug als je levering binnen is.

Aan Maxim Hartman gisteren bij Renze. Wat een botte eikel is dat zeg. Er zit volgens mij een flinke steek los bij die man.

Aan mijn inflexibiliteit van dit moment. Ik hoop dat het niet blijvend is. 

Waarom moet er zoveel genotuleerd worden, en waarom moet een secretaresse dat doen die de ballen verstand heeft van de onderwerpen?

Het moet allemaal vlug,vlug klaar en vervolgens kijkt er niemand naar tot vlak voor de volgende vergadering. Met een beetje pech komt er ook nog een bult commentaar. 

watertoren schreef op 06-07-2022 om 08:03:

Aan Maxim Hartman gisteren bij Renze. Wat een botte eikel is dat zeg. Er zit volgens mij een flinke steek los bij die man.

Eens. Die wil je toch niet aan je tafel hebben. Maar vond wel dat Renze er goed mee omging. 

Dat ik als 46 jarige nog blijkbaar ineens een mega bloedverlies bij mijn menstruatie heb, doorgelekt ben, zodat ik ik na 5 uur slapen een compleet bloedbad als bed heb.

Omdat het soms nogal druk kan zijn op mijn werk met luid sprekende mensen, werk ik graag thuis waar het meestal lekker stil is. Maar opeens is er een feestje op het veld voor mijn huis en het is een herrie! En nu is het te laat om naar mijn werk te gaan om daar een online overleg te hebben, dus dat wordt online overleg met pokkeherrie op de achtergrond...

Wil ik eindelijk een keer de dure, diervriendelijkste kipfilet kopen , heeft de supermakrt niks op voorraad. Boeren hou op de boel te blokkeren, of gaan jullie de schade betalen?

Poezie schreef op 06-07-2022 om 09:28:

Waarom moet er zoveel genotuleerd worden, en waarom moet een secretaresse dat doen die de ballen verstand heeft van de onderwerpen?

Het moet allemaal vlug,vlug klaar en vervolgens kijkt er niemand naar tot vlak voor de volgende vergadering. Met een beetje pech komt er ook nog een bult commentaar.

zo gaat het meestal met notulen toch?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.