Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Rondstruiner schreef op 04-07-2022 om 21:38:

[..]

Oh, verschrikkelijk ja. Denken ze dat de buren zitten te wachten op hun kutmuziek?

Zó mee eens. Zet lekker een koptelefoon op, of doe oortjes in, daar zijn die dingen voor uitgevonden.

SuzyQFive schreef op 04-07-2022 om 21:13:

[..]

Net zoals het fijn is om binnen muziek op te hebben?

Dat is helemaal prima! Graag zelfs. Maar waarom in de tuin zodat anderen er last van hebben?

[..]

Oh, verschrikkelijk ja. Denken ze dat de buren zitten te wachten op hun kutmuziek?

Kan me er zo gruwelijk aan ergeren. 

Cookielover schreef op 04-07-2022 om 21:41:

[..]

Zó mee eens. Zet lekker een koptelefoon op, of doe oortjes in, daar zijn die dingen voor uitgevonden.

Zij denken dat de portable speakers daarvoor zijn uitgevonden. Wat een kutdingen zijn dat zeg.

Regendrup. schreef op 04-07-2022 om 21:56:

[..]

Zij denken dat de portable speakers daarvoor zijn uitgevonden. Wat een kutdingen zijn dat zeg.

Nou, daar komt ook geen fatsoenlijk geluid uit vaak… Maar als ik op mijn tuinbank zit doe ik wel af en toe een muziekje binnen aan en dan kan ik het op de bank horen maar achter in de tuin hoor je dat al niet meer. De buren geven aan het eigenlijk niet te horen tenzij ze echt gaan luisteren. En dat is alleen overdag. Bovendien draai ik alleen leuke muziek 😬. 

SuzyQFive schreef op 04-07-2022 om 22:40:

[..]

Nou, daar komt ook geen fatsoenlijk geluid uit vaak… Maar als ik op mijn tuinbank zit doe ik wel af en toe een muziekje binnen aan en dan kan ik het op de bank horen maar achter in de tuin hoor je dat al niet meer. De buren geven aan het eigenlijk niet te horen tenzij ze echt gaan luisteren. En dat is alleen overdag. Bovendien draai ik alleen leuke muziek 😬.

Haha fijn dat je rekening houdt met de buren. Maar dat laatste boeit eigenlijk niet, al is de muziek nog zo leuk, het blijft (in mijn ogen) niet sociaal tov buren. En zeker niet als je kort op elkaar woont.

[..]

rooiekater schreef op 04-07-2022 om 19:29:

tijdens een meditatie lig ik op mijn rug en moet ik mij benen gestrekt omhoog doen en mijn voeten vast pakken voor een massage..uhm... ik ben zo stijf als een plank.

Met yoga ook, "het geeft niet wat je kan, doe wat je prettig vindt" ondertussen zie je allemaal mensen die wel in staat zijn om die pose aan te nemen. Hm, voelt toch niet fijn...

Die rothormonen.Ik doe weer geen oog dicht😡

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

05-07-2022 om 08:30

Aan een stomme veel te dure waterfles voor zoon die hij per se moest hebben omdat echt iedereen er een had volgens zoon. 

Treurniet schreef op 05-07-2022 om 01:35:

Die rothormonen.Ik doe weer geen oog dicht😡

Ja die wil ik soms ook wel kwijt 😖

JtM

JtM

05-07-2022 om 09:19 Topicstarter

Blegh, voel me beroerd. Vanochtend voor de zekerheid maar een corona test gedaan, die was negatief gelukkig. Nu toch op kantoor om een paar uur te werken en dan maar eerder naar huis denk ik zo. 

Cookielover schreef op 04-07-2022 om 21:41:

[..]

Muziek an sich, prima. Maar het volume… net als die koters met hun speakers die hier voor het huis langs fietsen. Al valt dat bij mij ook al niet in de categorie mooie muziek. 

Aan een vrouw naast me on de metro die heel naar aan het hoesten en snotteren is. 

Vorige week moest ik een reeks kamers reserveren voor 3 personen.
Prima, ik heb dus kamer geboekt waar je met 4 man kunt zitten.

Heeft die collega vandaag de reeks omgeboekt naar een grote ruimte ( 6 personen) want de kamer was te klein..

En we hebben al zo weinig vergaderkamers, beetje egoïstisch vind ik het wel..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.