Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


dat er misschien een treinstaking in Londen is dit weekend en wij naar t concert van Guns ,n roses gaan. Ben benieuwd hoe we van de boot in Londen terecht komen als er geen treinen rijden.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-06-2022 om 13:10

nlies schreef op 30-06-2022 om 12:47:

[..]

dan had ik al veel soep moeten weggooien

Sinds gisteravond al, dan is hij toch niet meer goed? 

nlies schreef op 30-06-2022 om 12:47:

[..]

dan had ik al veel soep moeten weggooien

Zou ik ook niet doen, tenzij er een bedorven lucht aan zat. Ik zou het wel goed verhitten naar +92 graden. Praktisch alle leven erin gaat dan pardoes dood en je hebt zelfs weer wat extra  vlees in je maaltje.

JtM

JtM

30-06-2022 om 13:23 Topicstarter

Bij ons het op werk hebben we gepersonaliseerde parkeerplaatsen. Parkeer je je auto ergens anders dan is de kans aanwezig dat je auto weg gesleept word.
Kom ik net bij mijn parkeerplaats aan, staat er iemand anders. Gelukkig zat er nog iemand in de auto maar toen ik netjes vroeg of hij ergens anders wilde gaan staan omdat dit mijn plek is keek hij me boos aan. En nee, het was geen collega.

Mug schreef op 30-06-2022 om 13:10:

[..]

Sinds gisteravond al, dan is hij toch niet meer goed?

Ik zou hem ook weg gooien hoor, zeker met dit warme weer. Straks ben je ziek omdat je te zuinig was om soep weg te gooien. 

Ik zit de hele dag al te snoepen; stukje koek hier, dadel daar, dan weer wat rozijnen, halve mandarijn; ik word knetter van mezelf. Nu heb ik iets op mijn pindakaascrush gevonden: walnoten malen en door de pindakaas mengen. Het geheel wordt dan gezonder maar ook wat minder lekker dus ik ren niet meer steeds naar de keuken voor weer een theelepel vol.

Ik kom overigens maar heel langzaam aan dus dat is te weinig reden om te minderen of te stoppen.

Daarnet wel eindelijk het laatste paaseitje opgegeten; ben ik daar ook weer vanaf.

Xandora schreef op 30-06-2022 om 12:54:

dat er misschien een treinstaking in Londen is dit weekend en wij naar t concert van Guns ,n roses gaan. Ben benieuwd hoe we van de boot in Londen terecht komen als er geen treinen rijden.

Er gaan ook bussen vanaf Harwich naar Londen. Even kijken bij National Express

Ik ben moe en lamlendig en moet nog van alles doen. Kan ik niet ff aan de lader ofzo?

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-06-2022 om 17:44

watertoren schreef op 30-06-2022 om 13:34:

[..]

Ik zou hem ook weg gooien hoor, zeker met dit warme weer. Straks ben je ziek omdat je te zuinig was om soep weg te gooien.

Ik heb 'm weggegooid, ik wilde dat risico idd maar niet lopen voor wat soep. 

kapjes plicht op mijn werk 

het is al zo warm en dan zn .... kapje op. Waarom? Corona gaat nooit meer weg net zoals de griep en alle andere. Waarvan bekend is dat je goed ziek kan worden. 

Aan mijn kind die niet opschiet. 

Aan de slechte nacht, omdat ik gisteren te ver over mijn grenzen ben gegaan (leuke studiedag op het werk waar ik toch maar de hele dag bij ben geweest ipv enkel de ochtend). 
De thuiszorg die de boel niet op orde heeft. Er stond op mijn planning 8u dat ze zou komen, op haar planning stond 6u! Had ze gebeld, moest 9u zijn 🤪. 
Op mensen hier in de buurt die een filmpje delen van een man die iets uit de tuin mee jat. Nee, jatten hoort niet. En nee, je mag die beelden ook niet delen. 

rooiekater schreef op 01-07-2022 om 06:22:

kapjes plicht op mijn werk

het is al zo warm en dan zn .... kapje op. Waarom? Corona gaat nooit meer weg net zoals de griep en alle andere. Waarvan bekend is dat je goed ziek kan worden.

Kan me voorstellen dat je goed baalt!

Ik heb al een week geen bh aan gehad. Ik heb cup A gelukkig.

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

01-07-2022 om 10:20

rooiekater schreef op 01-07-2022 om 06:22:

kapjes plicht op mijn werk

het is al zo warm en dan zn .... kapje op. Waarom? Corona gaat nooit meer weg net zoals de griep en alle andere. Waarvan bekend is dat je goed ziek kan worden.

Wijs je werkgever eens op de geopenbaarde WOB-bestanden over dit onderwerp. Wellicht - al denk ik dat tegen beter weten in - is hij/zij bevattelijk voor deze officiele documenten over dit onderwerp.

Dat ik maar niks snap van het IKB budget.

Ik kan met dat budget kiezen mijn sport te bekostigen, maar moet het dan wel eerst zelf voorschieten en zie het pas later terug op mijn salarisstrook. Ik snap het niet!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.