Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM schreef op 29-06-2022 om 13:28:

Dus een beetje Pindakaas op een doekje doen en dat over de kauwgom wrijven?
Het is een zwarte schoen, dus een evt vetvlek zal niet opvallen of in ieder geval minder als dit nu.

Ja dat zou ik gedaan hebben idd. Volgens mij hou je altijd wel een vlek van kauwgom.
Zei de sportschool er nog wat over?

JtM

JtM

29-06-2022 om 16:21 Topicstarter

Ik weet niet of de sport instructrice het door had, ik heb er in ieder geval niks over gezegd. Pindakaas werkte niet...
Stickerverwijderaar hebben we niet, aceton lees ik nu pas, dat had ik wel in huis.

Ik heb met een mesje staan krabben en het zo goed als eruit gekregen.

JtM schreef op 29-06-2022 om 16:21:

Ik weet niet of de sport instructrice het door had, ik heb er in ieder geval niks over gezegd. Pindakaas werkte niet...
Stickerverwijderaar hebben we niet, aceton lees ik nu pas, dat had ik wel in huis.

Ik heb met een mesje staan krabben en het zo goed als eruit gekregen.

Is sticker verwijderaar geen heel agressief spul wat eerder kwaad dan goed doet op je schoenen.

aan de schnitzels van de Aldi. Blijkbaar bestaan ze voor de helft uit water want er blijft bar weinig van over. Had ik niet verwacht van een Duitse winkel. 

Aan het feit dat ik na een aantal rondes stad niets vond om naar een feest te dragen. Zonde van mijn tijd want ik hou niet helemaal van winkelen (allez tenzij het planten zijn). Uiteindelijk online iets gevonden dat afgelopen maandag geleverd zou worden. Nu krijg ik sinds maandag elke dag bericht dat er vertraging is. 

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

29-06-2022 om 17:29

Aan de huisarts. Die zou mij na 12.00 uur vanmiddag bellen. En ik zit nog steeds te wachten. 
Gister was de hele praktijk gesloten voor nascholing. Vrijdag gaan ze staken. Vandaag en morgen dus blijkbaar druk. 
Na een medische situatie maandag, was het raadzaam dat ik vandaag (eigenlijk dus gister, maar toen waren ze dicht) even op controle kwam. 
Kon niet volgens de assistente. Want druk. Ik vroeg of ik dan op z'n minst de huisarts kon spreken. Ja, dat kon, maar daar zit ik dus nog steed op te wachten. 

En naar die controle kan ik vandaag dus fluiten. 

Helena71 schreef op 29-06-2022 om 17:29:

Aan de huisarts. Die zou mij na 12.00 uur vanmiddag bellen. En ik zit nog steeds te wachten.
Gister was de hele praktijk gesloten voor nascholing. Vrijdag gaan ze staken. Vandaag en morgen dus blijkbaar druk.
Na een medische situatie maandag, was het raadzaam dat ik vandaag (eigenlijk dus gister, maar toen waren ze dicht) even op controle kwam.
Kon niet volgens de assistente. Want druk. Ik vroeg of ik dan op z'n minst de huisarts kon spreken. Ja, dat kon, maar daar zit ik dus nog steed op te wachten.

En naar die controle kan ik vandaag dus fluiten.

Vervelend..

Wat mij ergert, al een hele tijd, dat is dat 32 cm doorsnee een vergeten potmaat is.

Grotere planten groeien op een gegeven moment uit hun 30 cm pot, en dan is er haast niets te koop van 32 cm breedte, dus dan moet je meteen door naar maat 34 cm, en dat is érg groot en lomp. Ik heb er een paar van maar ze zijn gewoon niet mooi in een gewone kamer. Manden zijn dan wel soms wat breder maar juist lager.

En er zijn op het moment twee planten die eigenlijk in een grotere pot moeten. Dus de planten blijven dan maar staan totdat ze een natuurlijke dood sterven. Of ik moet hun wortels gaan snoeien.

Treurniet schreef op 29-06-2022 om 09:35:

[..]

Verstandig

Je kan altijd nog een paar daagjes kamperen.

Ben je er ook even uit .

Of meld je aan als oppas voor dieren via huizenoppas.nl.

Dank camperen zou ook moeten lukken heb een compleet uitrusten. 

Zit ook te kijken naaf vrienden op de fiets..

Maar nu eerst de muggen duidelijk maken dat ik geen relatie wil en dat se kunnen op....

rooiekater schreef op 29-06-2022 om 20:03:

[..]

Dank camperen zou ook moeten lukken heb een compleet uitrusten.

Zit ook te kijken naaf vrienden op de fiets..

Maar nu eerst de muggen duidelijk maken dat ik geen relatie wil en dat se kunnen op....

Vrienden op de fiets doet een kennis van mij ook. Bevalt haar goed.

Aan die man op het fietspad 
Aan de wandel met 2 honden.
Hij liep midden op het fietspad, 1 hond aan de ene kant in de berm, andere hond aan de andere kant
Hoezo je blokkeert het hele fietspad?
Ga gewoon op de stoep lopen langs de weg of op de stoep aan de andere kant, langs de ventweg 

Okee het is warm, rokjes zijn prima, maar het rokje wat het meisje in de bus hier aan heeft bedekt wel erg weinig. Ze zit met haar benen over elkaar en ik zie bijna de zijkant van haar bil. 

En aan mijn man
Had wat rekjes met was, in de tuin tegen de schutting gezet.
Doet hij moeilijk over, want er kan (is niet zeker) een kraantje komen om achter in de tuin wat uit te graven.
Er kunnen wel 3 van die kraantjes naast elkaar, zonder dat mijn was in de weg staat en ze hoeven in die hoek ook niet te graven,  maar nee, hoe haalde ik het in mijn hoofd om het daar neer te zetten

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-06-2022 om 11:30

De soep vergeten in de koelkast te zetten,  dus die kan ik nu weggooien 

Mug schreef op 30-06-2022 om 11:30:

De soep vergeten in de koelkast te zetten, dus die kan ik nu weggooien

dan had ik al veel soep moeten weggooien

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.