Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Valdemar schreef op 27-06-2022 om 23:12:

[..]

Aan de dominantie van teergevoelige vrouwen wier argumentatie stopt bij het gegeven dat je een blanke man bent en het nooit kunt begrijpen.

Ja maar mannen komen van Mars en vrouwen van Venus, dat weet je toch wel? Is een boek overigens dat ooit best veel succes had.

MidasWolf schreef op 28-06-2022 om 18:59:

[..]

In mijn gemeente wordt het trapsgewijs afgebouwd, is dat niet landelijk ook zo ?

Buiten dit om, echt balen. Zeker als je wel zin een vakantie hebt.

Nee das per gemeente verschillend. 

Mijn vakantie zal dagje strand zijn en de rest wat per fiets te bereiken is.  

Dat een nieuw aangesproken spuitbus slagroom in het begin heel luchtig en fluffy spuit, maar halverwege steeds minder luchtig, en het laatste restje is haast vloeibaar.

Alle merken doen dat.

rooiekater schreef op 28-06-2022 om 19:12:

[..]

Blijf het wel gek vinden, in ieder geval veel plezier in je vakantie hoe je die ook gaat doorbrengen. 

rionyriony schreef op 28-06-2022 om 19:14:

Dat een nieuw aangesproken spuitbus slagroom in het begin heel luchtig en fluffy spuit, maar halverwege steeds minder luchtig, en het laatste restje is haast vloeibaar.

Alle merken doen dat.

Ik heb ook altijd het idee dat ze nooit helemaal leeg gaan. Ze zouden er een venstertje in moeten maken.

MidasWolf schreef op 28-06-2022 om 19:20:

[..]

Blijf het wel gek vinden, in ieder geval veel plezier in je vakantie hoe je die ook gaat doorbrengen.

Komt goed duurt nog effe maar separaat heb ik 3 heerlijke vrij. Dag wekker....

Helena71 schreef op 28-06-2022 om 11:07:

[..]

Ik vind het helemaal prima dat ze de snelwegen blokkeren. Wat mij betreft blijven ze dat nog wel even doen. Met een uitzondering: laat/maak de vluchtstroken vrij voor hulpdiensten.

En dat doen ze niet altijd en dat vind ik niet ok. Maar voor de rest thumbs up. Ik geef ze groot gelijk.

290858722_576948960562319_6293938624676565300_n.jpg?_nc_cat=105&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=TLQgurtUshAAX_i8FEh&tn=jgTntTmnuQ4ZSKsy&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT9yBc31P6OuoAmFjtP4g6NV2VD63lLMD3s7bbz1RvtHgA&oe=62C042DD

SuzyQFive schreef op 28-06-2022 om 18:28:

[..]

iOS of android?

Android, als ik voor mezelf mag spreken 

rooiekater schreef op 28-06-2022 om 19:12:

[..]

Gelukkig heb ik mijn vakantiegeld apart gezet.

ik erger mij eraan dat er overal steeds drukker wordt met mensen. Als ik jong en gezond was ging ik emigreren.

JtM

JtM

28-06-2022 om 22:16 Topicstarter

Ik heb vanmiddag nieuwe sportschoenen gekocht. Meteen vanavond met sporten aangedaan. Moesten we een oefening doen waarbij je voet op een biggetje ligt. Had ik niet gezien dat er op 'mijn' biggetje kauwgom zat... daarna dus op de neus van mn nieuwe schoen  heb er een groot gedeelte af kunnen pulken  maar zit helaas nog wat op. Geen idee hoe ik dat eraf krijg... mn schoen in de vriezer zetten past niet, vriezers zitten overvol. 

Mijn facebook ziet er anders uit. 

bakfietsen moeten verboden worden! 

Treurniet schreef op 28-06-2022 om 21:45:

[..]

Gelukkig heb ik mijn vakantiegeld apart gezet.

Heb ik ook gedaan maar door de afwijzing van de energie toeslag zal een deel van dat geld op de spaar rekening blijven. 

JtM schreef op 28-06-2022 om 22:16:

Ik heb vanmiddag nieuwe sportschoenen gekocht. Meteen vanavond met sporten aangedaan. Moesten we een oefening doen waarbij je voet op een biggetje ligt. Had ik niet gezien dat er op 'mijn' biggetje kauwgom zat... daarna dus op de neus van mn nieuwe schoen heb er een groot gedeelte af kunnen pulken maar zit helaas nog wat op. Geen idee hoe ik dat eraf krijg... mn schoen in de vriezer zetten past niet, vriezers zitten overvol.

Als het niet een echt stofje is maar meer kunststof: Pindakaas. Balen zeg!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.