Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bok zelf op met dat enge gedrag van je. Ik ben dat tietenplaatje niet vergeten.

waarom ruzie over vrouw of man je ziet elkaar toch niet

Tot 10 tellen helpt niet tot 10.000 tellen helpt ook niet 
Ik heb net geen recht op die energie toeslag. Daardoor kan ik dit jaar niet op vakantie want ik wil een deel sparen. En  nu spreek ik een vriendin die hem wel heeft gehad en heeft van die 800 euro effe kleding en schoenen geshopt   en dan straks weer klagen dat ze de energie rekening niet kan betalen.

Tikki schreef op 28-06-2022 om 01:41:

waarom ruzie over vrouw of man je ziet elkaar toch niet

Dat hoeft ook niet, je merkt het bij sommigen meteen.

Dat ze ze nu mét geluid alle brandmelders hier op kantoor aan het testen zijn.
Op de verdieping waar ik nu zit doet hij het niet, dus het is maar afwachten wanneer die gaat..

Ik zit totaal niet lekker, nu zit je er immers op te wachten..

Wat is er toch aan de hand op dit forum de laatste tijd. Je kan geen topic openen of het is gedoe, gekat of andere gekkigheid. Laat het maar snel weer overwaaien.

Moxxie schreef op 28-06-2022 om 10:01:

Wat is er toch aan de hand op dit forum de laatste tijd. Je kan geen topic openen of het is gedoe, gekat of andere gekkigheid. Laat het maar snel weer overwaaien.

Ik denk dat we eerst bij ons zelfs te rade moeten gaan: waarom reageer ik zo (heftig)? Of : wat maakt dat deze reactie mij zo raakt? 

En laat ik vooral voor mezelf praten als ik je zeg dat ik daar irl de laatste tijd ook meer last van heb.

Waar het aan ligt? Pms? Beginnende overgang? Geen idee, maar ben echt emo, en ik vind het zwaar rot!

En on topic : ik erger me alweer aan mezelf, zag zonet een zielig filmpje voorbij komen op Insta...alweer in tranen! En de dag moet nog beginnen 

Dat belooft wat voor vandaag 

Komt denk ik door de crisis. Iedereen is lichtgeraakt. 

ik vind het niet correct dat de boeren uit protest de snelwegen blokkeren. Wat mij betreft mogen ze dan een nachtje cel krijgen. Mensen hebben soms belangrijke afspraken zoals ziekenhuis en dan kunnen ze er niet langs 

Treurniet schreef op 28-06-2022 om 10:36:

ik vind het niet correct dat de boeren uit protest de snelwegen blokkeren. Wat mij betreft mogen ze dan een nachtje cel krijgen. Mensen hebben soms belangrijke afspraken zoals ziekenhuis en dan kunnen ze er niet langs

Precies, of hooibalen in de fik steken, deuren van provinciehuizen kapot rammen enz. 
Er zijn betere manieren om actie te voeren. 

Ik vind deels wel dat ze gelijk hebben om iets van actie te voeren maar op deze manier kweken ze geen sympathie maar enkel ergernis.

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

28-06-2022 om 11:07

Treurniet schreef op 28-06-2022 om 10:36:

Ik vind het helemaal prima dat ze de snelwegen blokkeren. Wat mij betreft blijven ze dat nog wel even doen. Met een uitzondering: laat/maak de vluchtstroken vrij voor hulpdiensten.

En dat doen ze niet altijd en dat vind ik niet ok. Maar voor de rest thumbs up. Ik geef ze groot gelijk. 

Ik sta zeker achter protestacties, maar dingen stuk maken of hooibalen in de fik steken gaat mij wat te ver.

On topic: ik erger me bij de vele lege vakken  bij onze Jumbo. Dat kan toch echt niet allemaal  door de crisis komen...

LostJellyfish83

LostJellyfish83

28-06-2022 om 11:23

Ja dat!  Iedereen is zo boos de laatste tijd, maar in het echte leven merk ik dat ook wel. De lontjes zijn kort momenteel. 

lientje69 schreef op 28-06-2022 om 11:17:

Ik sta zeker achter protestacties, maar dingen stuk maken of hooibalen in de fik steken gaat mij wat te ver.

On topic: ik erger me bij de vele lege vakken bij onze Jumbo. Dat kan toch echt niet allemaal door de crisis komen...

Bij onze jumbo ook ik erger mij hier ook aan. Ik heb echt nooit meer alle boodschappen van mijn lijstje. Melk is bij ons ook elke keer slecht aangevuld en dat komt toch gewoon uit Nederland. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.