Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

LostJellyfish83

LostJellyfish83

24-06-2022 om 23:39

Ik erger me dat het niet afkoelt in huis. Nu nog steeds 26 graden binnen en de deuren staan toch open. Bah, ik heb een hekel aan de zomer!! 

Ik krijg ineens allemaal spam zogenaamd van DHL.

Mug schreef op 24-06-2022 om 23:39:

Ik erger me dat het niet afkoelt in huis. Nu nog steeds 26 graden binnen en de deuren staan toch open. Bah, ik heb een hekel aan de zomer!!

Zeg dat wel.

jaloerse mensen

Poezie schreef op 25-06-2022 om 00:44:

Ik ook, echt irritant..  kleine lettertjes onderin geven aan dat de mail van Firma Flamingo uit Las Vegas komt 😉

Milala schreef op 25-06-2022 om 02:10:

[..]

Ik ook, echt irritant.. kleine lettertjes onderin geven aan dat de mail van Firma Flamingo uit Las Vegas komt 😉

Ja ik ook al

Ik ook! Nog nooit gehad en gewoon in m'n inbox.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-06-2022 om 07:47

De laksheid van een paar bestuursleden van de organisatie waar ik zelf ook in zit. Gewoon alles op de laatste dag aan laten komen, dingen beloven die ze niet doen. Bah, niks aan

MidasWolf schreef op 24-06-2022 om 22:35:

[..]

Balen zeg, laten we het hopen.

Het was 1 uur toen de muziek een stand lager ging maar het geschreeuw ging door. Maar ben van ellende toch in slaap gevallen.

Besluit dochter vandaag dat ze om 6 uur klaarwakker is. Terwijl we haar op schooldagen niet uit bed krijgen  om 7 uur. 😂 (stiekem is dit ook wel een ergernis vandaag).

aan Defqon, woon op 10 kilometer afstand, maar kon gratis meegenieten van die herrie

Ciska78 schreef op 25-06-2022 om 08:08:

aan Defqon, woon op 10 kilometer afstand, maar kon gratis meegenieten van die herrie

Oh nee nog erger. Tot hoe laat duurde het?

Mijn vriend ook idd

Ciska78 schreef op 25-06-2022 om 08:08:

Oh, ik woon in Groningen en we hebben in de afgelopen week drie concerten in het stadspark gehad (oa Guns n Roses, Green Day, Skunk Anansi, Rag ‘n Bone man, Simple Minds). Ik woon helemaal aan de andere kant van de stad maar kon het in de tuin goed horen. Green Day was echt goed, Guns was veel herrie. Maar in huis kreeg ik er niets van mee. 

SuzyQFive schreef op 25-06-2022 om 08:41:

[..]

Oh, ik woon in Groningen en we hebben in de afgelopen week drie concerten in het stadspark gehad (oa Guns n Roses, Green Day, Skunk Anansi, Rag ‘n Bone man, Simple Minds). Ik woon helemaal aan de andere kant van de stad maar kon het in de tuin goed horen. Green Day was echt goed, Guns was veel herrie. Maar in huis kreeg ik er niets van mee.

Ja ik woon ook best ver van het stadspark vandaan, heb alles goed kunnen horen. In huis ook, heb letterlijk mee kunnen zingen met Green Day  .

Ik vind het altijd wel gezellig dit soort "herrie".

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-06-2022 om 09:46

Aan mezelf gisteravond. Ik weet dat ik me ziek vreet aan bepaalde drop en toch haal ik het in huis om het vervolgens weer weg te smijten nadat ik me misselijk gegeten heb aan dat spul....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.