Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 24-06-2022 om 14:03:

[..]

Dat mag dus niet meer. Dat is onlangs aangepast of wordt binnenkort aangepast (geen zin om nu op te zoeken )

Fijn! En terecht.

ik word zo chagrijnig van mijn onderbroeken die ik tegenwoordig in maat tent moet bestellen. Bah.

Aan de moeder van de buurvrouw. Als je haar moet geloven rookt ze maar 5 sigaretjes per dag, maar heeft een stem én een hoest van een hoogbejaarde zeehond. En dat galmt dan heel die straat door hier. Verschrikkelijk mens!

noas_1993 schreef op 24-06-2022 om 07:34:

Dat ik niet goed heb gekeken blijkbaar en ik nog een half uur voor de supermarkt moet wachten
Raar, want volgens mij stond de openingstijd vorige week op 7 uur

Dat heb ik een keer bij de Primera gehad. Ik mocht pas naar binnen wanneer ze helemaal geïnstalleerd waren en ik moest buiten wachten. Nu kon ik intussen wel naar de supermarkt enkele honderden meters verderop maar klantvriendelijk vond ik dat niet. Je loopt toch met een groot pakket in je winkelwagen.

Ben effe klaar met alles de warmte, zeurende collega's, ouders die denken  dat ze alleen op de wereld zijn. En als toetje kreeg ik de afwijzing binnen dat ik geen recgt heb op de energie toeslag van 800 euro. Er zit een berekening bij en als die klopt word ik afgewezen omdat 10 euro in de maand meer verdien dan de norm die ze hebben gezet.  

Vandaag in tuincentrum. Ik zag een mooie bloempot die ik wilde kopen. Maar staat erg hoog. Nergens trappetjes ofzo die je kan pakken. Vanwege personeelstekorten ook weinig personeel te vinden die je dan kan vragen en zou ook niet hoeven als ze trappetjes hebben

rooiekater schreef op 24-06-2022 om 15:46:

Ben effe klaar met alles de warmte, zeurende collega's, ouders die denken dat ze alleen op de wereld zijn. En als toetje kreeg ik de afwijzing binnen dat ik geen recgt heb op de energie toeslag van 800 euro. Er zit een berekening bij en als die klopt word ik afgewezen omdat 10 euro in de maand meer verdien dan de norm die ze hebben gezet.

Schijnt enorm ingewikkeld te zijn om dat geleidelijker te doen. Die computers zijn kennelijk zó dom, die raken daar totaal van overwerkt.

Ik tast ook altijd naast elke vorm van subsidie of toeslag.

rionyriony schreef op 24-06-2022 om 15:59:

[..]

Schijnt enorm ingewikkeld te zijn om dat geleidelijker te doen. Die computers zijn kennelijk zó dom, die raken daar totaal van overwerkt.

Ik tast ook altijd naast elke vorm van subsidie of toeslag.

Ik meestal ook!

Ik moet koken, maar toch teveel gedaan en geen puf meer. 

ik kijk heel graag GTST maar erger me aan slechte acteurs in de serie zoals Bing. Hij is homo en daar heb ik geen enkel probleem mee maar hij kan geen heteroman spelen. Had dan een andere acteur gekozen. Toen hij in de serie kwam had ik al iets van ik vind hem wel wat gay en later bleek dat het ook zo was. 

Aan de Floriade waarom organiseren ze dat nog op deze manier, veel edities draaien al verlies en dit keer werd er van te voren ook al een miljoenen verlies verwacht. Dit is in mijn beleving gewoon een prestige evenement. Dit geld had zoveel beter besteed kunnen worden.

Het idee opzich is leuk, maar dan in een andere en  kleinere vorm. En de dure entree en parkeer prijzen verlagen helpt ook.

watertoren schreef op 24-06-2022 om 18:56:

ik kijk heel graag GTST maar erger me aan slechte acteurs in de serie zoals Bing. Hij is homo en daar heb ik geen enkel probleem mee maar hij kan geen heteroman spelen. Had dan een andere acteur gekozen. Toen hij in de serie kwam had ik al iets van ik vind hem wel wat gay en later bleek dat het ook zo was.

Ik heb lang niet geweten dat hij gay was, dus was mij ook niet  opgevallen dat hij niet overtuigend in zijn heteroman rol zit.

Ik vind de meeste maar zo/zo acteren in GTST.

Aan tuinfeest van straat verderop met keiharde muziek. Ik hoop dat ze het niet laat maken. Slaap al nachten niet en had me zo verheugd op een vroege nacht.  

Regendrup. schreef op 24-06-2022 om 22:31:

Aan tuinfeest van straat verderop met keiharde muziek. Ik hoop dat ze het niet laat maken. Slaap al nachten niet en had me zo verheugd op een vroege nacht.

Balen zeg, laten we het hopen.

ik heb mij geërgerd aan de drukte hier in de stad/dorp. Mega druk overal en vond het ook benauwend weer 

En ik heb mij geërgerd aan een bemoeizuchtig type die mij de les zat te lezen…terwijl ik niks fouts deed

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.