Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

TanSwallow86

TanSwallow86

23-06-2022 om 20:14

Mijn rug doet pijn. Heb eerst lang gestaan bij de kist van mijn overleden moeder, heb daarna wel even gezeten, toen ging het weer, maar nu is rug in staking gegaan. 
Ik doe nu tot dinsdag even rustig aan

Was vandaag de uitvaart al Harley?

TanSwallow86

TanSwallow86

24-06-2022 om 00:00

SuzyQFive schreef op 23-06-2022 om 23:45:

Was vandaag de uitvaart al Harley?

Nee, dat is dinsdag. Nu kan je op je gemak afscheid nemen of nog samen zijn voor de laatste keer

TanSwallow86

TanSwallow86

24-06-2022 om 00:01

is ook alleen voor naaste famile, vader, kinderen, kleinkinderen en schoonzonen.

Zaterdag gaat mijn tante, (mijn moeders zus), neef en oudste zus

mijn pa zegt steeds willy

Dat ik niet goed heb gekeken blijkbaar en ik nog een half uur voor de supermarkt moet wachten
Raar, want volgens mij stond de openingstijd vorige week op 7 uur

Dat een vertegenwoordiger van de zwembond het in een stuk van de NOS over die bijna verdronken synchroonzwemster steeds over dat "meisje" heeft in plaats van over die vrouw. Ze is 25, pannenkoek.

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

24-06-2022 om 09:28

JtM schreef op 23-06-2022 om 13:53:

Dat nieuwe nummer van David Guetta, Black Eyed Peas en Shakira werkt zo enorm op mn zenuwen. Verschrikkelijk nummer

Dat heb ik met Rollercoaster van Danny Vera. Zeikeriger dan dat is er niet.

Rondstruiner schreef op 24-06-2022 om 07:37:

Dat een vertegenwoordiger van de zwembond het in een stuk van de NOS over die bijna verdronken synchroonzwemster steeds over dat "meisje" heeft in plaats van over die vrouw. Ze is 25, pannenkoek.

Ik erger me er juist aan als een krantenartikel het over de man of vrouw heeft als ze het over pubers van 18 jaar hebben.

noas_1993 schreef op 24-06-2022 om 07:34:

Dat ik niet goed heb gekeken blijkbaar en ik nog een half uur voor de supermarkt moet wachten
Raar, want volgens mij stond de openingstijd vorige week op 7 uur

Ik wilde vanochtend lekker vroeg om boodschappen, na mijn weten was de supermarkt waar ik eerst heen moest om 07.00 uur open. Ik was daar om 07.30, bleek dat ik bij het verkeerde filiaal gekeken had. (we hebben er 2 in onze woonplaats)
Doe gewoon dezelfde openingstijden!

Om 07.50 mochten we naar binnen, maar we moesten er rekening mee houden dat er nog geen vers brood was.
07.45 gingen de deuren trouwens al open omdat ze dingen buiten moesten zetten, wees dan zo klantvriendelijk om de 2 mensen die staan te wachten alvast binnen te laten. Rond die tijd kwamen er ook 2 scholieren aan en die zijn maar weer weggegaan. Die vrouw bleef er maar op hameren dat ze 08.00 uur pas open gingen.
10 minuten voor tijd he, misschien op tijd je brood gaan bakken..?

Dat met dat brood was trouwens ook in supermarkt 2, bijna heel dat rek was leeg.
Hoor je dat niet voor openingstijd te organiseren?

Ik erger me aan mensen die áltijd naar binnen moeten kijken. Wij wonen aan een voetpad en hebben de (woon)keuken aan de voorkant. Twee normale ramen, niks bijzonders te zien binnen, maar mensen breken zowat hun nek om naar binnen te gluren. En dan soms uitgebreid blijven kijken als ze zien dat ik in de keuken sta. Heb al grote planten voor het raam gezet, maar dat hindert de hardnekkige gluurders niet.

noas_1993 schreef op 24-06-2022 om 10:45:

[..]

Ik wilde vanochtend lekker vroeg om boodschappen, na mijn weten was de supermarkt waar ik eerst heen moest om 07.00 uur open. Ik was daar om 07.30, bleek dat ik bij het verkeerde filiaal gekeken had. (we hebben er 2 in onze woonplaats)
Doe gewoon dezelfde openingstijden!

Om 07.50 mochten we naar binnen, maar we moesten er rekening mee houden dat er nog geen vers brood was.
07.45 gingen de deuren trouwens al open omdat ze dingen buiten moesten zetten, wees dan zo klantvriendelijk om de 2 mensen die staan te wachten alvast binnen te laten. Rond die tijd kwamen er ook 2 scholieren aan en die zijn maar weer weggegaan. Die vrouw bleef er maar op hameren dat ze 08.00 uur pas open gingen.
10 minuten voor tijd he, misschien op tijd je brood gaan bakken..?

Dat met dat brood was trouwens ook in supermarkt 2, bijna heel dat rek was leeg.
Hoor je dat niet voor openingstijd te organiseren?

Dan moet de supermarkt zijn mensen langer betalen, en dat willen ze waarschijnlijk niet. 

Ik heb, weliswaar meer dan 30 jaar geleden, in een supermarkt gewerkt en de tijd voor en na sluitingstijd werd toen niet betaald. Je moet er natuurlijk wel al op tijd zijn, want je kunt niet om 8.00 aan komen lopen als de winkel om 8.00 open gaat, en je moet nou eenmaal dingen voorbereiden. Dan snap ik best dat ze denken: nog even niet, klanten. 

Maar geen idee hoe dat tegenwoordig is.

slechte service van de supermarkten die enorme winsten binnenharken

Ik heb vrij recent ( tot 2,5 jaar terug) in een groentewinkel  gewerkt  en ook daar werd de tijd voor en na sluitingstijd  ook niet betaald. Staat zo in de detailhandel cao.  Maar winkel moest wel volgezet, geleegd en schoongemaakt  worden voor en na sluitingstijd. Kostte me zo 1,5 uur gratis werken per week.

lientje69 schreef op 24-06-2022 om 13:48:

Ik heb vrij recent ( tot 2,5 jaar terug) in een groentewinkel gewerkt en ook daar werd de tijd voor en na sluitingstijd ook niet betaald. Staat zo in de detailhandel cao. Maar winkel moest wel volgezet, geleegd en schoongemaakt worden voor en na sluitingstijd. Kostte me zo 1,5 uur gratis werken per week.

Dat mag dus niet meer. Dat is onlangs aangepast of wordt binnenkort aangepast (geen zin om nu op te zoeken )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.