Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ooh, en een paar dagen ervoor heeft de DHL een pakketje van me open gemaakt en de inhoud door mijn brievenbus geramd. Verpakking compleet stuk. Daar heb ik ook een klacht over ingediend, stelletje idioten.

stokstaart schreef op 14-06-2022 om 18:49:

Ooh, en een paar dagen ervoor heeft de DHL een pakketje van me open gemaakt en de inhoud door mijn brievenbus geramd. Verpakking compleet stuk. Daar heb ik ook een klacht over ingediend, stelletje idioten.

Bezorging, ook van post.nl, is de laatste 14 dagen heel beroerd geworden.

rionyriony schreef op 14-06-2022 om 19:04:

[..]

Bezorging, ook van post.nl, is de laatste 14 dagen heel beroerd geworden.

Tis volgens mij vakantietijd,bij ons rijdt nu ook een ander

Aan de situatie met onze buurvrouw. Duurt echt niet lang meer denk ik, en dan gaat het compleet mis. 
Als zij drinkt en/of haar medicatie niet slikt dan is ze echt een gevaar voor zichzelf én voor anderen.. 
Meerdere keren per maand staat daar ambulance/politie voor de deur. 

Afgelopen nacht draaide ze ook weer door en hebben ze haar meegenomen. Het is triest want ze heeft echt goede hulp nodig maar ondertussen vind ik het ook niet prettig/veilig voor onze kinderen, onszelf en alle andere buren. 
Ik erger me gewoon dat ik steeds (vaker) op mijn hoede moet zijn met haar in de buurt

Kleine ergernis , hier op Kreta krijg je na het eten een borreltje. Ouzo. Tenminste  man krijgt Ouzo en ik krijg elke keer schnapps. Zie dat bij andere tafels ook. Vrouwen krijgen zoete schnapps. Waarom?? Maar het voelt dus stom en ondankbaar om er war van te zeggen maar ik erger me er wel aan 

Dolfje schreef op 15-06-2022 om 05:51:

Kleine ergernis , hier op Kreta krijg je na het eten een borreltje. Ouzo. Tenminste man krijgt Ouzo en ik krijg elke keer schnapps. Zie dat bij andere tafels ook. Vrouwen krijgen zoete schnapps. Waarom?? Maar het voelt dus stom en ondankbaar om er war van te zeggen maar ik erger me er wel aan

Ik zou dan gewoon zeggen dat ik ouzo lekkerder vind

redbulletje schreef op 15-06-2022 om 07:11:

[..]

Ik zou dan gewoon zeggen dat ik ouzo lekkerder vind

Ja dat wil ik eigenlijk ook maar ze zetten het met zo'n zwaai neer met "special for the lady" dat ik dat ik het ondankbaar vind als ik er wat van zeg. Dus nu drink ik altijd de helft van de ouzo van man op en hij de helft van de mijne 

Dolfje schreef op 15-06-2022 om 08:23:

[..]

Ja dat wil ik eigenlijk ook maar ze zetten het met zo'n zwaai neer met "special for the lady" dat ik dat ik het ondankbaar vind als ik er wat van zeg. Dus nu drink ik altijd de helft van de ouzo van man op en hij de helft van de mijne

Ik zou het al aankaarten voor/tijdens de maaltijd.

HAHA!wait..what schreef op 15-06-2022 om 00:36:

Aan de situatie met onze buurvrouw. Duurt echt niet lang meer denk ik, en dan gaat het compleet mis.
Als zij drinkt en/of haar medicatie niet slikt dan is ze echt een gevaar voor zichzelf én voor anderen..
Meerdere keren per maand staat daar ambulance/politie voor de deur.

Afgelopen nacht draaide ze ook weer door en hebben ze haar meegenomen. Het is triest want ze heeft echt goede hulp nodig maar ondertussen vind ik het ook niet prettig/veilig voor onze kinderen, onszelf en alle andere buren.
Ik erger me gewoon dat ik steeds (vaker) op mijn hoede moet zijn met haar in de buurt

Kan er niet een thuiszorg komen eerst die helpt met de medicatie innemen? 

SuzyQFive schreef op 15-06-2022 om 08:35:

[..]

Kan er niet een thuiszorg komen eerst die helpt met de medicatie innemen?

Ik weet niet precies wat voor een begeleiding ze krijgt. Ze heeft een vriend en als hij bij haar is, slaan ze elkaar (letterlijk) het ziekenhuis in. Ik zie ze regelmatig met bier op een bankje zitten dus al slikt ze wel haar medicatie, de alcohol zorgt er ook voor dat ze doordraait.. Ze begint nu dus ook steeds meer buren (inclusief kinderen) lastig te vallen. Ze hoort/ziet dingen en mensen die er niet zijn en wordt dan heel agressief.. Er is wel een team wat zich met haar bezighoudt maar het is (nog) niet genoeg. Sneu is het! 

Dolfje schreef op 15-06-2022 om 08:23:

[..]

Haha! Snap je ergernis  Ik zal daar ook niet snel iets van zeggen

Blijkbaar zit er in de binnenzool van mijn Fila gympen iets van karton. Wat ik dus uit de wasmachine kon pulken. Schoenen liggen nu in de kliko. 

Netherfield schreef op 15-06-2022 om 11:22:

Blijkbaar zit er in de binnenzool van mijn Fila gympen iets van karton. Wat ik dus uit de wasmachine kon pulken. Schoenen liggen nu in de kliko.

Oh zonde! Had je ze al lang? Ik ben ook altijd wat huiverig om gympen te wassen maar hier is (gelukkig) altijd nog goed gegaan

HAHA!wait..what schreef op 15-06-2022 om 11:35:

[..]

Oh zonde! Had je ze al lang? Ik ben ook altijd wat huiverig om gympen te wassen maar hier is (gelukkig) altijd nog goed gegaan

Meer dan een jaar, en ze waren gaan stinken. Tot nu toe ging het ook altijd goed…

Verder erger ik me aan mezelf want ik ben niet aan het werk te schoppen vandaag. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.