Huiskamer
BrightEchidna89
08-06-2022 om 20:56
Aan mijn spierkrampen. Kan mijn benen geen twee minuten stilhouden.
Netherfield
08-06-2022 om 23:17
Aan de man en zoons van mijn zus. Mijn zus is een schat alleen die man en zoons, bij het asociale af. Je kan ze er gewoon niet bij hebben.
SuzyQFive
08-06-2022 om 23:22
Battle-Royale schreef op 08-06-2022 om 18:54:
Aan alles maar vooral aan vrouwen, echt ik haat ze uit de grond van mn hart. Ze maakte mij en ze brak mij, echt ik haat haar
Perfecte forum om over vrouwen te klagen 🤣
SuzyQFive
08-06-2022 om 23:24
MidasWolf schreef op 08-06-2022 om 20:50:
[..]
Gewoon bestellen, echt niet dat iemand aan je gaat ruiken en vervolgens ook nog eens constateert dat het eigenlijk ”een mannengeurtje” is.
Mocht iemand het toch zeggen, zeg je het is geen mannen geurtje het is een lekker geurtje
![]()
Hoewel ik je eerste twijfel wel snap.
En geurtjes ruiken op iedereen ook weer anders.
Ik gebruik van mannendeo, vind ik lekkerder want wat frisser. En als geurtje heb ik vaak Cool Water van Davidoff (is wel voor vrouwen maar ook lekker fris).
Beterlaat2021!
09-06-2022 om 08:58
Poezie schreef op 08-06-2022 om 09:56:
Vandaag erger ik me weer aan het Harry en Megan haattopic. De bagger die daar vooral over Megan wordt gespuid vind ik walgelijk. (Facebook is er niets bij, hiermee vergeleken)
Het verbaast me dat forumbeheer dit allemaal toestaat.
Ik léés dat topic helemaal niet!
Magnoliatakje
09-06-2022 om 09:47
Battle-Royale schreef op 08-06-2022 om 18:54:
Aan alles maar vooral aan vrouwen, echt ik haat ze uit de grond van mn hart. Ze maakte mij en ze brak mij, echt ik haat haar
Een knuffel omdat je het volgens mij nodig hebt. Sterkte.
SuzyQFive
09-06-2022 om 09:51
Dat de school zowat uitgestorven is… Er valt echt heel veel uit en niemand heeft een idee waarom en de directie is in bespreking voor de examenuitslagen. Ik ben dus eigenlijk voor niets op school want van al mijn leerlingen is er maar één.
Beterlaat2021!
09-06-2022 om 10:07
Niet vandaag, maar jl. dinsdag kwamen wij terug van vakantie en zijn we gestopt bij het tankstation langs de A2 bij Maarheeze, (voor een plas).
De afvalbakken langs de grote parkeerplaats waren overvol, ze leken dichtgeplakt en er lagen bergen afval omheen. Echt afschuwelijk!
🤮
Als je dat vergelijkt met hoe het er in Duitsland uitzag.....
JtM
09-06-2022 om 11:13
Ik heb rugpijn, geen idee waar het vandaan komt.
En ik heb honger, ik weet dat er in de koelkast een Soto soepje op mij staat te wachten, nu al zin in !
HAHA!wait..what
09-06-2022 om 11:31
SuzyQFive schreef op 08-06-2022 om 23:24:
[..]
En geurtjes ruiken op iedereen ook weer anders.
Ik gebruik van mannendeo, vind ik lekkerder want wat frisser. En als geurtje heb ik vaak Cool Water van Davidoff (is wel voor vrouwen maar ook lekker fris).
Ja, jullie hebben helemaal gelijk! Ik heb 'm besteld en daarbij ook een mini van de vrouwenvariant daarvan 😁 Ik hou normaal gesproken wel van zoete geurtjes.. Deze was wat friszoetig ofzo en een beetje houtachtig
Bij deo vind ik een frissere geur ook fijner dan zoet dus snap de 'mannen'geur dan wel goed ja!
GrandioseZebra62
09-06-2022 om 21:05
SuzyQFive schreef op 08-06-2022 om 23:22:
[..]
Perfecte forum om over vrouwen te klagen 🤣
Ik neem mijn woorden terug, ik haat haar omdat ze me zei dat ze zeker wist dat hij van mij was terwijl dat niet zo was maar ik ben haar zeer dankbaar voor onze knappe zoon die weliswaar niet biologisch van mij is maar van mij een trotse vader maakt. 💙
Auwereel
09-06-2022 om 21:10
Ik erger me over de generalisaties in het "Aanrijding tussen twee fietsers"- draadje. Die generalisaties word ik toch zo iebel van. Net als toen destijds op klaarlichte heldere, zonnige dag een collega van mij werd doodgereden op een voorrangsfietspad door een rechtsafslaande vrachtwagen die niet in dat deel van de wijk mocht komen.
In sociale media allemaal reacties van: fietsers hebben hun licht nooit op, ze rijden allemaal door rood, nemen voorrang als ze dat niet hebben, terwijl dat allemaal niet ter zake deed bij dit droevig ongeval. Je zou het maar lezen als nabestaande...
afrodite05
09-06-2022 om 21:11
Net weer een halve kinderkamer bij buren naar binnen zien gaan. Volgens mij is nu echt iedereen of zwanger, of net bevallen.
En ik baal ervan dat het me zo ontzettend raakt.
Treurniet
09-06-2022 om 21:42
Oh overgang, wanneer ga je nou eens weg na 4 jaar?!
En ik heb niet eens kinderen gekregen, dan had de overgang toch ook mild moeten zijn....