Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat al die online bookingtools van kappers niet (voldoende) werken… Zo kan ik dus geen afspraak inplannen 

Ja ik kan bellen, maar ik heb echt een grafhekel aan bellen…

Dat ik door mijn huisarts nog minstens 2 maanden moet wachten op de overgangspoli.
Maar ach hij heeft zijn collega tenminste handje boven hoofd gehouden.

PriceyRook54

PriceyRook54

08-06-2022 om 17:19

Wobbelkont schreef op 08-06-2022 om 17:14:

Dat al die online bookingtools van kappers niet (voldoende) werken… Zo kan ik dus geen afspraak inplannen

Oh bij mij werkt ie goed, maar ik weet dan weer niet wát ik moet kiezen met al die termen, moet ik weer eerst de kapper bellen, hoe heet dat wat ik wil, zodat ik kan boeken?

Tuinfluiter schreef op 08-06-2022 om 16:33:

[..]

Mama Inge mag zich gewoon ergeren zonder verantwoording af te leggen.

Zeker, maar soms ontstaat er toch even een kort gesprek in dit draadje, en in dit geval vond ik dat wel zinvol.

TanSwallow86

TanSwallow86

08-06-2022 om 17:27

Courage schreef op 08-06-2022 om 17:21:

[..]

Zeker, maar soms ontstaat er toch even een kort gesprek in dit draadje, en in dit geval vond ik dat wel zinvol.

Maar als Pejeka dat doet dan is de hut te klein want hoort niet hier. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

08-06-2022 om 17:44

[..]

Ik vind die kleine gesprekjes nou juist ook altijd wel gezellig. Zo is 't net een beetje een kletstopic 

JtM

JtM

08-06-2022 om 17:45 Topicstarter

HarleyQuin schreef op 08-06-2022 om 17:27:

[..]

Dat zal meer te maken hebben met het feit hoe pjk reageert.    Als er normaal op elkaar gereageerd wordt hoor je niemand klagen.

Ergenis: dit weer, wat een ellende zo zeg! Hopelijk is het morgen wat droger, wil eigenlijk zoon lopend naar school brengen zodat ik de hond ook meteen kan meenemen voor een wandeling. Zou me veel tijd schelen.

Ainne schreef op 08-06-2022 om 17:19:

[..]

Oh bij mij werkt ie goed, maar ik weet dan weer niet wát ik moet kiezen met al die termen, moet ik weer eerst de kapper bellen, hoe heet dat wat ik wil, zodat ik kan boeken?

Ja, dat ook nog! Maar ik doe altijd alles maar erbij aanklikken. Zal vast niet slecht voor m’n haar zijn 

HarleyQuin schreef op 08-06-2022 om 17:27:

[..]

Uit de OP:

Let wel: op elkaar regeren mag, als het maar niet op een vervelende, belerende manier is.

[..]

Ik vind ook dat je in dit topic op elkaar mag reageren en vooral meeleven, maar ik vond jouw reactie en vraag om uitleg belerend. 

Wobbelkont schreef op 08-06-2022 om 17:14:

Oh wat irritant! Ik ga ook alleen naar de kapper(s) waar je online een afspraak kunt plannen 😅

Mijn ergernis; ik had een lekker geurtje ontdekt (kreeg ergens een proefmonstertje bij). Die wilde ik eigenlijk bestellen voor mijn verjaardag vast (duurt nog 2 maanden maar ach 😁). Daar ontdekte ik alleen dat het eigenlijk een mannengeurtje is en ik vind het stom dat ik nu twijfel om te bestellen want dat moet toch niks uitmaken 🙄

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

08-06-2022 om 18:54

Aan alles maar vooral aan vrouwen, echt ik haat ze uit de grond van mn hart. Ze maakte mij en ze brak mij, echt ik haat haar

Ik erger me gigantisch aan de regen! Wat een pis weer,  de hele dag werkelijk niks anders dan dat het met bakken uit de lucht komt vallen! Hou ''s opppp!!!!!! 

HAHA!wait..what schreef op 08-06-2022 om 18:51:

Mijn ergernis; ik had een lekker geurtje ontdekt (kreeg ergens een proefmonstertje bij). Die wilde ik eigenlijk bestellen voor mijn verjaardag vast (duurt nog 2 maanden maar ach 😁). Daar ontdekte ik alleen dat het eigenlijk een mannengeurtje is en ik vind het stom dat ik nu twijfel om te bestellen want dat moet toch niks uitmaken 🙄

Gewoon bestellen, echt niet dat iemand aan je gaat ruiken en vervolgens ook nog eens constateert dat het eigenlijk ”een mannengeurtje” is. 

Mocht iemand het toch zeggen, zeg je het is geen mannen geurtje het is een lekker geurtje 

Hoewel ik je eerste twijfel wel snap.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.