Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vreemde dingen waar je niet tegen kan

Iets heel viezigs: enveloppen likken. Brrr.

PetitePeetje schreef op 22-11-2021 om 19:45:

Iets heel viezigs: enveloppen likken. Brrr.

O ja gruwelijk!!

Hobbelster schreef op 21-11-2021 om 20:13:

het geluid van iemand anders die zijn nagels knipt.
moordneigingen!!!

Ja!!!! Het meest ergerlijke geluid van alles. Hier mogen ze dat nooit doen als ik thuis ben 

Pytha123 schreef op 22-11-2021 om 08:41:

Ja fluiten! Daar kan ik echt niet tegen. Net als de hele tijd hetzelfde zeggen, tikken, klakken, neuriën 😳 Oh en ik kan ook niet tegen herhalende bewegingen in mijn ooghoek, rrrrrr 🙈

Doet me denken aan mijn gedicht wat ik paar jaar geleden geschreven heb: 

Ik krijg de bibbers
van het kriebelplaatje in mijn jas
Van zand in mijn schoenen
raak ik helemaal uit mijn sas

Repeterende geluiden irriteren me
keer op keer op keer op keer
Maar het licht van een flikkerende lamp
ontstemt me nog veel meer

Ik raak lichtelijk in de stress
door troep in ons huis
Zelfs een te heftige geur
en ik voel me er niet thuis

Maar waar ik wél blij van word
is inkt aan mijn hand
Want dat betekent dat de creativiteit
weer volop in mij brandt

mooi, Apiejapie!!! 

Apiejapie schreef op 22-11-2021 om 20:01:

[..]

Ja!!!! Het meest ergerlijke geluid van alles. Hier mogen ze dat nooit doen als ik thuis ben

Ik stuur ze hem naar buiten of als het te koud is naar een andere verdieping. 

In een vorig huis hoorde ik de buurman altijd buiten zijn nagels knippen. En dat geluid hoorde ik binnen, in mijn eigen keuken. Wekelijks. 

Hobbelster schreef op 22-11-2021 om 21:26:

[..]

Ik stuur ze hem naar buiten of als het te koud is naar een andere verdieping.

In een vorig huis hoorde ik de buurman altijd buiten zijn nagels knippen. En dat geluid hoorde ik binnen, in mijn eigen keuken. Wekelijks.

De horror!! 

Hobbelster schreef op 22-11-2021 om 21:25:

mooi, Apiejapie!!!

Dankjewel♡♡♡

Hobbelster schreef op 22-11-2021 om 21:26:

[..]

Ik stuur ze hem naar buiten of als het te koud is naar een andere verdieping.

Het enige wat ik nu denk is, omdat hij dat buiten deet, hij dan waarschijnlijk al die nageltjes liet liggen? 🤮 ik weet het is buiten maar als ik alleen al denk aan lekker buiten op je blote poten rond lopen word ik misselijk

Brabeau schreef op 22-11-2021 om 21:38:

[..]

Het enige wat ik nu denk is, omdat hij dat buiten deet, hij dan waarschijnlijk al die nageltjes liet liggen? 🤮 ik weet het is buiten maar als ik alleen al denk aan lekker buiten op je blote poten rond lopen word ik misselijk

En ik krijg daarbij weer de kriebels als ik eraan denk dat iemand op blote voeten loopt. Laat staan buiten. Dan kan er zand tussen je tenen komen. Gruwel gruwel 

ImpassionedPelican38

ImpassionedPelican38

22-11-2021 om 21:43

ik kan niet tegen mijn schoonmoeder, bah

Apiejapie schreef op 22-11-2021 om 21:40:

[..]

En ik krijg daarbij weer de kriebels als ik eraan denk dat iemand op blote voeten loopt. Laat staan buiten. Dan kan er zand tussen je tenen komen. Gruwel gruwel

Heerlijk 

Ik kan (of kon) niet tegen het geluid van een bezem met harde haren. Vreselijk. Zodra iemand ging vegen, vooral buiten, vluchtte ik naar binnen. 
Ik ben er op een of andere manier sinds een jaar of 2 wel overheen gegroeid. Had het al van jongs af aan.

De houten ijsco stokjes herken ik. Ik kan er wel van eten dus de afkeer is niet enorm. Maar het laatste stukje chocola van mijn magnum van het stokje af schrapen, vind ik wel weer heel naar. Het idee alleen al geeft me al kippevel. 

_Anoniem_ schreef op 22-11-2021 om 16:20:

Volgens mij ben ik hier niet de enige in, donker diep water. Al bij het zien van plaatjes ervan krijg ik de griezels. Ik kan dat gat helemaal niet invallen, maar zou er voor geen goud overheen zwemmen.
Van een boot afspringen op zee of meer, brrr, heel soms doe ik het even kort (om af te koelen) maar ben altijd bang dat iets mijn benen aanraakt ofzo .
Deze zag ik laatst voorbij komen, Cretina in Kroatië.

Hlavni_vyveracka_reky_Cetiny_pod_kostelem1.jpg

pSapE9Z-qsaeyEKo_-rscUr7X8dsEHpgoKEdzHhHUE4.png?width=640&crop=smart&format=pjpg&auto=webp&s=3764de9e29fd856c78ba931be8a854cc0f05c874

https://www.reddit.com/r/NatureIsFuckingLit/comments/ojehtk/izvor_cetina_croatia/ (een bewegend beeld van de dobberende mensen)

Van dit soort dingen krijg ik hoogtevrees 

Apiejapie schreef op 22-11-2021 om 21:11:

[..]

Doet me denken aan mijn gedicht wat ik paar jaar geleden geschreven heb:

Ik krijg de bibbers
van het kriebelplaatje in mijn jas
Van zand in mijn schoenen
raak ik helemaal uit mijn sas

Repeterende geluiden irriteren me
keer op keer op keer op keer
Maar het licht van een flikkerende lamp
ontstemt me nog veel meer

Ik raak lichtelijk in de stress
door troep in ons huis
Zelfs een te heftige geur
en ik voel me er niet thuis

Maar waar ik wél blij van word
is inkt aan mijn hand
Want dat betekent dat de creativiteit
weer volop in mij brandt

Dat is mooi!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.