Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

3) Vraag van de dag: Wat zou je doen als je onzichtbaar was?

Onzichtbaar.jpg

Vraag van de dag: Wat zou je doen als je onzichtbaar was?


CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

11-08-2021 om 09:48

allemaal dingen die niet mogen vrees ik.

Oei, even goed denken hoor...

Ik denk wat BlueHeart zegt..  dingen die miss normaal niet mogen.

O en een persoon die mijn leven als kind en tiener, en mijn naaste toen heeft verwoest zn hele leven haunten tot ie er van zn broek in schijt, en daarna zou ik hem nog steeds haunten.

En daarnaast ook mensen fysiek helpen die op dat moment alleen thuis zijn, en geen hulp hebben ( als ik er toevallig langs zou komen)

Dat zou niet best zijn... ik zou iedereen die ik kan bedenken bespioneren. Privacy is deaud! 

Iemand volgen die mij dierbaar is, en ik zeker weet dat diegene aan de drugs is, en het pertinent ontkend, , in de hoop diegene letterlijk te kunnen betrappen en hulp gaat aanvaarden.

PriceyRook54

PriceyRook54

11-08-2021 om 10:05

Ik zou een dagje meelopen met mijn tieners op school. Ze vertellen me nooit wat, we maken ons verder geen zorgen of zo, maar lijkt me zo leuk om ze eens met hun eigen peers en leerkrachten te zien zonder dat ze weten dat ik meekijk.

Oh ik weet nog wel wat adresjes om te gaan spoken.

Ik zou allerlei criminele dingen doen. 🙃

Rachel. schreef op 11-08-2021 om 09:53:

Oei, even goed denken hoor...

Ik denk wat BlueHeart zegt.. dingen die miss normaal niet mogen.

O en een persoon die mijn leven als kind en tiener, en mijn naaste toen heeft verwoest zn hele leven haunten tot ie er van zn broek in schijt, en daarna zou ik hem nog steeds haunten.

ooh dat zou ik ook graag, heel graag willen. Want via de officiele rechtsgang in NL kon ik dat niet

Sophia_!

Sophia_!

11-08-2021 om 10:23

Ik zou wel gaan gluren op een paar adresjes 😁 Eens kijken wat mensen zoal doen als ze denken dat ze alleen zijn. Lijkt me echt grappig. 

Mijn bovenburen terroriseren, zijn de rollen eens omgedraaid 

Een paar collega's gaan trollen door hun kop koffie net een stukje te verschuiven, zo dat het net niet opvalt. En dat steeds.
Geloof mij maar, de meeste mensen hebben daar een vaste plek voor en als hij toch ergens anders staat, dan gaat zo'n ding toch om.

En op een gegeven moment hem aan de andere kant van het bureau zetten of zo.

Chiquita schreef op 11-08-2021 om 10:21:

[..]

ooh dat zou ik ook graag, heel graag willen. Want via de officiele rechtsgang in NL kon ik dat niet

Precies!😉

Cocorico schreef op 11-08-2021 om 10:19:

Ik zou allerlei criminele dingen doen. 🙃

Alsof je dat nu niet doet   

Nee hoor geintje ik plaag je😂

Sophia_! schreef op 11-08-2021 om 10:23:

Ik zou wel gaan gluren op een paar adresjes 😁 Eens kijken wat mensen zoal doen als ze denken dat ze alleen zijn. Lijkt me echt grappig.

Muahaha zo jaa echt he! Dat ik daar niet opgekomen ben.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.