Huiskamer
Neweve
23-07-2025 om 18:29
Ontspannend weekend weg tips gezocht
Binnenkort zijn mijn man en ik 5 jaar getrouwd. "Toevallig" passen schoonouders dat weekend op de kids. We willen dus een lang weekend (vrijdag middag/avond-maandag) weg.
Ikzelf dacht aan een fijn hotel, met welness of in een leuke stad.
Wat we zoeken:
- met ov bereikbaar.
- goed eten (ontbijt maar misschien ook een avond).
- welness, zwembad of fijne lounge om door te brengen met een boekje/goed gesprek
- op wandelafstand van natuur, leuke stad of strand.
Kortom een weekendje waar niet veel moet (ook niet qua uitjes), ontspanning centraal staat, beetje bewegen, boek lezen, lekker eten.
Online zie ik door de bomen het bos niet meer dus tips gezocht.
Ysenda
26-07-2025 om 15:02
Gebruikersnaaminvullen schreef op 25-07-2025 om 16:31:
[..]
Smaken verschillen. Ik vind het heerlijk als ik er weer eens in de buurt ben. Ik hoef niet perse geïsoleerd te zijn om te ontspannen.
[..]
Als je zoiets hebt, ga je dan wel eens terug om te zien of je het gewoon een keer slecht getroffen had? Of schrijf je die locatie dan gelijk helemaal af?
Persoonlijk geef ik restaurants, als ik de mogelijkheid heb, wel een tweede kans. Maar dan heb ik het over eten, niet over een overnachting of weekend weg.
Kurhaus is echt heel veel slechter dan een jaar of 10 geleden. Toen kwamen we er regelmatig was de kwaliteit heel goed maar nu hooguit 1x per jaar en valt het elke keer weer tegen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.