Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ontspannend weekend weg tips gezocht

Yes, ik wilde ook De Cantharel (Van der Valk Apeldoorn) tippen! Het hotel heeft zelf ook wat welness-faciliteiten en ze hebben toffe kamers met bijvoorbeeld een bad middenin de kamer. Echt een heerlijke plek voor een lekker weekend samen in een mooie omgeving! 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 24-07-2025 om 22:53:

Scheveningen/Den Haag
Inntel Marina Beach
Grand Hotel Amrâth Kurhaus
Carlton Beach

Ik vond het Kurhaus erg tegenvallen toen ik er laatst was voor een hightea. Die zou ik overslaan. 

Scheveningen is sowieso niet de plaats waar ik aan denk als het gaat om "ontspannen"

Auwereel schreef op 25-07-2025 om 15:04:

Scheveningen is sowieso niet de plaats waar ik aan denk als het gaat om "ontspannen"

Smaken verschillen. Ik vind het heerlijk als ik er weer eens in de buurt ben. Ik hoef niet perse geïsoleerd te zijn om te ontspannen. 

masatu schreef op 25-07-2025 om 14:14:

[..]

Ik vond het Kurhaus erg tegenvallen toen ik er laatst was voor een hightea. Die zou ik overslaan.

Als je zoiets hebt, ga je dan wel eens terug om te zien of je het gewoon een keer slecht getroffen had? Of schrijf je die locatie dan gelijk helemaal af? 

Persoonlijk geef ik restaurants, als ik de mogelijkheid heb, wel een tweede kans. Maar dan heb ik het over eten, niet over een overnachting of weekend weg. 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 25-07-2025 om 16:31:

Als je zoiets hebt, ga je dan wel eens terug om te zien of je het gewoon een keer slecht getroffen had? Of schrijf je die locatie dan gelijk helemaal af?

Persoonlijk geef ik restaurants, als ik de mogelijkheid heb, wel een tweede kans. Maar dan heb ik het over eten, niet over een overnachting of weekend weg.

Het ligt eraan waarom. Maar meestal is er zoveel keus in andere restaurants of hotels dat ik er niet nog eens kom, geen zin in de kans dat het weer een mindere ervaring wordt. Maar in dit geval was het eten/drinken best prima, maar de service, chaos bij de receptie en algemeen gedateerdheid en comfort niet wat ik zou verwachten bij een 5-sterren hotel. Op google zie ik overigens vergelijkbare reviews van mensen die wel in het hotel sliepen.

Scheveningen op zich vind ik niks mis mee, maar ligt er wel aan wat je zoekt. Als je rust zoekt, zou ik voor iets anders kiezen, tenzij je buiten de vakanties, niet in de zomer en niet in het weekend gaat.

Neweve

Neweve

25-07-2025 om 17:52 Topicstarter

man heeft een plekje in Nijmegen gereserveerd. Ik ben benieuwd!

-Nienke- schreef op 25-07-2025 om 14:05:

Yes, ik wilde ook De Cantharel (Van der Valk Apeldoorn) tippen! Het hotel heeft zelf ook wat welness-faciliteiten en ze hebben toffe kamers met bijvoorbeeld een bad middenin de kamer. Echt een heerlijke plek voor een lekker weekend samen in een mooie omgeving!

Die welness in dat hotel is echt niets

Neweve schreef op 25-07-2025 om 17:52:

Prachtige stad 🧡

veel plezier 

Neweve schreef op 25-07-2025 om 17:52:

Nijmegen heeft een kuuma sauna, aanrader

Neweve

Neweve

25-07-2025 om 21:20 Topicstarter

Roos57 schreef op 25-07-2025 om 18:51:

veel plezier

Dankjewel!

masatu schreef op 25-07-2025 om 14:14:

[..]

De mystery guest van Max vakantieman was er ook niet over te spreken. Verouderd en slecht onderhouden kamers. Het geld in ieder geval niet waard. Soort vergane glorie (net zoals heel Scheveningen wat mij betreft).

Miepjecody schreef op 25-07-2025 om 18:15:

[..]

Die welness in dat hotel is echt niets

Ik vond het heerlijk bij de Cantharel! Was er wel tijdens corona tijd dus rustig. Het is erg klein dus bij drukte kan ik me voorstellen dat het niet fijn is. 

To, ik lees dat je naar Nijmegen gaat. Als jullie niet naar Sanadome gaan, is de Berendonck nog een aanrader. Dat is een vrij nieuw complex, ik hoor er altijd goede verhalen over. Sanadome vind ik meer een veredeld zwembad waar we met 1,5 a 2 uur wel klaar zijn  Maar dat is persoonlijk, misschien vinden jullie dat juist prettig. 

afrodite05 schreef op 26-07-2025 om 09:53:

To, ik lees dat je naar Nijmegen gaat. Als jullie niet naar Sanadome gaan, is de Berendonck nog een aanrader. Dat is een vrij nieuw complex, ik hoor er altijd goede verhalen over. Sanadome vind ik meer een veredeld zwembad waar we met 1,5 a 2 uur wel klaar zijn Maar dat is persoonlijk, misschien vinden jullie dat juist prettig.

Dat vind ik ook van Sanadome, maar dacht dat ze er al geboekt hadden. Maar als to er een weekend naar toe gaat, kan ze er vanaf de hotelkamer, inderdaad voor een paar uur heen of in de avond na een leuke dag wandelen, shoppen in Nijmegen.

De Berendonck heeft een mooi nieuw hotel en Wellness, maar onbereikbaar met het ov. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.