Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DifferentSwan96

DifferentSwan96

11-07-2021 om 09:11

Napraattopic

Hallootjes. 
Valt er al wat na te praten? 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Micchan schreef op 15-07-2021 om 18:53:

[..]

Ik lees jouw nick elke keer als mevrouw-beste-kla.

haha

Ik vind het wel leuk hier tot nu toe. Zeker met alle nieuwe gezichten. Ben wel benieuwd of er nog oude bekenden terugkomen, Hatsetats bijvoorbeeld. Dat zou wel grappig zijn. Of niet natuurlijk.

Wollstonecraft schreef op 15-07-2021 om 18:56:

Ik vind het wel leuk hier tot nu toe. Zeker met alle nieuwe gezichten. Ben wel benieuwd of er nog oude bekenden terugkomen, Hatsetats bijvoorbeeld. Dat zou wel grappig zijn. Of niet natuurlijk.

Alsjeblieft niet. 

DistinctMarten43

DistinctMarten43

15-07-2021 om 18:59

Micchan schreef op 15-07-2021 om 18:58:

Alsjeblieft niet.

Te laat. 

Doornroosje9 schreef op 15-07-2021 om 18:59:

[..]

Te laat.

Whaaaaat????? Is ze er al? Waar dan? Ik heb haar nog niet ontdekt. 

ik mis de echte Pejeka. Zou hij nog komen naar dit forum? 

DistinctMarten43

DistinctMarten43

15-07-2021 om 19:11

Hamer schreef op 15-07-2021 om 19:06:

ik mis de echte Pejeka. Zou hij nog komen naar dit forum?

Hij lijkt mij echt iemand die gewoon niet meer meeleest als hij een perma heeft. Dus wie weet weet hij niet eens van dit forum.

Doornroosje9 schreef op 15-07-2021 om 19:11:

[..]

Hij lijkt mij echt iemand die gewoon niet meer meeleest als hij een perma heeft. Dus wie weet weet hij niet eens van dit forum.

Haha, en dan probeert hij over een tijdje toch weer een nick aan te maken op viva en is het ineens helemaal verdwenen. 

LawfulLark45

LawfulLark45

15-07-2021 om 19:14

Wollstonecraft schreef op 15-07-2021 om 19:12:

[..]

Haha, en dan probeert hij over een tijdje toch weer een nick aan te maken op viva en is het ineens helemaal verdwenen.

Ah dat vind ik sneu

Lady-Voldemort schreef op 15-07-2021 om 19:14:

[..]

Ah dat vind ik sneu

Het is zo'n boze droom. Toen ik vanuit mijn studentenkamer naar een flat verhuisde kon ik maar niet wennen. Had ook heel lang op die kamer gewoond. En toen heb ik nog jarenlang af en toe gedroomd dat ik er weer woonde, maar toch ook niet. Dat ik dat alleen maar dacht. En dat de echte bewoner dan thuiskwam en ik mijn "thuis" opeens kwijt was.

Esther-Forumbeheer

Esther-Forumbeheer

15-07-2021 om 19:18

Tot hier en niet verder! 
Er zijn spelregels voor dit forum https://www.viafora.nl/huisregels

Eén van die regels is geen commentaar leveren over het beleid van de mods/beheerders in de discussie waar is ingegrepen. Dat kan in het speciaal daarvoor aangemaakte topic.

De naam Meryss wordt niet toegestaan. Als die nog gebruikt wordt verwijderen we dat account. 

Verdere reacties over ons beleid en denigrerende opmerkingen worden verwijderd, dit is dan bij deze ook de officiële waarschuwing. 

Esther-Forumbeheer schreef op 15-07-2021 om 19:18:

Tot hier en niet verder!
Er zijn spelregels voor dit forum https://www.viafora.nl/huisregels

Eén van die regels is geen commentaar leveren over het beleid van de mods/beheerders in de discussie waar is inbegrepen. Dat kan in het speciaal daarvoor aangemaakte topic.

De naam Meryss wordt niet toegestaan. Als die nog gebruikt wordt verwijderen we dat account.

Verdere reacties over ons beleid en denigrerende opmerkingen worden verwijderd, dit is dan bij deze ook de officiële waarschuwing.

Tegen wie heb je het? Want ik geloof niet dat ik iets over jullie heb gezegd en ook niet over M, die niet genoemd mag worden? En in de 12 reacties boven jouw opmerking gaat het ook niet over een van beide zaken?

DistinctMarten43

DistinctMarten43

15-07-2021 om 19:21

Wow.

Tjeda

Tjeda

15-07-2021 om 19:21



jetzt geht's los 3,2,1...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.