Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DifferentSwan96

DifferentSwan96

11-07-2021 om 09:11

Napraattopic

Hallootjes. 
Valt er al wat na te praten? 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
eva-luna schreef op 15-07-2021 om 18:26:

Een nepperd die de vermoorde omschuld speelt, een moraalridder en een strenge juf.. okeeeee

Ik was nog wel enthousiast vanmorgen

Voelt echt als Viva nu hè?

Nanamouskouri schreef op 15-07-2021 om 18:33:

Ik word heel recalcitrant van dat soort opmerkingen.

Recalcitrant is goed. 

LightheartedEmu17

LightheartedEmu17

15-07-2021 om 18:43

Solomio schreef op 15-07-2021 om 18:38:

[..]

Voelt echt als Viva nu hè?

Nou, hier zou zelfs ik na 13 jaar geheel waarschuwingsvrij forummen nog een ban krijgen volgens mij 

Solomio schreef op 15-07-2021 om 18:39:

[..]

Recalcitrant is goed.

Ja. Net als chagrijn.

LawfulLark45

LawfulLark45

15-07-2021 om 18:46

Grappig ook dat het oude patroon zich herhaalt. Een perma-perma-perma banneling die gaat lopen slijmen bij de mods om toch maar assieblief te mogen blijven. Net als die ene keer dat ze na ongetwijfeld heel veel mailtjes gedoogforummer mocht worden en mensen heel stiekem het leven zuur maakte maar de mods zand in de ogen strooide met haar geslijm.

Lady-Voldemort schreef op 15-07-2021 om 18:33:

Ik denk dat ik ook maar naar Fok ga. Dit trek ik echt niet hoor.

[..]

Nou als jullie dit al 'uit de hand lopen' vinden maak dan je borsten maar nat.

Intussen ga ik mijn account op Fok maar weer eens afstoffen.

jah hier ook dit is zooo niks 

Nanamouskouri

Nanamouskouri

15-07-2021 om 18:47

Hier niet, geloof ik. Hier moet je lief en aardig zijn. Hihi! En discussies mogen gaan over of je petrol een mooiere kleur vindt dan taupe, maar wel met respect voor ieders mening. Hihi.

Dag dag. Ook maar hier aangemeld. Weet iemand toevallig waar ik mijn bookmarks terug kan vinden?

Lady-Voldemort schreef op 15-07-2021 om 18:46:

Grappig ook dat het oude patroon zich herhaalt. Een perma-perma-perma banneling die gaat lopen slijmen bij de mods om toch maar assieblief te mogen blijven. Net als die ene keer dat ze na ongetwijfeld heel veel mailtjes gedoogforummer mocht worden en mensen heel stiekem het leven zuur maakte maar de mods zand in de ogen strooide met haar geslijm.

Een juf die in je nek staat te hijgen, dit gaat het niet worden

LawfulLark45

LawfulLark45

15-07-2021 om 18:52

Prada schreef op 15-07-2021 om 18:48:

Dag dag. Ook maar hier aangemeld. Weet iemand toevallig waar ik mijn bookmarks terug kan vinden?

Welkom hier. Wel doen wat de juf zegt he? Juf heeft trouwens een klassenassistent die echt heul streng is. Verder wens ik je veel pleizer hier.

Lady-Voldemort schreef op 15-07-2021 om 18:46:

Grappig ook dat het oude patroon zich herhaalt. Een perma-perma-perma banneling die gaat lopen slijmen bij de mods om toch maar assieblief te mogen blijven. Net als die ene keer dat ze na ongetwijfeld heel veel mailtjes gedoogforummer mocht worden en mensen heel stiekem het leven zuur maakte maar de mods zand in de ogen strooide met haar geslijm.

Ja dit jammer hoor dat het weer zo gaat.

Oei, als dit al als 'uit de hand lopen' wordt gezien... 

mevrouwbestekla schreef op 15-07-2021 om 18:49:

Een juf die in je nek staat te hijgen, dit gaat het niet worden

Ik lees jouw nick elke keer als mevrouw-beste-kla. 

Prada schreef op 15-07-2021 om 18:48:

Dag dag. Ook maar hier aangemeld. Weet iemand toevallig waar ik mijn bookmarks terug kan vinden?

Hoi Prada 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.