Huiskamer
Roos57
01-06-2025 om 17:31
Huilen 😢
Wat je kwijt wil over huilen.
Waarom . Hoevaak . Alleen. Waar . enzovoort.
Roos57
01-06-2025 om 17:32
ik zit wat minder in mijn vel . Mis vooral wat geweest is . En voel soms angst voor wat komt ofzo .
Ik huil alleen . En vaak in de auto .
Poison
01-06-2025 om 17:57
knuffel Roos♥️
ik huis de laatste tijd vaak alleen onder de douche of auto. Door aanranding in professionele setting en hoe het nu loopt allemaal. Maar huil ook wel bij man of beste vriendin als t zo uitkomt.
April2021
01-06-2025 om 18:00
Ik herken het. Bij mij kwamen de tranen ook vaak als ik alleen in de auto zit. Ik denk omdat er dan geen afleiding is en m'n gedachten dan vaak naar degene die ik mis gaan.
Het gaat nu beter, alleen al door het verstrijken van de tijd. Hopelijk bij jou uiteindelijk ook.
Naminokurashi
01-06-2025 om 18:03
ik wou dat ik kon huilen. Mijn vader is vorige week zaterdag de 24e mei overleden. Morgen is zijn crematie
madee
01-06-2025 om 18:16
Huilen is goed voor je, het ontlaadt spanning en verdriet. Wees dus niet bang of gegeneerd als je moet huilen. Soms kun je het uitstellen totdat je in een emotioneel veilige setting bent, maar anders is het gewoon zoals het is.
Ik kan huilen om dingen uit het nieuws, uit vermoeidheid en de bijbehorende frustratie dat ik niet kan doen wat ik wil, om een zwaar gevoel dat ik ergens over heb, om het lot van dierbaren, om het overlijden van dierbaren, en soms bij een mooie film die me raakt. En vast bij nog wel meer situaties maar die weet ik nu ff niet.
Sterkte en gecondoleerd Naminokurashi, de tranen komen heus nog wel en laat ze dan lekker stromen 🕯️
Loulou39
01-06-2025 om 18:24
Ik huil elke dag nog om mijn katertje die ik een paar weken geleden in moest laten slapen, daar ben ik nog steeds zo verdrietig van: elke dag het besef dat hij er niet meer is en die leegte, wij waren echt altijd samen.
Verder huil ik ook omdat een boel in mijn leven op dit moment niet klopt, ik wil zo graag in "mijn eigen" stad wonen, want ik voel me hier zo eenzaam, en ik voel me ook niet fijn in mijn huidige baan. Geen fijne basis.
En ik ben zo intens moe!
Soms huil ik om mijn jeugd of om vrienden die ik verloren ben omdat ze veel te jong overleden zijn. Maar dat is niet elke dag.
Roos57
01-06-2025 om 18:25
Poison schreef op 01-06-2025 om 17:57:
knuffel Roos♥️
ik huis de laatste tijd vaak alleen onder de douche of auto. Door aanranding in professionele setting en hoe het nu loopt allemaal. Maar huil ook wel bij man of beste vriendin als t zo uitkomt.
Bedankt . Ik ken jou verhaal
Roos57
01-06-2025 om 18:26
April2021 schreef op 01-06-2025 om 18:00:
Ik herken het. Bij mij kwamen de tranen ook vaak als ik alleen in de auto zit. Ik denk omdat er dan geen afleiding is en m'n gedachten dan vaak naar degene die ik mis gaan.
Het gaat nu beter, alleen al door het verstrijken van de tijd. Hopelijk bij jou uiteindelijk ook.
Klopt het is stil en dan ga je denken en voelen.
Bedankt
Roos57
01-06-2025 om 18:26
Naminokurashi schreef op 01-06-2025 om 18:03:
ik wou dat ik kon huilen. Mijn vader is vorige week zaterdag de 24e mei overleden. Morgen is zijn crematie
Gecondoleerd
Herfstappeltaart
01-06-2025 om 18:43
Wat een verdriet lees ik hier.
Voor jullie allemaal.
Ik huil niet vaak, ben daar een beetje geremd in. Als ik huil is het omdat er een eind is gekomen aan mijn incasseringsvermogen, zowel psychisch als fysiek. Maar meestal hou ik het in.
En ik moet vaak stiekem huilen tijdens het kijken naar de serie "Call the midwife" . Dan hou ik het meestal niet droog.
SusannaT
01-06-2025 om 18:46
Als ik er doorheen zit, zitten de tranen hoog. Gisteren, toen ik drinken ging halen voor mijn kind, dat vond de verkoopster raar, met een halfuur zou het gratis drinken krijgen. Maar het was snikheet en mijn kind had nú dorst.
Ga zitten naast een vriend, en die vraagt: en hoe is het met jou?
Dan gaan de sluizen open. Slaat nergens op, want niks aan de hand, maar in mijn hoofd denk ik dan: ik zorg niet goed voor mijn kinderen (wat ook nergens op slaat) en alles lijkt dan zwaar en moeilijk.
Poison
01-06-2025 om 18:47
Naminokurashi schreef op 01-06-2025 om 18:03:
Gecondoleerd en sterkte morgen♥️
SusannaT
01-06-2025 om 18:49
Naminokurashi gecondoleerd
LouLou, sterkte
En ook aan de anderen hier.
Zou fijner zijn als we hier konden lachen om rare huilbuien, bij een goede film, of een mooi lied.
Maar ook bij verdriet, onmacht.
Tranen laten lopen is gezond. Het helpt je lichaam. Maar ja, ik snap geel goed het "wil ik niet", liever in mijn eentje, een ander hoeft het niet te zien.
Of als je wilt huilen en de tranen niet komen.
rooiekater
01-06-2025 om 18:50
Huilen alleen lucht op
Maar ik kan ook in huilen uitbarsten in het bijzijn van andere dan schaam ik mij dood.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.