Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

En toen bleef Viva bestaan...

 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik merk vooral dat ik niet meer kan wennen aan het niet op de laatst gelezen reactie terecht komen, en het 'toon meer' aanklikken. Het valt me ook echt op hoe snel je op Via een topic helemaal bijleest, zonder al die extra clicks en scrolls.

Pauwlene schreef op 22-07-2021 om 11:32:

Wat mij opvalt dat degenen die op beide forums actief zijn, dat ze aangeven hier meer te lezen en te posten. Vanwege de gebruiksvriendelijkheid maar ook de prettige sfeer. Gelukkig dat Viva blijft bestaan voor degene die zich daar thuis voelen.

Dat lees ik hier en daar, maar geldt volgens mij lang niet voor iedereen. Voor mij zouden de fora elkaar mooi aan kunnen vullen. De gebruiksvriendelijkheid hier is natuurlijk een pré, maar ik schrijf op Viva al twintig jaar en ben gehecht aan de mensen en ook aan de sfeer/cultuur (of ten dele dan in ieder geval).

Ik had het eerder geschreven, dit forum moet zijn weg nog vinden. Tot nu toe voel ik mij hier prettig en er zal heus wel meer dynamiek komen op een gegeven moment, we zullen het zien.

Moxxie schreef op 22-07-2021 om 11:58:

[..]

🤣🤣🤣 Goed van jou!

Nou vind dit echt niet ok hoor. Dit is zó achter de rug om van Viva.

Pauwlene schreef op 22-07-2021 om 12:04:

[..]

Nou vind dit echt niet ok hoor. Dit is zó achter de rug om van Viva.

Open en bloot een topic openen is niet oké, maar in dit topic klagen mag wel?

Ik lees er continu gesteggel over dat sommige forummers dat zat zijn hier.

Moxxie schreef op 22-07-2021 om 11:58:

[..]

🤣🤣🤣 Goed van jou!

Serieus dit is niet waar ik voor sta om achter iemand zijn rug te kletsen. Dit haalt het forum zo naar beneden. 


WickedCurlew89

WickedCurlew89

22-07-2021 om 12:10

impala schreef op 22-07-2021 om 10:15:

Ik heb mijn ban kennelijk ook te danken aan 'bashen'. Ik had eerst geen idee wat ze daarmee bedoelden. Maar door een opmerking van een andere forummer schoot me wat te binnen. Ik had een woordgrapje gemaakt op het Harry en Meghan topic. Iemand schreef dat de hele toestand waarschijnlijk nog weer aangewakkerd gaat worden omdat Harry een boek gaat schrijven. Toen dacht en schreef ik: Oh, my dirty Harry. Een samentrekking van Oh my God en Dirty Harry, de film. Maar dat grapje werd niet helemaal begrepen denk ik. Poef, weg...


Hahaha, dat meen je niet. Zijn ze daar nog steeds zo bezig joh?    

Moxxie schreef op 22-07-2021 om 12:06:

[..]

Open en bloot een topic openen is niet oké, maar in dit topic klagen mag wel?

Ik lees er continu gesteggel over dat sommige forummers dat zat zijn hier.

Klaag dan bij Viva.

Moxxie schreef op 22-07-2021 om 12:06:

[..]

Open en bloot een topic openen is niet oké, maar in dit topic klagen mag wel?

Ik lees er continu gesteggel over dat sommige forummers dat zat zijn hier.

Het is allebei zwaar kinderachtig. 

Pauwlene schreef op 22-07-2021 om 12:12:

[..]

Klaag dan bij Viva.

Dat kan je beter tegen de mensen zeggen die klagen over bans en andere mensen. Ik zie in meerdere topics vervuiling door al dat negatieve Viva gepraat. Ik heb liever dan een centraal topic waar je je gal kan spuien. Zoiets als "wat je niet liever hardop zegt", wat overigens ook heel geschikt is voor dit doel.

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 12:15

Moxxie schreef op 22-07-2021 om 12:06:

[..]

Open en bloot een topic openen is niet oké, maar in dit topic klagen mag wel?

Ik lees er continu gesteggel over dat sommige forummers dat zat zijn hier.

Ik vind er wel verschil in zitten als forummers hier in dit topic  binnenvallen omdat ze geband zijn en dan vertellen waarom, dan dat je een heel topic opent om Viva af te zeiken. Ga dat lekker daar doen als je wat te klagen hebt. 



Sophia_! schreef op 22-07-2021 om 12:15:

[..]

Ik vind er wel verschil in zitten als forummers hier in dit topic binnenvallen omdat ze geband zijn en dan vertellen waarom, dan dat je een heel topic opent om Viva af te zeiken. Ga dat lekker daar doen als je wat te klagen hebt.



Het is niet alleen in dit topic. Ik lees heel vaak gezeur en gezanik in andere topics. Voor mij hoeft dat niet. Voor mij is Via Via en Viva Viva. Ik begrijp best dat een heel topic openen voor zoiets dan vreemd klinkt maar dat is echt om te voorkomen dat al die negativiteit doorsijpelt naar andere topics.

Quasidomo schreef op 22-07-2021 om 12:36:

[..]

Het is niet alleen in dit topic. Ik lees heel vaak gezeur en gezanik in andere topics. Voor mij hoeft dat niet. Voor mij is Via Via en Viva Viva. Ik begrijp best dat een heel topic openen voor zoiets dan vreemd klinkt maar dat is echt om te voorkomen dat al die negativiteit doorsijpelt naar andere topics.

Gewoon kappen met geklets over en weer en daar dan zelf het goede voorbeeld in geven. Dat doe je niet door zo'n topic.
Blij dat het dicht is en ik hoop dat de mods dit de kop in blijven drukken.

letterlijk

letterlijk

Moderator

22-07-2021 om 12:42

Quasidomo schreef op 22-07-2021 om 12:36:

[..]

Het is niet alleen in dit topic. Ik lees heel vaak gezeur en gezanik in andere topics. Voor mij hoeft dat niet. Voor mij is Via Via en Viva Viva. Ik begrijp best dat een heel topic openen voor zoiets dan vreemd klinkt maar dat is echt om te voorkomen dat al die negativiteit doorsijpelt naar andere topics.

Je moet het gewoon nergens doen. Dit slaat echt nergens op. Klagen heeft geen enkele zin als je het op de verkeerde plek doet. Als Viva zo slecht is, blijf je er weg en als je Via niks vindt, dan kom je hier niet. Zo simpel kan het leven zijn. En als je het allebei leuk vindt, heb je sowieso niks te klagen. 

Ik hoop dat het gezanik over Viva rap ophoudt, en als ze daar over hier klagen, interesseert me dat geen kont dus hoef ik dat hier niet te lezen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.