Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

En toen bleef Viva bestaan...

 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
aardbei35 schreef op 21-07-2021 om 18:46:

[..]

Wat triest, zeg! Ik vond FV in de reacties heel intimiderend en heftig. Bleef maar doorgaan in dat topic en om dan naar anderen te beweren dat die moesten stoppen terwijl die juist inhoudelijk op de discussie reageerden. Echt merkwaardig...

Die had ik op Viva onder de negeer.Verschrikkelijk hoe ze altijd met gestrekt been erin gaat.

Glamourlama schreef op 22-07-2021 om 00:18:

Ben niet bij met lezen, maar gaan jullie nou hier blijven, of toch weer terug naar Viva?

Ik blijf bij beiden,ik vind dit ook een heel prettig forum.

daGama schreef op 22-07-2021 om 08:15:

[..]

Deze misschien ?

icon_eat.gif

Jaaaaaaaaaaaaaaa! 😍 

Cool dat je 'm gevonden hebt! 

watertoren schreef op 21-07-2021 om 19:38:

[..]

Ik vind tijdschriften kopen geen verspilling aan geld om dat ik er plezier aan beleef. Ik ga geen tijdschriften digitaal lezen omdat ik een tijdschrift in mijn handen houden veel lekkerder vind. Ik vind het wel jammer dat ik niemand meer heb waaraan ik ze door kan geven van ik ken niemand die er nog blij mee is als ik ze uit heb. Dus ze belanden na 1 keer gelezen te hebben de papierkliko in. Iemand hier in de straat heeft een minibieb en zij wil mijn tijdschriften ook niet hebben.


Hen74 schreef op 22-07-2021 om 00:04:

[..]


Verzorgingshuizen e.d. willen die tijdschriften misschien nog wel.


En basisscholen / bso / buurthuizen voor knutselactiviteiten

Friezinnetje schreef op 21-07-2021 om 21:00:

Eens met mevrouwJ. Dan wordt het hier nog een dependance van viva hier. Laat maar

Yup. Een beetje zoals de diverse 'schaduwfora' door de tijd heen. Die vervolgens mede daardoor ook weer uit elkaar vielen.

Ik had al besloten op beide fora te blijven maar merk dat ik hier sowieso veel actiever ben vanwege de gebruiksvriendelijkheid op mobiel en de sfeer bevalt me ook goed. 

Herfstappeltaart schreef op 22-07-2021 om 08:26:

[..]

Die had ik op Viva onder de negeer.Verschrikkelijk hoe ze altijd met gestrekt been erin gaat.

Gaan we hier kinderachtig zitten roddelen over VF-ers? Nee toch zeker? 

DanGun schreef op 22-07-2021 om 08:43:

[..]

Gaan we hier kinderachtig zitten roddelen over VF-ers? Nee toch zeker?

Ik roddel niet, ik reageerde op een opmerking van iemand. Iedereen kan me lezen hoor.

Ik heb mijn ban kennelijk ook te danken aan 'bashen'. Ik had eerst geen idee wat ze daarmee bedoelden. Maar door een opmerking van een andere forummer schoot me wat te binnen. Ik had een woordgrapje gemaakt op het Harry en Meghan topic. Iemand schreef dat de hele toestand waarschijnlijk nog weer aangewakkerd gaat worden omdat Harry een boek gaat schrijven. Toen dacht en schreef ik: Oh, my dirty Harry. Een samentrekking van Oh my God en Dirty Harry, de film. Maar dat grapje werd niet helemaal begrepen denk ik. Poef, weg... 

impala schreef op 22-07-2021 om 10:15:

Ik heb mijn ban kennelijk ook te danken aan bashen. Ik maakte een woordgrapje op het Harry en Meghan topic. Iemand schreef dat de hele toestand waarschijnlijk nog weer aangewakkerd gaat worden omdat Harry een boek gaat schrijven. Toen dacht ik: Oh, my dirty Harry. Een samentrekking van Oh my God en Dirty Harry, de film. Maar dat grapje werd niet helemaal begrepen denk ik. Poef, weg...

OMG!

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 10:18

impala schreef op 22-07-2021 om 10:15:

Ik heb mijn ban kennelijk ook te danken aan bashen. Ik maakte een woordgrapje op het Harry en Meghan topic. Iemand schreef dat de hele toestand waarschijnlijk nog weer aangewakkerd gaat worden omdat Harry een boek gaat schrijven. Toen dacht ik: Oh, my dirty Harry. Een samentrekking van Oh my God en Dirty Harry, de film. Maar dat grapje werd niet helemaal begrepen denk ik. Poef, weg...

Een ban voor dat?? 

Sophia_! schreef op 22-07-2021 om 10:18:

[..]

Een ban voor dat??

Voor dat, en omdat ik vraagtekens zette bij de massarouw om Peter R. Iedereen die dat deed kreeg een ban voor provocatie. 

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 10:20

impala schreef op 22-07-2021 om 10:19:

[..]

Voor dat, en omdat ik vraagtekens zette bij de massarouw om Peter R.

Nou kan ik me inmiddels wel voorstellen hoe het er in dat topic aan toeging 

Volgens mij ging dit topic over het nieuws dat het Vivaforum toch in de lucht blijft. Reacties en blijf je hier of niet enzo. Nu verwordt het tot een mijns inziens vervelend soort 'napraat'. Ik ben niet geïnteresseerd in citaten van teksten die al dan niet een ban hebben opgeleverd, kan dat niet als dat zo gewenst is op een ander topic? Want mede daardoor ontstaat hier nu weer een vervelend soort stemmingmakerij, compleet met rare insinuaties. Wat mij betreft niet de manier om hier een goed lopend forum van te maken.

Maar als de rest het wél leuk vindt, ook best. Dan laat ik dit topic verder voor wat het is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.