Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

En toen bleef Viva bestaan...

 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volgens mij is er behoefte aan een topic 'Klaag hier over Viva' maar durft niemand dat te openen.

Moxxie schreef op 22-07-2021 om 10:48:

Volgens mij is er behoefte aan een topic 'Klaag hier over Viva' maar durft niemand dat te openen.

Wat mij betreft is dat dit topic. 

En toen bleef Viva bestaan... Maar voor mij hoeft het niet meer zo nodig, want.... 

Wij mensen gaan nu eenmaal hard op het WIJ en ZIJ gevoel. Dat verbind en bied kaders. Het grappige is dat er minder verschillen zijn dan je zou willen 

Roodkapjeendewolf schreef op 22-07-2021 om 10:55:

Wij mensen gaan nu eenmaal hard op het WIJ en ZIJ gevoel. Dat verbind en bied kaders. Het grappige is dat er minder verschillen zijn dan je zou willen

Voor mij voelt het niet als wij en zij. Daarvoor zit ik hier ook te kort. Wij dat zijn voor mij nog steeds viva forumers. En zij, dat is er eigenlijk nog niet. Of zij, dat zijn voor mij misschien de mods daar... 

Oh, en zij dat zijn ook de mensen die alleen hun eigen mening willen lezen op een topic. En zeggen dat anderen 'hun bek moeten houden'. 

impala schreef op 22-07-2021 om 10:35:

[..]

Dat laatste ben ik wel met je eens. Dat we hier geen specifieke forummers hoeven te gaan bespreken. Maar dat is ook weer niet helemaal te voorkomen als het gaat om het banbeleid daar, wat weer de reden is dat veel mensen naar hier komen.

Vandaar dus ook mijn reactie over bespreken van bannen. Of daar eventueel een apart topic over openen, want voor mensen die niet in betreffende topics meelezen is het niet interessant welk woord tot welke van geleid heeft en als er een uitgebreide uitwisseling en discussie over bannen ontstaat, vind ik dat irritant en off-topic.

Ik.zit op beide fora en heb geen enkele boodschap aan wij/zij. Het is voor mij allebei 'wij' en dan is het best vervelend om als 'zij' behandeld te worden.

*poef*  verkeerde post gequote.


Rosabella1 schreef op 22-07-2021 om 10:36:

[..]

Serieus? Ik ga maar eens even bijlezen in dat topic ik heb er sinds vorige week niet meer gelezen of geschreven. Ook maar beter blijkt nu want ook ik heb niks met massahysterie en collectieve rouw.



Het topic waar alle (terechte) bannen vooor zijn uitgedeeld is weg.

Puss-in-Boots schreef op 22-07-2021 om 11:22:

[..]



Het topic waar alle (terechte) bannen vooor zijn uitgedeeld is weg.

O haha dan zit ik het verkeerde topic te lezen dus 

Moxxie schreef op 22-07-2021 om 10:48:

Volgens mij is er behoefte aan een topic 'Klaag hier over Viva' maar durft niemand dat te openen.

Hier:

https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/klaag-hier-over-viva

Wat mij opvalt dat degenen die op beide forums actief zijn, dat ze aangeven hier meer te lezen en te posten. Vanwege de gebruiksvriendelijkheid maar ook de prettige sfeer. Gelukkig dat Viva blijft bestaan voor degene die zich daar thuis voelen.

Pauwlene schreef op 22-07-2021 om 11:32:

Wat mij opvalt dat degenen die op beide forums actief zijn, dat ze aangeven hier meer te lezen en te posten. Vanwege de gebruiksvriendelijkheid maar ook de prettige sfeer. Gelukkig dat Viva blijft bestaan voor degene die zich daar thuis voelen.



Oh nee hoor. Ik ben bij beide maar vind de topics hier nog niet alles. Veel herhaling nog.
Maar ik kijk wel af en toe of er interessante topics geopend worden.

En sfeer...mwoa. Ik vind vooral dat er erg veel gezeken wordt over hun daar en dat kan ik geen prettige sfeer nog noemen.

Puss-in-Boots schreef op 22-07-2021 om 11:35:

[..]



En sfeer...mwoa. Ik vind vooral dat er erg veel gezeken wordt over hun daar en dat kan ik geen prettige sfeer nog noemen.

Begrijp ik maar het wordt wel aangegeven dat het niet correct is om over hun en hullie te praten. Ik persoonlijk geef dat ook aan als ik dat lees en de tijd heb om daarop te reageren.  Mijn berichten schrijven gaat nog niet zo vlotjes

Pauwlene schreef op 22-07-2021 om 11:32:

Wat mij opvalt dat degenen die op beide forums actief zijn, dat ze aangeven hier meer te lezen en te posten. Vanwege de gebruiksvriendelijkheid maar ook de prettige sfeer. Gelukkig dat Viva blijft bestaan voor degene die zich daar thuis voelen.

Zolang zoveel forummers het hier nodig vinden om te klagen over Viva, is dit forum nog helemaal geen zelfstandig forum. Dat kost veel meer tijd. De gebruiksvriendelijkheid vind ik echt heel goed hier, maar over de sfeer is echt nog niets te zeggen, daar is het forum veel te jong voor. Al die mensen die nu klagen over Viva hebben het er niet voor niets jaren uitgehouden he? Ik vraag me af hoe 'anders' dit forum over een jaar zal zijn in vergelijking tot Viva.

MevrouwJack schreef op 22-07-2021 om 11:44:

[..]

Zolang zoveel forummers het hier nodig vinden om te klagen over Viva, is dit forum nog helemaal geen zelfstandig forum. Dat kost veel meer tijd. De gebruiksvriendelijkheid vind ik echt heel goed hier, maar over de sfeer is echt nog niets te zeggen, daar is het forum veel te jong voor. Al die mensen die nu klagen over Viva hebben het er niet voor niets jaren uitgehouden he? Ik vraag me af hoe 'anders' dit forum over een jaar zal zijn in vergelijking tot Viva.

Heeft denk ik een beetje tijd nodig. Als de irritaties voldoen zijn geventileerd wordt het gok ik wel minder. Uitzonderingen daargelaten, maar het viva forum gaat al ruime tijd mee en sommige forummers hebben een band online met elkaar opgebouwd. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.