Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


MenacingSwan87

MenacingSwan87

18-03-2023 om 22:06

Vf_Watervrouw schreef op 18-03-2023 om 21:40:

3x is scheepsrecht ofzo

Dat 

MenacingSwan87

MenacingSwan87

27-03-2023 om 07:49

Goedemorgen deze morgen, Koffie!
(Die nu bijna koud is omdat ik hem wegens forummen vergat op te drinken  )

MenacingSwan87

MenacingSwan87

27-03-2023 om 16:36

Ik lees net nu.nl dat Theo Maassen een kindje van 3 de zaal uitgezet heeft. (Nou ja uitgezet, hij wilde niet spelen met een kind van 3)

Welke debiel haalt het in zn hoofd om een kind van 3 mee te nemen naar cabaret.. (en zeker Theo Maassen..)

Zag het filmpje bij NOS voorbijkomen idd.... Ik hoef als 18+-er al niet naar Theo, dus vind dit filmpje mss wel zijn beste act. 

Mijn het nieuwe schoenen vallen uit elkaar  Heb verkoper al gebeld, moet ff zien of ik werkplanning kan aanpassen want op mijn vrije dag is de deskundige niet aanwezig.
 

Vf_Watervrouw schreef op 27-03-2023 om 19:37:

Zag het filmpje bij NOS voorbijkomen idd.... Ik hoef als 18+-er al niet naar Theo, dus vind dit filmpje mss wel zijn beste act.

Haha, eens 

Rond kerst was het een arreslee en nu is het een Paasei op de routekaart van Picnic. #luiezondag

MenacingSwan87

MenacingSwan87

09-04-2023 om 10:15

Vf_Watervrouw schreef op 09-04-2023 om 10:00:

Rond kerst was het een arreslee en nu is het een Paasei op de routekaart van Picnic. #luiezondag

Ik heb ook gepicnict voor morgen want dan kom ik thuis, niks in huis uiteraard na vakantie en echt geen zin om na de reis nog naar de supermarkt te gaan... 

nou mijn dag verloopt anders dan gepland. Gisterenavond wilde ik mijn laptop opladen en toen ik de stekker erin stak kwam er een vonk uit het stopcontact  dag stroom. Gisterenavond kwam er nog een monteur langs, stopcontact is van binnen helemaal zwart  stroom is gelukkig weer gefixt, alleen komt hij nog terug om het stopcontact te vervangen. Ik was gisteren bezig met wassen dus daar ga ik nu maar mee verder.

Ik dacht, wat maken de buren toch een pokkeherrie met het terugrijden van hun kliko's van het verzamelpunt, zijn ze allemaal tegelijk bezig? Ik kijk naar buiten en zie de lucht een verdachte kleur hebben en toch maar eens de onweersradar erbij gepakt, o wacht, sorry buren, jullie zijn het niet, het is onweer! Ik zie ook een flits net.

Heel apart, onweersflitsen èn een regenboog!

Auwereel schreef op 21-04-2023 om 20:06:

Ik dacht, wat maken de buren toch een pokkeherrie met het terugrijden van hun kliko's van het verzamelpunt, zijn ze allemaal tegelijk bezig? Ik kijk naar buiten en zie de lucht een verdachte kleur hebben en toch maar eens de onweersradar erbij gepakt, o wacht, sorry buren, jullie zijn het niet, het is onweer! Ik zie ook een flits net.

Hier is het ook flink tekeer gegaan, nu is het opgeklaard gelukkig.

MenacingSwan87

MenacingSwan87

21-04-2023 om 20:44

Auwereel schreef op 21-04-2023 om 20:06:

Ik dacht, wat maken de buren toch een pokkeherrie met het terugrijden van hun kliko's van het verzamelpunt, zijn ze allemaal tegelijk bezig? Ik kijk naar buiten en zie de lucht een verdachte kleur hebben en toch maar eens de onweersradar erbij gepakt, o wacht, sorry buren, jullie zijn het niet, het is onweer! Ik zie ook een flits net.

Heel apart, onweersflitsen èn een regenboog!

Haha..! Hier ook een flinke bui net. Mn kat vond het niet leuk, herrie door flinke hagelstenen...

ja ik stond onder de douche en dacht " wat is man toch allemaal aan het bonken met deuren etc" was dus hagel tegen de badkamer kozijnen.

MenacingSwan87

MenacingSwan87

21-04-2023 om 23:48

Dolfje schreef op 21-04-2023 om 20:59:

ja ik stond onder de douche en dacht " wat is man toch allemaal aan het bonken met deuren etc" was dus hagel tegen de badkamer kozijnen.

arme man...

Vanavond had ik opeens zin in koekjes. Ik heb geen koekjes in huis, maar wel ingrediënten, dus snel aan het bakken geslagen. Ik volg geen recept, maar meestal gooi ik meel en boter bij elkaar en dat worden dan prima koekjes. Maar wat ik anders dan anders gedaan heb? De koekjes wilden geen samenhang vertonen. Ze waren uitstekend geschikt als kruimels als ik appel-kruimeltaart had willen bakken, maar koekjes waren het niet. Gelukkig zijn kruimels ook lekker!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.