Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

MenacingSwan87

MenacingSwan87

22-04-2023 om 21:38

Auwereel schreef op 22-04-2023 om 21:06:

Vanavond had ik opeens zin in koekjes. Ik heb geen koekjes in huis, maar wel ingrediënten, dus snel aan het bakken geslagen. Ik volg geen recept, maar meestal gooi ik meel en boter bij elkaar en dat worden dan prima koekjes. Maar wat ik anders dan anders gedaan heb? De koekjes wilden geen samenhang vertonen. Ze waren uitstekend geschikt als kruimels als ik appel-kruimeltaart had willen bakken, maar koekjes waren het niet. Gelukkig zijn kruimels ook lekker!

MenacingSwan87

MenacingSwan87

24-04-2023 om 16:53

Lalalalalalala pompiedompiepom

Nog 2 dagen werken en alweer weekend 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-04-2023 om 17:28

Dolfje schreef op 24-04-2023 om 17:22:

Nog 2 dagen werken en alweer weekend

woensdagweekenddag!! 

Friezinnetje schreef op 24-04-2023 om 17:28:

[..]

woensdagweekenddag!!

Zou ik wel aan kunnen wennen 

in de categorie klein , ben weer te vroeg begonnen met bingen Flikken Maastricht, moet ik dadelijk toch nog geduldig wachten..... Bingend ben ik nu bij aflevering 6 geloof ik.

Op mijn tablet (app) werkt npo beter dan op pc/laptop (site). Herkent iemand dat?

MenacingSwan87

MenacingSwan87

24-04-2023 om 21:03

Vf_Watervrouw schreef op 24-04-2023 om 20:25:

in de categorie klein , ben weer te vroeg begonnen met bingen Flikken Maastricht, moet ik dadelijk toch nog geduldig wachten..... Bingend ben ik nu bij aflevering 6 geloof ik.

Op mijn tablet (app) werkt npo beter dan op pc/laptop (site). Herkent iemand dat?

Leuk seizoen is het weer he!

Techno op hemelsbreed zo'n 10 km. Ik dreun hier al bijna weg, heb medelijden met de mensen die er dichterbij wonen. Mijn Mind wordt er op deze afstand al niet Free van, 

nlies schreef op 27-04-2023 om 22:57:

Techno op hemelsbreed zo'n 10 km. Ik dreun hier al bijna weg, heb medelijden met de mensen die er dichterbij wonen. Mijn Mind wordt er op deze afstand al niet Free van,

Zo. Heftige muziek dan 😅

MenacingSwan87

MenacingSwan87

28-04-2023 om 11:46

Even jullie mening want mevrouw twijfelkampioen twijfelt weer eens over iets stoms. Ik was vorige week bij een voor mij nieuwe nagelsalon. Is niet erg goedkoop uiteraard. De sfeer was  leuk maar de afspraak was vrij rommelig (liep uit enz), het is niet erg goed gedaan en na 3 dagen was het al beschadigd. Na een slechte review heeft de salon gemaild dat ik contact met ze op kan nemen en dat ze het op willen lossen. Ik heb er natuurlijk voor betaald maar ik heb absoluut geen zin daarin eerlijk gezegd..Wat vinden jullie daarvan? 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-04-2023 om 11:52

Tja, ze bieden het aan om te herstellen, dan kun je gaan of je gaat niet. Maar dan kun je verder er ook niets meer over zeggen. Ik had al niet een slechte review gegeven, maar sowieso eerst zo contact opgenomen, dat je niet tevreden was. Was het dan niet goed opgelost of nog slecht, dan kwam dan de slechte review wel

MenacingSwan87

MenacingSwan87

28-04-2023 om 12:18

Friezinnetje schreef op 28-04-2023 om 11:52:

Tja, ze bieden het aan om te herstellen, dan kun je gaan of je gaat niet. Maar dan kun je verder er ook niets meer over zeggen. Ik had al niet een slechte review gegeven, maar sowieso eerst zo contact opgenomen, dat je niet tevreden was. Was het dan niet goed opgelost of nog slecht, dan kwam dan de slechte review wel

Oohh daar heb je eigenlijk bij nader inzien wel gelijk in, dat ik beter eerst contact op kon nemen. (Maar daar had ik eerlijk gezegd weinig zin in want dan moet ik er extra moeite voor gaan doen terwijl het bedrijf fouten maakt..)

JeanneD1982 schreef op 28-04-2023 om 12:18:

[..]

Oohh daar heb je eigenlijk bij nader inzien wel gelijk in, dat ik beter eerst contact op kon nemen. (Maar daar had ik eerlijk gezegd weinig zin in want dan moet ik er extra moeite voor gaan doen terwijl het bedrijf fouten maakt..)

Als het bedrijf niet weet dat ze fouten maken, kunnen ze die ook niet verbeteren, en is het nu zoveel meer moeite om een mailtje naar dat bedrijf te sturen dan een negatieve review ergens weg te zetten?

MenacingSwan87

MenacingSwan87

28-04-2023 om 15:21

nlies schreef op 28-04-2023 om 15:15:

[..]

Als het bedrijf niet weet dat ze fouten maken, kunnen ze die ook niet verbeteren, en is het nu zoveel meer moeite om een mailtje naar dat bedrijf te sturen dan een negatieve review ergens weg te zetten?

Niet ergens, op hun website nadat ze er om vroegen. En mijn vraag was niet om mijn actie te becommentariëren maar goed.

MenacingSwan87

MenacingSwan87

28-04-2023 om 15:21

...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.