Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

02-03-2023 om 21:32

Veel sterkte MariaC

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

03-03-2023 om 08:46

watertoren schreef op 03-03-2023 om 08:26:

Veel sterkte MariaC

Dank. Gister was ik vrij rustig maar net kwamen de waterlanders.. Pffff.... Ik heb dit al vrij vaak meegemaakt maar het blijft pijnlijk..

Denk dat het nooit went. Ja misschien voor mensen met ik weet niet hoeveel dieren tegelijkertijd maar iedereen die ik ken die een huisdier ziek heeft of heeft moeten laten gaan is even van slag.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

03-03-2023 om 10:06

Dolfje schreef op 03-03-2023 om 08:48:

Denk dat het nooit went. Ja misschien voor mensen met ik weet niet hoeveel dieren tegelijkertijd maar iedereen die ik ken die een huisdier ziek heeft of heeft moeten laten gaan is even van slag.

Voor mensen die met dieren werken went het ook niet, elke dierenarts vindt dit lastig.. (in ieder geval die ik weet.. Als dierenarts leer je dieren beter te maken, niet dood zei dr Pol een keer, een man met meer dan 40 jaar ervaring)

Thnx 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

04-03-2023 om 22:44

Een zwaai vanuit Rouen in Noord-frankrijk. Vriend had gister na de rotweek met kat spontaan bedacht dat we ff een weekendje weg zouden gaan, ff hoofd leegmaken...

Er zou een klusjesman komen vandaag. Afspraak pas gisteren gemaakt en vandaag om 17u bleek het niet in het systeem gezet te zijn, dus voor niks huisarrest gehad. Morgen komt hij/zij/hen echtechtecht dus zal zien of mijn huisarrest dan wel nuttig is.
Niks tegen de beste klusser maar dit is het discuzeurtopic 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

07-03-2023 om 19:25

Vf_Watervrouw schreef op 07-03-2023 om 18:13:

Er zou een klusjesman komen vandaag. Afspraak pas gisteren gemaakt en vandaag om 17u bleek het niet in het systeem gezet te zijn, dus voor niks huisarrest gehad. Morgen komt hij/zij/hen echtechtecht dus zal zien of mijn huisarrest dan wel nuttig is.
Niks tegen de beste klusser maar dit is het discuzeurtopic

Ik snap je helemaal  .. Ik zou zwaar over de zeik zijn als ik voor jan met de korte achternaam thuis zou blijven dus chapeau dat je niks tegen die man hebt.. 

Misschien toch iets tegen de klusser. Niet die van vandaag maar degene die recent iets ontzettend sufs over het hoofd gezien heeft. Huisarrest vandaag en gister had dan niet gehoeven.. 
Van manager hoef ik uren niet in te halen en mijn verlofsaldo kan wel tegen een stootje maar toch....

Ben erg goed in geld uitgeven de laatste tijd, benieuwd of de jaarafrekening van energieleverancier dat binnenkort kan compenseren of het juist erger maakt..

Ik heb het koud en rugpijn. Ben het ff zat vandaag. Hoop slecht nieuws ook nog eens.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

08-03-2023 om 19:27

Dolfje schreef op 08-03-2023 om 17:02:

Ik heb het koud en rugpijn. Ben het ff zat vandaag. Hoop slecht nieuws ook nog eens.

Puberdochter: “Ik ben besties met de conciërge, hij had laatst mijn fietsslot gemaakt! En vandaag had ik cake over, dus heb ik hem ook een stukje gegeven. Ja, liefde gaat door de maag hè!”

Ik ging stuk!

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

08-03-2023 om 21:55

Netherfield schreef op 08-03-2023 om 20:33:

Puberdochter: “Ik ben besties met de conciërge, hij had laatst mijn fietsslot gemaakt! En vandaag had ik cake over, dus heb ik hem ook een stukje gegeven. Ja, liefde gaat door de maag hè!”

Ik ging stuk!

  

MenacingSwan87

MenacingSwan87

18-03-2023 om 13:46

TO/ondergetekende had weer eens een wispelturige bui en is bij dezen weer terug in een andere, wat toepasselijker gedaante . (Heb nu wel het plan om dit even een tijd vol te houden...)

Ik heb trouwens gister, na 2,5 maand gezeik bij de LOI eindelijk examen gedaan voor het laatste onderdeel van mijn thuisstudie Professionele voedingsleer. Ik weet nu al, een 10 wordt het niet maar ik heb er wel een goed gevoel over. (ik was overigens wel schijtzenuwachtig...)

3x is scheepsrecht ofzo 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.