Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


Wel leuk om te onthouden. Drie agendas naast elkaar moeten leggen maakt het niet makkelijker 

Wij hebben daar heerlijke dagen gehad, ontbijt was ( in coronatijd) prima. Hebben in Gorssel bij Loetje gegeten en in een pizzaria. En lekker gefietst daar.
Ik wil eens naar Museum More in Kasteel Ruurlo, denk dat ik dan ook weer kijk of daar plek is.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

16-06-2023 om 21:39

Het Vlieland avontuur zit er weer op  , ben alweer onderweg naar huis... (Bijna thuis, ok is ook wel weer lekker maar Vlie is zo leuk.. Ik ga ieder jaar met familie)

PhoebeHolmesreturns schreef op 16-06-2023 om 21:39:

Het Vlieland avontuur zit er weer op , ben alweer onderweg naar huis... (Bijna thuis, ok is ook wel weer lekker maar Vlie is zo leuk.. Ik ga ieder jaar met familie)

vlak in de buurt bij mij  

leuk, airco.  Alleen altijd zo jammer dat het op mijn keel slaat.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-06-2023 om 07:27

Friezinnetje schreef op 16-06-2023 om 21:42:

[..]

vlak in de buurt bij mij

Ik moest eerlijk gezegd ook wel even aan je denken hoor! Gek, mijn familie van moeders kant is Fries, vaak genoeg geweest maar ik had weinig met Friesland maar dat is aan het veranderen merk ik. Ik vind de taal leuk, ik versta het ook redelijk en Friesland is zo mooi...  Oww en ik vind Friezen hele leuke mensen (op de camping ook een paar ontmoet)

Weer in je eigen bed is lekker maar nu kan ik niet in de zee springen terwijl ik daar nu zin in heb.. (wel in de Rijn maar dat vind ik geen goed idee..)

Echt he Brie, airco is best lekker maar zeker als die loeihoog staat is het i.m.o niet erg gezond..

PhoebeHolmesreturns schreef op 17-06-2023 om 07:27:

[..]

Ik moest eerlijk gezegd ook wel even aan je denken hoor! Gek, mijn familie van moeders kant is Fries, vaak genoeg geweest maar ik had weinig met Friesland maar dat is aan het veranderen merk ik. Ik vind de taal leuk, ik versta het ook redelijk en Friesland is zo mooi... Oww en ik vind Friezen hele leuke mensen (op de camping ook een paar ontmoet)

Weer in je eigen bed is lekker maar nu kan ik niet in de zee springen terwijl ik daar nu zin in heb.. (wel in de Rijn maar dat vind ik geen goed idee..)

Echt he Brie, airco is best lekker maar zeker als die loeihoog staat is het i.m.o niet erg gezond..

Klopt het slaat altijd op mijn keel. Paar jaar geleden was ik zelfs bijna mijn stem kwijt 

Ik kreeg vroeger altijd een bloedneus van airco gelukkig nu niet meer want we hebben er zelf een. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.