Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


PerkySheep37

PerkySheep37

09-01-2023 om 11:20

Foutje

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

09-01-2023 om 19:00

 

Heb ik weer hoor
Wilde vanmorgen in mijn auto stappen, gaan de deuren niet open Nog nooit meegemaakt. Gelukkig was er 1 achterdeur die wel openging dus via daar naar voren geklauterd. Mensen zullen wel gedacht hebben Uiteindelijk gelukt om alle deuren open te krijgen. Ik heb spray besteld en zodra die binnen is maar even de rubbers insmeren.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

17-01-2023 om 17:50

Broodjebrie schreef op 17-01-2023 om 16:22:

Heb ik weer hoor
Wilde vanmorgen in mijn auto stappen, gaan de deuren niet open Nog nooit meegemaakt. Gelukkig was er 1 achterdeur die wel openging dus via daar naar voren geklauterd. Mensen zullen wel gedacht hebben Uiteindelijk gelukt om alle deuren open te krijgen. Ik heb spray besteld en zodra die binnen is maar even de rubbers insmeren.

 

Zoiets heb ik een x met mn voordeur gehad.. leuk, oude huizen 

En Brie weet het al maar ik hoef na doktersbezoek lekker 6 jaar niet meer aan anticonceptie te denken!! (Voel me wel ff ruk nu, behoorlijk buikpijn, maar dat gaat wel over)

BrightEchidna89

BrightEchidna89

18-01-2023 om 13:56

Gisteren mijn verjaardag gevierd met een fles whisky en weer wat domme berichten geplaatst, ooit zou ik het toch moeten leren.
Enfin, deze ochtend samen met partner afspraak met psycholoog en alle drie al goed kunnen lachen. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

21-02-2023 om 09:50

He wat een dooie boel hier, even iets aan doen en ik heb ook even iets om over te zeuren.
Ik was gister even wat boodschappen doen, o.a. zonnebloemolie. Misschien dat ik bij de verkeerde super was, geen idee maar ik kreeg bijna een rolberoerte van de prijs daarvan. Ok alles is duurder maar van flessen rond de euro voor 1 liter  ineens naar minimaal 3 euro is wel heel erg veel meer en ik vraag me af hoe dat komt...
Iemand die toevallig weet hoe dat zit? Kan ik weer rustig slapen.. 

Dat is al zo sinds de oorlog in Oekraïne. Dat is de grootste producent daarvan.

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

21-02-2023 om 14:39

Dolfje schreef op 21-02-2023 om 12:28:

Dat is al zo sinds de oorlog in Oekraïne. Dat is de grootste producent daarvan.

Oww ja, dat is ook zo..

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

23-02-2023 om 13:35

Nog even een zeer nutteloos iets waarover ik zit te piekeren; is het raar/nutteloos/onnodig/nieteconomischverantwoord om picnic of HelloFresh of iets in die richting te hebben als er 2 supers om de hoek zitten? Benieuwd naar jullie mening..!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

23-02-2023 om 13:49

MariaC schreef op 23-02-2023 om 13:35:

Nog even een zeer nutteloos iets waarover ik zit te piekeren; is het raar/nutteloos/onnodig/nieteconomischverantwoord om picnic of HelloFresh of iets in die richting te hebben als er 2 supers om de hoek zitten? Benieuwd naar jullie mening..!

Haha, ik woon zo ongeveer naast de supermarkt en laat gewoon AH en Flink enzo komen hoor. Gemak dient de mens toch. 

MariaC schreef op 23-02-2023 om 13:35:

Nog even een zeer nutteloos iets waarover ik zit te piekeren; is het raar/nutteloos/onnodig/nieteconomischverantwoord om picnic of HelloFresh of iets in die richting te hebben als er 2 supers om de hoek zitten? Benieuwd naar jullie mening..!

Ik denk dat er tegenwoordig overal wel een supermarkt dicht in de buurt zit, en daar lijkt niemand zich door tegen te houden

Ik zou eerder kijken of je het zelf wel prettig vindt, en dus eens uitproberen. Wij hebben Picnic 1x laten komen maar het was toch niks voor ons, om niet zelf te kunnen kiezen welke paprika je wilt of welke courgette je het best vindt uitzien. Dus we gaan maar naar de Appie om de hoek, hoe groot mijn hekel aan boodschappen doen ook is

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

23-02-2023 om 15:10

Mug schreef op 23-02-2023 om 13:49:

[..]

Haha, ik woon zo ongeveer naast de supermarkt en laat gewoon AH en Flink enzo komen hoor. Gemak dient de mens toch.

Ja dat vind ik ook.. 

Nou ik woon op 3 minuten lopen van Lidl, Ah en Jumbo en een delicatessenzaak en hier komt ook Picnic meestal 1 keer per week. Het is gewoon handig. Hello Fresh heb ik jaren geleden eens gehad maar ik vond het te duur voor wat het was. 

SerpentineHawk22

SerpentineHawk22

23-02-2023 om 16:38

Regendrup. schreef op 23-02-2023 om 14:43:

[..]

Ik denk dat er tegenwoordig overal wel een supermarkt dicht in de buurt zit, en daar lijkt niemand zich door tegen te houden

Ik zou eerder kijken of je het zelf wel prettig vindt, en dus eens uitproberen. Wij hebben Picnic 1x laten komen maar het was toch niks voor ons, om niet zelf te kunnen kiezen welke paprika je wilt of welke courgette je het best vindt uitzien. Dus we gaan maar naar de Appie om de hoek, hoe groot mijn hekel aan boodschappen doen ook is

Oww ik ken ze allebei hoor, picnic komt soms en hf heb ik nu maar wil ik alleen met korting dus ga ik na de volgende box opzeggen. Ik was alleen benieuwd naar jullie meningen.. (Niet dat ik me daar iets van aan hoef te trekken maar ik hoorde een buurman laatst zeggen dat ie dat onzin vond met 3 supermarkten in de buurt. Echter ik vind hf en picnic niet helemaal hetzelfde, is idd veel makkelijker.. in een supermarkt moet je toch ook alles verzinnen, en zoeken)

Ok dit gaat weer nergens over

Dolf toevallig, hier ook ah en jumbo en lidl.

Hier ook Picnic en meerdere supermarkten op loopafstand inclusief op werkdagen gewoon op mijn route...

Wel bij een recente bestemming een gratis product omdat ze me al even gemist hadden en ik weet niet of avondbezorgers de toeslag krijgen waar ze recht op hebben.. (tijd terug in het nieuws maar niet goed op vervolgberichten gelet). 

Snap wel dat je versproducten liever zelf beoordeeld, dus vrij vaak gaat een deel van mijn bestelling naar weggeefkastjes. De weggeefkastjes zijn afgelopen jaar talrijker geworden....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.