Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


Ik ga volgend jaar verhuizen en gisteren hadden we de informatiebijeenkomst. Heel veel informatie gekregen dus ga het de komende tijd even laten bezinken. Wel heel veel zin in (wilde het al een tijdje maar ja, iets met wachtlijsten) en vind het ook wel spannend, maar komt goed.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-12-2022 om 08:23

Broodjebrie schreef op 09-12-2022 om 07:30:

Ik ga volgend jaar verhuizen en gisteren hadden we de informatiebijeenkomst. Heel veel informatie gekregen dus ga het de komende tijd even laten bezinken. Wel heel veel zin in (wilde het al een tijdje maar ja, iets met wachtlijsten) en vind het ook wel spannend, maar komt goed.

Het komt ook goed!!  Handig, zo'n bijeenkomst!

Ik ben erg blij met mn nieuwe earplugs, vriend zaagde (Of zeeg??? Geen idee eigenlijk wat verleden tijd is van zagen...) 3 bossen om.. 

O die earplugs wil ik ook tegen het hoesten van mijn man! Helaas schudt hij daar ook bij, dus maakt hij me alsnog op die manier wakker. Gelukkig gaat het elke nacht beter 
"Zaagde" klopt met snurkers in verleden tijd, tenzij hij in verleden tijd ging neerzijgen, dan zeeg hij neer.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-12-2022 om 10:30

Auwereel schreef op 09-12-2022 om 08:42:

O die earplugs wil ik ook tegen het hoesten van mijn man! Helaas schudt hij daar ook bij, dus maakt hij me alsnog op die manier wakker. Gelukkig gaat het elke nacht beter
"Zaagde" klopt met snurkers in verleden tijd, tenzij hij in verleden tijd ging neerzijgen, dan zeeg hij neer.

JBL, niet reteduur maar ook niet erg goedkoop maar zeker een aanrader...

Phoebe1982 schreef op 09-12-2022 om 08:23:

[..]

Het komt ook goed!! Handig, zo'n bijeenkomst!

Ik ben erg blij met mn nieuwe earplugs, vriend zaagde (Of zeeg??? Geen idee eigenlijk wat verleden tijd is van zagen...) 3 bossen om..

Ja, zeker handig  

Ik ben weer thuis van werk, ik ben blij dat ik vandaag maar een ochtendje hoefde te werken. Vannacht kort geslapen dus ben redelijk brak. Dadelijk nog even naar de winkel, en dan de rest van de dag lekker thuis.

Ik heb het andersom, nu nog thuis en straks werken. Heb wel al gesport, boodschappen gedaan, cadeautje voor vertrekkende collega ingepakt en de was zit inmiddels in de droger. Verder beetje opgeruimd want morgen krijgen we bezoek en morgen moet ik ook weer eens op zaterdag werken. Dacht eigenlijk vast de kerstboom uit de schuur te gaan halen maar misschien ga ik dat vanavond nog wel doen. Ben toch alleen thuis omdat de man voetbal gaat kijken met een maat. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-12-2022 om 12:58

Ik ben vrij lui vandaag, vriend is sinds halfuurtje de deur uit, hij gaat altijd koffie drinken met een vriend op zaterdag. Heb net even aan yoga gedaan, vanmoren een wasje gedaan met verder zit ik nog in pyama, veel te koud buiten 

Ik heb net wat glaswerk weggebracht maar wat een kou Nu staat er een grote mok thee naast me haha. Wasmachine is bijna klaar, als ik de was heb opgehangen ga ik weer verder met Karppi.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-12-2022 om 07:00

Flinke schrik hier eergisteravond, (ik wilde dit bericht gister al hier schrijven maar ontdek net dat ik het op het verkeerde topic heb gezet...)
Mijn moeder is grieperig en is eergister flauwgevallen en dat is flink fout gegaan. Broer is ambulancevp, hij er heen gister en is met haar naar het ziekenhuis gegaan terwijl ik bij mijn nichtje bleef. waar ze uitvoerig onderzocht is. Niks ernstigs gelukkig, wel veel bloed want paar hoofdwonden, hersenschudding en een gebroken neus. Ik ben bij haar gebleven gisternacht tot gistermiddag. Het gaat inmiddels wel maar de schrik zit er goed in. En ik was toen ik gister thuis kwam ook helemaal gesloopt want kort nachtje dus ik lag er vroeg in gisteravond...

BrightEchidna89

BrightEchidna89

25-12-2022 om 20:49

Quote hier even mezelf uit een ander topic (toegestaan hier?):

Proficiat. Hij is tien en jullie weten goed genoeg dat hij op sommige vlakken mentaal wat achterloopt; dus waar waren de gedachten toen jullie besloten om met hem csi te kijken?
Zit nu met een stiefzoon die schrik heeft om alleen in een kamer te blijven, laat staan alleen te slapen.
Buitenstaanders menen dat ik een risico ben voor hem, maar hij vraagt nu al maanden om hier permanent te blijven, dus wees niet verbaasd als jullie acties in jullie gezicht ontploffen eenmaal hij zeggenschap heeft.


Dat was eergisteren. Gisterenavond was een fijne avond en hebben we hem op een bepaald moment in het grote bed gelegd samen met de hond en deur open zodat hij ons kon horen. 
Dacht dat het daarbij zou blijven tot daarnet. Partner was al gaan slapen, ik zat boven op de overloop achter mijn bureau en stiefzoon beneden in de zetel met zijn tablet zoals zoveel avonden. Stond hij daarnet aan mijn bureau en toen ik zei dat hij nog een half uur mocht opblijven besloot hij om te gaan slapen (?) daar het beneden alleen te eng was. 
Iemand tips om hiermee om te gaan? Vijf jaar geleden hadden we al zo'n periode dat hij bang was, dus toen namen we hem mee in bed bij nachtmerries, hebben we een nachtlampje aangeschaft etc. maar ik had niet verwacht dat het nu ging terugkomen. 

Al direct een update: terwijl ik dit schreef is stiefzoon gaan braken, geeft hij aan het eng te vinden in zijn kamer en ligt hij samen met partner in bed.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-12-2022 om 21:37

Je hebt een serieuze vraag dus ik vind dat dat mag ja... Het lijkt of hij behoorlijke angst en spanning heeft.. Ik zou met hem naar de huisarts gaan om dit eens te bespreken en eventueel een doorverwijzing naar een psycholoog. 

Heb begin van je topic gelezen afgelopen week ofzo. Hoop dat je ondanks kerstreces wat professionele tips kunt krijgen 

Ach Valdemar wat triest.. Ik denk dat het zeker verstandig is om professionele hulp in te schakelen.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

26-12-2022 om 16:42

Broodjebrie schreef op 26-12-2022 om 09:02:

Ach Valdemar wat triest.. Ik denk dat het zeker verstandig is om professionele hulp in te schakelen.

Moet nog met partner (aan het werk) overleggen wat we nu best doen, deze ochtend al even over gehad en zij meent dat we nu vooral nabijheid en veiligheid moeten bieden. 
Ga ervan uit dat hij ook deze nacht bij partner slaapt en morgenavond komt zijn neefje twee dagen logeren, dus dan ligt hij ook niet alleen. 
Vraag me ook af hoe het vrijdag zal gaan. Hij geeft al maanden aan dat hij op de wisseldag niet naar zijn vader wilt en vermoed dat het deze keer nog een tikkeltje lastiger zal worden.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

28-12-2022 om 19:53

De Griekse god komt vanavond weer thuis!!! Zit nu hoog in de wolken, ik ben alvast in zijn huis. Had ie niet gevraagd maar als verrassing heb ik vanmiddag wat boodschappen voor hem gehaald. Dat vind ik best wel lief van mijzelf  

Ik voele mij trouwens helemaal niet lekker, was de hele dag misselijk. Gelukkig heeft zich dat niet doorgezet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.