Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


Fijn Valdemar!

Ik heb vanavond toch nog even gesport, ga normaal in de middag maar had zo geen zin maar na het eten toch mezelf er even naar toe gesleept. 

Zou ik Covid gaan krijgen, of zou ik geen Covid gaan krijgen, ik vraag me dat nu al 4 dagen af. Is dit nu verdachte keelpijn, of moet ik gewoon wat drinken?
Ondertussen niest en hoest mijn man het huis vol virus, dat ook al 4 dagen lang.
Hopelijk slaapt hij vannacht wat beter.

Ja dus, ik heb bijna 3 jaar lang weten vrij te peilen, maar nu heeft Covid me ook te pakken. De test was super duidelijk, met een teststreepje donkerder dan  het controlestreepje. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-12-2022 om 11:39

Auwereel schreef op 06-12-2022 om 09:36:

Ja dus, ik heb bijna 3 jaar lang weten vrij te peilen, maar nu heeft Covid me ook te pakken. De test was super duidelijk, met een teststreepje donkerder dan het controlestreepje.

He gedsie, wat vervelend! Hopelijk krijg je er niet te veel last van.
Ik had het ook hoor, 2 jaar lang me aan de regels gehouden en geen Covid en uiteindelijk wel. (En ik was er best  beroerd en grieperig van maar misschien valt het bij jou mee)
Beterschap en mocht je je vervelen; Harry Potter ! (heeft 8 delen dus je vermaakt je wel..)

Auwereel schreef op 06-12-2022 om 09:36:

Ja dus, ik heb bijna 3 jaar lang weten vrij te peilen, maar nu heeft Covid me ook te pakken. De test was super duidelijk, met een teststreepje donkerder dan het controlestreepje.

He balen! Beterschap. 

Zo, de boom is ingericht. Nu wachten tot de boodschappen worden bezorgd, dan kan ik daarna naar buiten. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-12-2022 om 13:43

Broodjebrie schreef op 06-12-2022 om 13:37:

Zo, de boom is ingericht. Nu wachten tot de boodschappen worden bezorgd, dan kan ik daarna naar buiten.

Haha ik was toevallig net ook bezig met kerstversiering! Geen boom, alleen 3 kleintjes (katten he...) en wat andere versiering. Niet te Amerikaans want daar houd ik niet van. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-12-2022 om 13:44

Ik heb trek in patat...

Phoebe1982 schreef op 06-12-2022 om 13:43:

[..]

Haha ik was toevallig net ook bezig met kerstversiering! Geen boom, alleen 3 kleintjes (katten he...) en wat andere versiering. Niet te Amerikaans want daar houd ik niet van.

Nou ik zat dus serieus aan jou te denken net  En dacht nog; die zal vast geen boom zetten met haar huisdieren haha!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-12-2022 om 14:12

Broodjebrie schreef op 06-12-2022 om 13:44:

[..]

Nou ik zat dus serieus aan jou te denken net En dacht nog; die zal vast geen boom zetten met haar huisdieren haha!

Nou misschien wel, ik zag laatst bij de ah van die kleintjes die ik wel leuk vond.. (en als de katjes eraan zitten maak ik oliebollen van ze.. )

Zit met een nare verkoudheid thuis. Heb daar helemaal geen tijd voor of zin in 
Moet donderdag beter zijn, morgen mag ook.

Vf_Watervrouw schreef op 06-12-2022 om 14:12:

Zit met een nare verkoudheid thuis. Heb daar helemaal geen tijd voor of zin in
Moet donderdag beter zijn, morgen mag ook.

Bij mij heeft het een week geduurd, beterschap! 

Beterschap voor de zieken!

Boodschappen zijn er nog steeds niet.. Zal wel druk zijn met bezorgen denk ik. 

Sibling telepatisch aangestoken. Die denkt dat we er donderdag wel weer vanaf zijn. Boodschappen waren al besteld dus kan iig nog een tijdje binnen blijven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.