Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-11-2022 om 13:51

Valdemar schreef op 24-11-2022 om 11:42:

Bedankt. Heb al even op de site van Adriene gekeken en ze legt het duidelijk uit.
Dacht dit in het verleden met mijn partner te doen, daar zij er al enige kennis over had, maar zij heeft dit volledig laten verwateren; misschien dat we het nu met twee oppikken.
Veel steun trouwens voor je vriend, zo'n gastroscopie is allesbehalve fijn.

Dank je 

Ik ben verkouden  Was er al bang voor want ik had van de week 2 cliënten die verkouden waren (geen corona) en we hielden wel veel afstand maar heeft blijkbaar toch niet geholpen. Nu hopen dat ik niet zo extreem verkouden word als 1 van mijn cliënten.. Die had het echt zwaar te pakken.
Net een zelftest gedaan maar die was negatief. Voel me verder ook prima, toen ik eerder dit jaar corona had voelde ik me echt niet fit voordat ik de test deed.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-11-2022 om 15:40

Broodjebrie schreef op 27-11-2022 om 14:12:

Ik ben verkouden Was er al bang voor want ik had van de week 2 cliënten die verkouden waren (geen corona) en we hielden wel veel afstand maar heeft blijkbaar toch niet geholpen. Nu hopen dat ik niet zo extreem verkouden word als 1 van mijn cliënten.. Die had het echt zwaar te pakken.
Net een zelftest gedaan maar die was negatief. Voel me verder ook prima, toen ik eerder dit jaar corona had voelde ik me echt niet fit voordat ik de test deed.

Balen Brie! Gelukkig geen Corona.

Ik houd een huispakkendag vandaag want het regent. Ben een miniserie aan het bingen, You dont know me. (Vriend is in Griekenland een paar dagen) Zo lekker, af en toe zo’n rommeldagje. Zeker als het regent, dan is het nog fijner 😁

Heerlijk he! Ik heb net wat mandarijntjes op en die smaken heerlijk dus dat is een goed teken haha. Ik ga zo weer verder met Karppi.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

27-11-2022 om 16:13

Ja heerlijk, af en toe.. (maar niet te vaak want dan wordt het saai en ik kan niet goed op mijn kont zitten)

Even zeuren, bijna 3 jaar is Covid nu ook in mijn huishouden geland, man heeft net positief getest. Voorlopig alleen een schrale keel, wat hoesten en niezen, en wat rillerig, hopelijk blijft het daarbij. 

De vriezer zat blijkbaar niet goed dicht… overal ijs aangegroeid. Morgen ontdooien. Het wordt hier 1 graad morgenochtend dus dan kan de inhoud gewoon buiten staan!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-12-2022 om 12:44

Netherfield schreef op 01-12-2022 om 23:21:

De vriezer zat blijkbaar niet goed dicht… overal ijs aangegroeid. Morgen ontdooien. Het wordt hier 1 graad morgenochtend dus dan kan de inhoud gewoon buiten staan!

Ook wel eens gehad, diepvriezen zijn irritant... En ook handig. Wel goede timing idd omdat het nu zo koud is...

BrightEchidna89

BrightEchidna89

05-12-2022 om 10:02

Vreemde dag.
Enkele dagen geleden op facebook een oude klasgenote teruggevonden en we hadden voor deze namiddag bij mij thuis afgesproken om bij te babbelen.
Woelige nacht gehad (nachtmerries) en omdat ik al wat weerstand voelde bij mijn partner (misschien tikkeltje jaloers), deze ochtend een bericht gestuurd om de afspraak te annuleren. 
Alleen, zij wil er niet van weten, dus ze komt straks idd langs. 
Ruim twintig jaar geleden, ondertussen beide getrouwd, huisje, kinderen; het voelt aan als een cliché plot en geen idee hoe de dag zal verlopen. 
Geen idee in welk topic ik dit kon plaatsen. 

En hoe was het?

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-12-2022 om 17:51

Valdemar schreef op 05-12-2022 om 10:02:

Vreemde dag.
Enkele dagen geleden op facebook een oude klasgenote teruggevonden en we hadden voor deze namiddag bij mij thuis afgesproken om bij te babbelen.
Woelige nacht gehad (nachtmerries) en omdat ik al wat weerstand voelde bij mijn partner (misschien tikkeltje jaloers), deze ochtend een bericht gestuurd om de afspraak te annuleren.
Alleen, zij wil er niet van weten, dus ze komt straks idd langs.
Ruim twintig jaar geleden, ondertussen beide getrouwd, huisje, kinderen; het voelt aan als een cliché plot en geen idee hoe de dag zal verlopen.
Geen idee in welk topic ik dit kon plaatsen.

Hier natuurlijk! Vreemde reactie van die persoon. Idd hoe was het?

Valdemar schreef op 05-12-2022 om 10:02:

Vreemde dag.
Enkele dagen geleden op facebook een oude klasgenote teruggevonden en we hadden voor deze namiddag bij mij thuis afgesproken om bij te babbelen.
Woelige nacht gehad (nachtmerries) en omdat ik al wat weerstand voelde bij mijn partner (misschien tikkeltje jaloers), deze ochtend een bericht gestuurd om de afspraak te annuleren.
Alleen, zij wil er niet van weten, dus ze komt straks idd langs.
Ruim twintig jaar geleden, ondertussen beide getrouwd, huisje, kinderen; het voelt aan als een cliché plot en geen idee hoe de dag zal verlopen.
Geen idee in welk topic ik dit kon plaatsen.

Hoe is het gegaan?

BrightEchidna89

BrightEchidna89

05-12-2022 om 19:29

Heel fijn. We hebben een goede twee uur zitten babbelen met koffie en roken en toen was het voor haar tijd om de kinderen van school te halen. Net zoals ik haar herinnerde neemt ze nog steeds geen blad voor de mond, dus we hebben openhartig kunnen praten. 
Vond het wel wat spijtig dat ze ook een woelig leven heeft gekend en gezondheidsproblemen ervoor gezorgd hebben dat haar vriendenkring enorm geslonken is. Afgesproken dat we in contact blijven en daar ze op tien minuutjes rijden woont zal dat wel geen probleem zijn. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-12-2022 om 19:44

Fijn dat je het toch nog leuk had!!

Wat fijn  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.