Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-10-2022 om 20:45

Vf_Watervrouw schreef op 22-10-2022 om 18:49:

...eer over 😁
Wel eens hoor. Geen idee of ik kan terugvinden welk mailadres bij mijn account hoort en dat lijkt me onhandig als je moet mailen.

Heb flikken Rotterdam uitgebinged, belooft een saai vervolg van het weekend 🤔

Dank je 

Fl Rotterdam is leuk, vind dat het erg spannend wordt…

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-10-2022 om 20:49

Friezinnetje schreef op 22-10-2022 om 18:56:

[..]

Dat kun je ook doen via het uitroepteken bij de OP of ook bij een bericht.

Oww dat wist ik niet, dank u!

Vriendin langsgeweest, beetje huishoudelijk gerommeld en net mezelf nog aan mijn 7 day yoga challenge gezet en een 10 minute  beginner pilates erna gedaan.

Die verkoudheid is net wat minder geworden, maar ik ben nu wel hevig ongesteld.  Ik hoop dat dat volgende week allemaal klaar is. Ik wil fatsoenlijk sporten!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-10-2022 om 22:49

Foutje

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-10-2022 om 22:52

Marquise schreef op 22-10-2022 om 22:43:

Vriendin langsgeweest, beetje huishoudelijk gerommeld en net mezelf nog aan mijn 7 day yoga challenge gezet en een 10 minute beginner pilates erna gedaan.

Die verkoudheid is net wat minder geworden, maar ik ben nu wel hevig ongesteld. Ik hoop dat dat volgende week allemaal klaar is. Ik wil fatsoenlijk sporten!

Van die  ah gezondheidsapp? Daarvan heb ik vandaag een andere challenge van afgesloten, de miniworkout challenge. Ik vind dat echt een geniale app...

Nee, een Amerikaan op youtube. Met zijn hond.  Die app ga ik eens opzoeken. Afwisseling is altijd leuk.

Edit: Belgicanen mogen van AH geen leefstijlcoach app gebruiken. 

wat-kinderachtig.gif

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-10-2022 om 21:55

Even zeuren, heb me zojuist misselijk gevroten aan een reep Tony, terwijl ik mij al een paar dagen voorneem om geen chocola meer te halen die ik erg lekker vind.. (De melk smaken van Tony en de gele Toblerone)
Ik moet echt dringend af gaan kicken vermoed ik.. 

Ha Broodjebrie! Inloggen toch weer gelukt zie ik.

Ja, uiteindelijk wel haha.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-11-2022 om 22:13

Fijn Broodjebrie (Ik krijg er nu trouw trek in... Fijn, eet-forumnamen...  )

Ook in vriends huis ben ik kampioen op de bank in slaap vallen als ik een programma wil zien... Echt als het een olympische sport zou zijn zou ik onverslaanbaar zijn... 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-11-2022 om 08:53

Ik ben aan het SOGen, dus als iemand mij even een schop onder mijn derriere wil geven, graag 

Schop!

Ik moet ook verder, heb straks een afspraak voor de vaccinatie en moet daar een eindje voor fietsen. Gelukkig schijnt de zon.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-11-2022 om 09:07

Oww succes Dolf, en bedankt, ik ga gauw aan de slag (Geeeeeeen zin...)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.