Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Sterkte vandaag Phoebe.

Sterkte met de uitvaart Phoebe 

Sterkte Phoebe 

Ein-de-lijk de rookmelders opgehangen die we 3 maanden geleden hadden gekocht. Er hing er al één, maar die was al oud, moest nodig eens vervangen, en op de andere verdieping hing er geen. Op de begane grond met open keuken moet nog een andere komen dan een rookmelder, om te voorkomen dat-ie van waterdamp af gaat. Dat wordt een hittemelder die nu in bestelling is. Maar nu we weten det de bijgeleverde magneetplaatjes idd geweldig goed plakken en er niet geboord hoeft te worden, hangen we die waarschijnlijk wel snel op.
Dat geteut van man en mijzelf met zulk soort zaken erger ik me wel eens aan ...

Hier hangen ze net een maand. De woningbouw moest het regelen voor 1juli (jaartal werd niet genoemd 😁)

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-10-2022 om 08:48

Ik heb ze gelukkig al, mijn broer (die ambulanceverpleegkundige is dus die weet hoe belangrijk die dingen zijn) kwam die ophangen toen ik hier net woonde.

Vrijdag was verdrietig maar ook fijn en nu voel ik me vooral opgelucht op een of andere manier.  Ik was wel helemaal gesloopt s'avonds.

Goedemorgen!

Goedenorgen Phoebe!
Heel verstandig van die brandmelders, wij hadden ze ook veel eerder kunnen ophangen, maar er ging ee dus wel één op de slaapverdieping.
Heb je ook een CO2 melder?

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-10-2022 om 10:54

Auwereel schreef op 16-10-2022 om 08:55:

Goedenorgen Phoebe!
Heel verstandig van die brandmelders, wij hadden ze ook veel eerder kunnen ophangen, maar er ging ee dus wel één op de slaapverdieping.
Heb je ook een CO2 melder?

Nee maar wel een vaste monteur die ieder jaar de ketel komt checken. Die moet ik trouwens al een paar weken bellen omdat mn verwarming al een tijd raar doet maar dat ben ik vreselijk aan het ontwijken omdat ik er geen zin in heb. (Ik heb een schijthekel aan huis klussen, ook als ik het laat doen)

Dat is precies de reden dat die rookmelders van mij zo lang in hun doosje op mijn bureau lagen, daar heb ik ook zo'n hekel aan, klussen in huis of iemand uitleggen wat er moet gebeuren in huis.

Het ergste is nog wel, dat àls ik het regel, ik me achteraf afvraag waarom ik er nou zo tegenop zag...

Rookmelders hebben wij al sinds de bouw van ons huis 20 jaar geleden en omdat het het werk van man is hangen er bij ons een paar extra.

Hebben al gesport en rondje gewandeld dus nu tijd voor koffie.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

16-10-2022 om 15:27

Even een vraag tussendoor: loopt er nog ergens een topic waarbinnen je de moderators kunt consulteren?
Zit met een vraag over het banbeleid en het herlezen van de huisregels brengt me niet direct duidelijkheid. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-10-2022 om 15:20

Vf_Watervrouw schreef op 17-10-2022 om 21:50:

https://www.viafora.nl/forum/over-het-forum/wordt-er-uberhaupt-gereageerd-door-moderators#3 geen topic wel via mail

Ik vind dat dus best wel irritant, goede vraag dus Valdemar... Ook bijvoorbeeld als je iets aan wil passen aan een zelfgeopend topic moet je dus mailen? Stom. Maar goed ik vind vandaag geloof ik alles stom.. Geen idee waarom ik vandaag een moppersmurf-bui heb. Nou ja gaat wel w

...eer over 😁
Wel eens hoor. Geen idee of ik kan terugvinden welk mailadres bij mijn account hoort en dat lijkt me onhandig als je moet mailen.

Heb flikken Rotterdam uitgebinged, belooft een saai vervolg van het weekend 🤔

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-10-2022 om 18:56

Phoebe1982 schreef op 22-10-2022 om 15:20:

[..]

Ik vind dat dus best wel irritant, goede vraag dus Valdemar... Ook bijvoorbeeld als je iets aan wil passen aan een zelfgeopend topic moet je dus mailen? Stom. Maar goed ik vind vandaag geloof ik alles stom.. Geen idee waarom ik vandaag een moppersmurf-bui heb. Nou ja gaat wel w

Dat kun je ook doen via het uitroepteken bij de OP  of ook bij een bericht. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.