Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


Nog een uur of wat en dan gaan we boarden 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-06-2022 om 07:38

Dolfje schreef op 11-06-2022 om 06:33:

Nog een uur of wat en dan gaan we boarden

Fijne vakantie Dolf en goede vlucht! Vlieg je vanuit jouw woonplaats? (Denk het wel)

Ik wil ook naar Griekenland maar ik moet nog even een paar maandjes wachten...

Yep we vlogen vanuit mijn stad. Had gisteren door het vroege opstaan toch een soort van Jetlag en we lagen dus om 21:15 in bed.
Straks maar eens bedenken wat we gaan doen vandaag.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

12-06-2022 om 07:06

Dolfje schreef op 12-06-2022 om 06:30:

Yep we vlogen vanuit mijn stad. Had gisteren door het vroege opstaan toch een soort van Jetlag en we lagen dus om 21:15 in bed.
Straks maar eens bedenken wat we gaan doen vandaag.

Ik ben helemaal niet jaloers op je hoor 
Geniet ervan!

Ik heb net ff een  beleefd berichtje op Nextdoor gezet (geen idee of het zin heeft maar niet geschoten is altijd mis) of mensen wat meer rekening kunnen houden met buurtgenoten wanneer ze een feestje hebben want gister was het weer zover en ik vond het irritant. (Examenfeestje denk ik)
Ik moet ook maar even bedenken of en wat ik ga doen, vriend zit nog in Griekenland tot morgen, moeder is ook op vakantie en ik moet mijzelf dus even vermaken. Of met een boek in de zon gaan zitten, kan natuurlijk ook 

Zijn inmiddels al op de helft van de vakantie, wat gaat dat toch altijd snel.
Gisteren een dag excursie gedaan, vanmorgen naar het strand en nu bij het zwembad.
We gaan straks eens kijken of we voor morgen fietsen kunnen huren en willen een boottocht boeken. Verder doen we denk ik niet zo heel veel. Echt even relaxen. Al voelen mijn spieren dat niet want bij de excursie gisteren hoorde een pittige wandeling.

Morgen weer naar huis.  Mijn twee jaar uitgestelde vakantie ging/gaat nog best snel voorbij. Gemiddeld hotelbed wel waardeloos dus zal blij zijn met mijn eigen bed.
Iemand nog tips voor een goed hotel(bed!!) voor mijn volgende bezoek aan Londen?

Nee geen tips helaas! 
Hier is het bed hard, en dat is niet zo erg maar de kussens zijn te slap dus echt lekker slaap ik ook niet. 

Morgen weer naar huis  dan begint het gezeur weer want ik zag alweer van alles over het rooster voorbij komen in de app van het werk. Gelukkig ben ik dinsdag ook nog vrij.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-06-2022 om 22:02

Dolfje schreef op 19-06-2022 om 21:12:

Morgen weer naar huis dan begint het gezeur weer want ik zag alweer van alles over het rooster voorbij komen in de app van het werk. Gelukkig ben ik dinsdag ook nog vrij.

Goede reis alvast.
Ik ga dinsdag naar Vlie-biza, tot vrijdag.

Phoebe1982 schreef op 19-06-2022 om 22:02:

[..]

Goede reis alvast.
Ik ga dinsdag naar Vlie-biza, tot vrijdag.

Lekker!

Voor mensen die morgen de weg op moeten door boeren protesten op de Veluwe bij  Stroe/Barneveld kan ernstige verkeershinder omstaan, tot nu toe is dat niet de insteek van de boeren, maar als bij effect kan het wel gebeuren.
Dit geldt ook als de protesten wel uit de handt lopen.

Boeren protest zal rond de middag zijn.
Het geldt voor het denkbeeldige vierkant Utrecht-Hilversum -Apeldoorn-Arnhem 
Snelwegen A1-A50-A12-A28- A30 (deels)
Veel N wegen in deze regio.
Succes voor iedereen die morgen in die regio de weg op moet, hopen dat de verkeersoverlast mee zal vallen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-06-2022 om 08:28

vanuit een heerlijk Vlieland, waar we geen last hebben van protesterende boeren .
Morgen alweer naar huis, maar latere boot dus we hoeven niet te haasten. (Dat woord kennen ze niet op Vlieland, wat ongeveer mijn 2e thuis is geworden dus ik ga al helemaal mee in die mood..)

Veel eiland -plezier Phoebe!

Ik ben jarig vandaag en ik heb al gezegd dat ik geen cadeaus hoef, ik heb alles al. Dacht ik, maar vanmorgen schoot me toch iets te binnen. Ik ga toch ch even bedelen! 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-06-2022 om 10:18

Auwereel schreef op 23-06-2022 om 09:48:

Veel eiland -plezier Phoebe!

Ik ben jarig vandaag en ik heb al gezegd dat ik geen cadeaus hoef, ik heb alles al. Dacht ik, maar vanmorgen schoot me toch iets te binnen. Ik ga toch ch even bedelen!

Gefeliciteeeeerd!!! Nog heel veel jaartjes en een fijnr dag!! 🥳💋🌷. (Mn vader is ook jarig vandaag.. en ik maandag; jubileum-jaartje 😁)

Gefeliciteerd Auwereel!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.