Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


Ik heb 'een vaste vrije dag' , maar dit kon niet contractueel vastgelegd worden. Voordeel is dat ik meestal de wel kan schuiven als zoiets als een tandarts afspraak niet op 'mijn dag' kan (scheelt weer qua verlofsaldo)....

Nog steeds Engeland    Voor zolang het duurt heb ik onder de souvenirs ook wat krantenartikelen over het Jubilee-weekend (officiële souvenirs vind ik overdreven of ik moet toevallig tegen een koelkast magneet aanlopen). Wat je ook van een monarchie vindt, uniek is Elizabeth wel. Beetje vierdaagse Koningsdag, geen idee hoe de festiviteiten zijn in een niet-jubileumjaar. 

Ik ben er ook wel eens geweest op zo'n dag in Londen, hebben toen we de koetsen gezien. De Queen mum was er zelfs nog bij. Het was vooral heel druk daar.

ik had mijn stedentrips al gepland voordat ik erover hoorde, dus moet het doen met de tv beelden
In Londen zag het er nogal druk uit, dat ben ik enigszins ontwend en de tv camera's zien veel meer. 🤩
Op de gouden koets schijnt het portret uit 1953 geprojecteerd te zijn (Elizabeth werd koningin zodra haar vader overleed in 1952, de kroning was in 1953, toevallig leuke docu over gezien op BBC Schotland)

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-06-2022 om 20:27

Ik ben weer terug, het was erg leuk maar dit soort dingen zijn ook erg vermoeiend voor mij en ik ben ook blij om weer thuis te zijn. Gelukkig is dinsdag sinds ik andere dagen werk nu 1 van mijn vrije dagen dus ik kan nog een dagje ff bijkomen.

Ik heb tijdens mijn Corona HP 2,3 en 4 gezien (1 had ik al gezien) en nu heb ik zin om 5 te kijken. En heb net Prime weer erop gezet dus dat kan ook nog 😃😃😃

Ik heb een drukke ochtend met wandelen, sport en ben vast aan het koken en heb ook al de toilettassen ingepakt voor de vakantie. Nu nog even relaxen voor ik vanmiddag ga werken. 

Hier ook drukte. Huis staat echt op z’nkop. Ben meestal Pietje Precies en alles hoort op dezelfde plek. Maar we gaan verhuizen en ik moet er maar even mee dealen. Word er zo onrustig van. 
Oh ga je lekker op vakantie Dolfje? Het wordt na veel regen goed zonnig, las ik net 

Hier in Engeland is de beloofde regen niet gevallen. Ik vind dat wel best, maar geen idee of de natuur hier daar hetzelfde over denkt.
Ik vermaak me prima met stadsparken, musea en kathedralen. Museum ging vandaag vroeger dicht dan normaal, gelukkig was het niet zo groot.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-06-2022 om 21:09

Vandaag ceviche gemaakt. 
Het was niet te eten door de zuurtegraad, dus ofwel doe ik iets fout, ofwel is het gewoon een kutgerecht. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

08-06-2022 om 21:33

Valdemar schreef op 08-06-2022 om 21:09:

Vandaag ceviche gemaakt.
Het was niet te eten door de zuurtegraad, dus ofwel doe ik iets fout, ofwel is het gewoon een kutgerecht.

Valdemar schreef op 08-06-2022 om 21:09:

Vandaag ceviche gemaakt.
Het was niet te eten door de zuurtegraad, dus ofwel doe ik iets fout, ofwel is het gewoon een kutgerecht.

🤣🤣🤣

VivaLaVida schreef op 08-06-2022 om 15:19:

Hier ook drukte. Huis staat echt op z’nkop. Ben meestal Pietje Precies en alles hoort op dezelfde plek. Maar we gaan verhuizen en ik moet er maar even mee dealen. Word er zo onrustig van.
Oh ga je lekker op vakantie Dolfje? Het wordt na veel regen goed zonnig, las ik net

Oh verhuizen is verschrikkelijk vind ik, net als verbouwen. Ik heb hetzelfde en kan er ook niet tegen.

We gaan zaterdag naar Griekenland 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

08-06-2022 om 21:58

Dolfje schreef op 08-06-2022 om 21:51:

[..]

Oh verhuizen is verschrikkelijk vind ik, net als verbouwen. Ik heb hetzelfde en kan er ook niet tegen.

We gaan zaterdag naar Griekenland

Ik wil meeeeeee maar ik moet nog een paar maanden wachten... 

Groetjes aan mijn lover 😉 die is er sinds vandaag, bij zijn ouders. Waar ga je?

Kreta, moet ik elke Griek de groeten doen van Phoebe om te kijken of hij het is 

Lekker vooruitzicht Dolfje! 
Fijne vakantie.

⛱️😎🌅 🌞


Wellicht word ik te oud voor meer dan 2-3 nachten in hetzelfde hotelbed. Morgen ga ik naar het volgende hotel. Bestemming toch maar aangepast naar Londen ipv nog een tussenstop. Kan ik dadelijk twee Londense hotels met elkaar vergelijken.. Zien of mijn rug en schouders beetje kunnen bijkomen in de relatief dure luxe kamer.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-06-2022 om 14:33

Dolfje schreef op 08-06-2022 om 22:56:

Kreta, moet ik elke Griek de groeten doen van Phoebe om te kijken of hij het is

Ja 
(Nee want hij is bij zijn ouders en die wonen niet op Kreta maar op Evia)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.