Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Ik heb een dik uur gesport vanmorgen en net de douche aangevallen met ontkalker en een sponsje. 
Wilde eigenlijk naar de bouwmarkt /tuincentrum maar het regent af en aan en geen zin om buiten te klussen. Fiets ik er morgen na mijn werk even heen misschien. Wilde ook eigenlijk plantjes halen maar we gaan natuurlijk ook bijna op vakantie dus dat stel ik ook maar weer uit.
Ga straks kippensoep maken. Heb ik nu al zin in. Lekker met taugé en sambal oa.

ik zit in Engeland mijn vakantiegeld uit te geven 🤩 Verkoudheidsvirusje is hardnekkig dus voor de tv hangen is een goede optie om het allemaal betaalbaar te houden 😁

Vf_Watervrouw schreef op 29-05-2022 om 16:55:

ik zit in Engeland mijn vakantiegeld uit te geven 🤩 Verkoudheidsvirusje is hardnekkig dus voor de tv hangen is een goede optie om het allemaal betaalbaar te houden 😁

Veel plezier daar nog ondanks verkoudheid!

Ik klaag even over dat het lange weekend alweer zo goed als voorbij is. Het vliegt altijd voorbij terwijl 4 dagen werken zo lang duurt.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

30-05-2022 om 06:36

Dolfje schreef op 29-05-2022 om 21:01:

[..]

Veel plezier daar nog ondanks verkoudheid!

Ik klaag even over dat het lange weekend alweer zo goed als voorbij is. Het vliegt altijd voorbij terwijl 4 dagen werken zo lang duurt.

+1, gaat zo hard idd..

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

30-05-2022 om 08:00

Ik werk sinds vorige week weer op maandag.. Ben al op weg en echt zo geen zin na een druk en leuk weekend 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

30-05-2022 om 08:46

Fijn toch dat je een leuk weekend had en voor je het weet is het avond en ben je weer thuis.

Beetje nerveus. Een dorpsgenoot die ik voorheen niet kende heeft een blessure en zocht iemand om ondertussen zijn hond uit te laten. Gisteren gaan kennismaken en ga zo meteen vertrekken om met zijn hond te wandelen. 
Het is een Rhodesian Ridgeback en vrij jong, dus hoop dat het goed gaat. 

Phoebe1982 schreef op 30-05-2022 om 08:00:

Ik werk sinds vorige week weer op maandag.. Ben al op weg en echt zo geen zin na een druk en leuk weekend

Aanstaande maandag ben je vrij 🤩

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

31-05-2022 om 07:03

Valdemar schreef op 30-05-2022 om 08:46:

Fijn toch dat je een leuk weekend had en voor je het weet is het avond en ben je weer thuis.

Beetje nerveus. Een dorpsgenoot die ik voorheen niet kende heeft een blessure en zocht iemand om ondertussen zijn hond uit te laten. Gisteren gaan kennismaken en ga zo meteen vertrekken om met zijn hond te wandelen.
Het is een Rhodesian Ridgeback en vrij jong, dus hoop dat het goed gaat.

Wat aardig en leuk dat je dat gaat doen!

Wf ja idd! (Ik heb een familieweekend komend weekend, met hele familie van mn vader. Vd ene kant zin in maar zie er ook tegenop... vooral de katjes achterlaten vind ik lastig ook al worden ze goed verzorgd 🤓)

Ik heb het gister verder overleefd hoor,  ik was alleen heel erg moe. Ben ook asociaal vroeg naar bed gegaan, heerlijk! 😁

Nu dus weer fris en fruitig; goedemorgen!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

31-05-2022 om 07:47

Ik heb net mn winterdekbed weer tevoorschijn gehaald, dat zomer ding is toch wel erg kort en ik bevries zowat 

Ik heb ook vannacht weer met een kruik aan mijn voeten geslapen, en gedacht aan mijn winterdekbed!

Ik vind het ook maar wat fris.
Straks code geel………………. zeggen ze

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-06-2022 om 16:15

Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!!!! 
Werken op vrijdag vond ik prima hoor maar ik heb een tijdje terug toch aangegeven of het mogelijk was om op vrijdag vrij te zijn en dat is inmiddels gelukt en dat vind ik toch wel heel erg lekker hoor! (Nu zou ik morgen toch al vrij zijn want voor de roosterwijziging had ik vrij genomen morgen omdat ik familieweekend heb maar nu gaat het lekker niet van mijn vakantieuren af en ben ik ook iedere vrijdag vrij)
Lekker weer vandaag! 

Heel veel plezier dit weekend!!
Ga ervan genieten. Het is heerlijk weer.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

03-06-2022 om 11:39

Phoebe1982 schreef op 02-06-2022 om 16:15:

Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!!!!
Werken op vrijdag vond ik prima hoor maar ik heb een tijdje terug toch aangegeven of het mogelijk was om op vrijdag vrij te zijn en dat is inmiddels gelukt en dat vind ik toch wel heel erg lekker hoor! (Nu zou ik morgen toch al vrij zijn want voor de roosterwijziging had ik vrij genomen morgen omdat ik familieweekend heb maar nu gaat het lekker niet van mijn vakantieuren af en ben ik ook iedere vrijdag vrij)
Lekker weer vandaag!

Ik vind dat ook zo lekker om elke vrijdag vrij te zijn. Wil het nooit meer anders. Maar ja, collega zou het ook wel willen, dus ben benieuwd hoe lang het nog lukt. Ik begin er iig niet over...  

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-06-2022 om 12:24

VivaLaVida schreef op 03-06-2022 om 11:28:

Heel veel plezier dit weekend!!
Ga ervan genieten. Het is heerlijk weer.

Dank, ga ik zeker doen! Ik ben al op weg.

Friezinnetje: beter niet idd

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.