Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


Net nog even gekeken maar nu staat er alleen nog een zonnetje op de vrijdag. 
Maar het begin is er. Op naar langere dagen, wakker worden met fluitende vogels en meer zon. 

Vandaag ben ik voor het eerst sinds maanden weer echt naar de universiteit geweest voor mijn werk. Net op tijd om de plant op mijn bureau van een wisse dood te redden, want zelfs studentengras gaat dood als-ie te lang geen water krijgt.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-01-2022 om 19:44

Auwereel schreef op 24-01-2022 om 18:49:

Vandaag ben ik voor het eerst sinds maanden weer echt naar de universiteit geweest voor mijn werk. Net op tijd om de plant op mijn bureau van een wisse dood te redden, want zelfs studentengras gaat dood als-ie te lang geen water krijgt.

  Die plant ook weer blij dus!

Vld: jaaaaaaa Daar word je toch blij van!

En vanavond weer voor het eerst in tijden met mijn zangkoor geoefend! 



Ik ben nu wel een beetje hees, ook in tijden niet mijn stem zoveel gebruikt op één dag. En zoveel mensen gezien. Nu hopen dat er niet iemand tussen zat met Covid, het heerst flink in ons stadje.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-01-2022 om 06:43

Auwereel schreef op 24-01-2022 om 23:02:

En vanavond weer voor het eerst in tijden met mijn zangkoor geoefend!



Ik ben nu wel een beetje hees, ook in tijden niet mijn stem zoveel gebruikt op één dag. En zoveel mensen gezien. Nu hopen dat er niet iemand tussen zat met Covid, het heerst flink in ons stadje.

En ik had zaterdag sinds weken weer zangles! (Ik zing solo klassiek, opera, al jaren)
Mocht je nog wat hees zijn; even een dagje stemrust dus niet zingen.

Goedemorgen...
Ben nog ff niet blij want het is een beetje vroeg maar dat komt wel goed.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-01-2022 om 08:28

Moggel, thuiswerkdag en ik doe iets wat ik nooit doe: in pyama werken 😁. Dat kan thuis nou eenmaal. (Kleed me zo wel een x aan hoor maar geen calls of zo dus ff zo opstarten...)


aanvulling: mn teamleider belt net... zit je makeup goed zegt ze.. Gelukkig doet de camera van de laptop het niet  😄

Ik begin ook thuis vandaag, moet wel in beeld zo meteen dus wel aangekleed 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-01-2022 om 09:40

Zo aangekleed  (thuiswerkoutfit; huisbroek met bovenkant normaal)

Ik ben na mijn online dingen een eindje gaan wandelen en naar de bakker geweest. Nu nog even rust voor ik vanmiddag ga werken. Ga eerst even naar de schoenmaker want mijn sneakers zijn aan de binnenkant kapot ( heb ik altijd heel snel hij schoenen).

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-01-2022 om 12:49

Ik ben alweer klaar, ik was rond 8 uur begonnen.
Had nog een call met mn leidinggevende maar toen was ik wel aangekleed

Ik had vanmorgen zoiets mafs! Ik dekte de ontbijttafel en dacht bij mezelf toen ik de theekopjes vanuit de afwasmachine op tafel zette, wat een ongeregeld zooitje theekopjes, allemaal wit en van verschillende grootte, je moet zo goed opletten welk schoteltje bij welk kopje hoort, ik zou wel een nieuwe set willen, maar ja, is dat nou geen verspilling, nieuwe kopen terwijl je nog kopjes hebt? Kan alleen met goed fatsoen als ze stuk vallen.
Na het ontbijt ging mijn man verder met het uitruimen van de afwasmachine terwijl ik naar mijn werkkamer liep. Voordat ik die bereikte was er een kabaal! Mijn man had twee theekopjes kapot laten vallen!  
Echt, ik had niets tegen hem gezegd!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-01-2022 om 20:41

Auwereel schreef op 26-01-2022 om 20:12:

Ik had vanmorgen zoiets mafs! Ik dekte de ontbijttafel en dacht bij mezelf toen ik de theekopjes vanuit de afwasmachine op tafel zette, wat een ongeregeld zooitje theekopjes, allemaal wit en van verschillende grootte, je moet zo goed opletten welk schoteltje bij welk kopje hoort, ik zou wel een nieuwe set willen, maar ja, is dat nou geen verspilling, nieuwe kopen terwijl je nog kopjes hebt? Kan alleen met goed fatsoen als ze stuk vallen.
Na het ontbijt ging mijn man verder met het uitruimen van de afwasmachine terwijl ik naar mijn werkkamer liep. Voordat ik die bereikte was er een kabaal! Mijn man had twee theekopjes kapot laten vallen!
Echt, ik had niets tegen hem gezegd!


Ik heb trouwens vorige week een nieuwe serie op net 5 ontdekt die mij als Dan Brown boeken en films wel aanspreekt; the lost symbol. Ik dacht gister toen ik 3 en  terugkeek (het is maandag) dat ik het toch niks vond maar zit nu 4 terug te kijken en ik vind het toch wel leuk geloof ik. Iemand anders die het kijkt?

Wat een rust hier.

Zelfs de diehards, Alice en Dolfje o.a., zijn in geen velden of wegen te bekennen. 
Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. 

Hier gaat het wel oké. Vanmorgen wat afspraken gehad en ben nu weer even mijn bed ingekropen. Heb al een kleine week zware hoofdpijn. Krijg het niet weg met pijnstillers. Echt heel vervelend. Iemand de gouden tip?? 
Verder heb ik echt behoefte aan een flinke dosis zon! Ben een beetje klaar met die regen. Gelukkig waait het niet meer zo hard. 

Sterkte VivaLaVida, dat is al best lang, een week. Heb je de huisarts al gesproken?

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-02-2022 om 13:11

VivaLaVida schreef op 01-02-2022 om 12:42:

Wat een rust hier.

Zelfs de diehards, Alice en Dolfje o.a., zijn in geen velden of wegen te bekennen.
Ik hoop dat het goed gaat met iedereen.

Hier gaat het wel oké. Vanmorgen wat afspraken gehad en ben nu weer even mijn bed ingekropen. Heb al een kleine week zware hoofdpijn. Krijg het niet weg met pijnstillers. Echt heel vervelend. Iemand de gouden tip??
Verder heb ik echt behoefte aan een flinke dosis zon! Ben een beetje klaar met die regen. Gelukkig waait het niet meer zo hard.

Koekoek 

Ik ben ook klaar met dit weer, en met de winter. Met mij is het goed, alleen beetje saai op kantoor vanwege Corona, ziek en thuiswerken... 

En gister gepoweryogaad, auwww

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.