Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


Zo ik ben weer thuis van een weekje weg. Was leuk en gezellig en nu lekker rustig thuis.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-01-2022 om 19:27

Dolfje schreef op 22-01-2022 om 19:04:

Zo ik ben weer thuis van een weekje weg. Was leuk en gezellig en nu lekker rustig thuis.

Fijn! Nu lekker bijkomen van de reis.

Ja dat is fijn. Eigen spullen en eigen bed weer

Heerlijk is dat Dolfje, weer in je eigen bed! En fijn dat jullie het leuk hadden!

@ Alice: Ook dingen die lang geleden gebeurd zijn, kunnen zo ineens/onverwachts weer naar voren schieten. Ik weet niet goed wat te zeggen, maar leef met je mee. En als ik ooit in je provincie ga lopen, dan ben je van harte welkom om mee te lopen. Misschien zijn er nog wel meer mensen uit dit topic die dat leuk vinden.

Ik heb vandaag orde gecreëerd in Zalando-chaos. Had zes regenjassen en zeven zomerrokjes (...) gekocht en uiteindelijk één handige 'tussenjas' gehouden en drie mooie rokjes voor als het ooit weer lekker weer wordt!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-01-2022 om 23:04

Aberlady schreef op 22-01-2022 om 22:01:

Heerlijk is dat Dolfje, weer in je eigen bed! En fijn dat jullie het leuk hadden!

@ Alice: Ook dingen die lang geleden gebeurd zijn, kunnen zo ineens/onverwachts weer naar voren schieten. Ik weet niet goed wat te zeggen, maar leef met je mee. En als ik ooit in je provincie ga lopen, dan ben je van harte welkom om mee te lopen. Misschien zijn er nog wel meer mensen uit dit topic die dat leuk vinden.

Ik heb vandaag orde gecreëerd in Zalando-chaos. Had zes regenjassen en zeven zomerrokjes (...) gekocht en uiteindelijk één handige 'tussenjas' gehouden en drie mooie rokjes voor als het ooit weer lekker weer wordt!

Dank voor je medeleven, echt lief! Ik heb het een plekje kunnen geven en het los kunnen laten. (Ik ben overigens ook bij slachtofferhulp geweest daarna, op advies van de politie; ik heb aangifte gedaan)
Ik moet er alleen door de recente berichten wel weer even aan denken (en ook aan een andere foute relatie zo'n 5 jaar geleden...) maar veel emotie voel ik er gelukkig niet meer bij.

Dat is overigens het wrange, iedere vrouw herinnert zich wel foute sexueel getinte  opmerkingen of daden of iets in die trand  van mannen. En ik woon niet ver van het centrum maar wel in een rustige wijk waar het s'avonds vrij stil is. Met andere woorden voor mijn eigen veiligheid kan ik (en andere vrouwen, in de zomer later natuurlijk maar het gaat om het idee...)  gewoon na 8u niet meer alleen over straat.
Dat maakt me eigenlijk gewoon heel kwaad, dat wij vrouwen en meisjes ons gedrag aan moeten passen om te voorkomen dat ons iets overkomt wanneer er een man met een steekje los in de buurt is.
Ik vind het even niet zo erg dat ik single ben. (En nog minder gemotiveerd om te daten want voor je het weet tref je weer zo'n foute gast...)
He ik wilde soms toch dat ik lesbisch was... mjah dat ben ik niet... 

Anyway even afsluiten voor vandaag met iets leuks, zoals jullie weten ben ik nog al eens in huis bezig en ik ben dol op meubels anders neer zetten, kijken hoe het staat enz.
Nu heb ik vanmiddag ineens iets briljants bedacht voor mijn slaapkamer en ik ben er heel erg blij mee. Ik kan het niet goed uitleggen, ik heb een niet hele hoge/halfhoge vakkenkast aan mijn voeteneind gezet. (Waar ik bijvoorbeeld mijn Chromeboek op kan zetten en dan heb ik een soort tvtje)
Handig en staat ook nog enorm leuk! Oww en ik heb vorige week een kledingrek gekocht, ik hang (niet in het weekend maar door de weeks) altijd mijn kleding klaar voor de volgende dag, dat hoeft nu niet meer op een stoel maar op dat rek. 
Dames slaap lekker, ik ga nog even CSI kijken. (Dat keek ik heel af en toe wel eens maar ik heb ineens vorige week ontdekt dat dat toch wel erg leuk is..)

Zo raar, na een week lekker in eigen bed en hup 3 nachtmerries.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

23-01-2022 om 10:32

Dolfje schreef op 23-01-2022 om 09:55:

Zo raar, na een week lekker in eigen bed en hup 3 nachtmerries.

Was het erg warm in de slaapkamer of had je een dikke pyama aan? Te warm kun je nachtmerries krijgen. Heb ik wel in ieder geval..

Het is hier 15 graden kouder hé dan waar ik was dus echt warm had ik het niet.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-01-2022 om 09:55

Oww jaja haha tuurlijk... Dan moet je weer even aclimatiseren.
Zo ik ben lekker bezig geweest in huis afgelopen dagen, en ik heb gister
mijn eigen soort van kleedkamer/walk in closed gecreeerd en daar ben ik erg blij mee!
Was wel even een werk, ik heb er gewoon spierpijn van maar dan heb je ook wat.

Zo ik heb alle vakantiewas schoon en opgevouwen en gestreken. Dadelijk even rondje wandelen en daarna verder met Wie is de mol. Ik loop 2 afleveringen achter. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-01-2022 om 12:10

Dolfje schreef op 24-01-2022 om 12:10:

Zo ik heb alle vakantiewas schoon en opgevouwen en gestreken. Dadelijk even rondje wandelen en daarna verder met Wie is de mol. Ik loop 2 afleveringen achter.

Ik was al even buiten maar wil ook nog even gaan wandelen maar ik vind het best wel koud... 

Ja het is koud maar ik was net weer even buiten en toen scheen de zon en dat was wel lekker.
Zou eigenlijk naar de sportschool vandaag maar heb me een dagje extra relaxen gegeven. De rest van de week wordt druk genoeg met wat extra dingen op het werk ( als dat tenminste doorgaat).

Heel goed zo’n extra dagje relaxen.
Die plan ik soms ook echt in. Lukt dan niet altijd, kan weer wat tussen komen, maar vaak lukt het ook wel. 
Eigenlijk zou ik morgen zo’n dagje hebben, maar zoontje kan morgen niet naar school. Dus eerst thuisonderwijs en daarna relaxen. Meestal is dat wat uitgebreider lunchen, samen tv kijken en een spelletje doen. 

Hier valt de kou nog wel mee omdat er weinig wind staat. Zie verderop in de week een zonnetje staan. Kijk er nu al naar uit. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-01-2022 om 17:31

VivaLaVida schreef op 24-01-2022 om 16:21:

Hier valt de kou nog wel mee omdat er weinig wind staat. Zie verderop in de week een zonnetje staan. Kijk er nu al naar uit.

Echt? Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!!! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.