Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


ik kijk straks over mijn lijk. En nu zap ik wat heen en weer.

Maar idd rustig hier

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-01-2022 om 20:56

Idd stil hier..
 En ik ben ff iets minder happy want het gaat ff niet zoals ik wil en sommige mensen zijn ff irritant, er is geen reet op tv en ik heb nu al helemaal genoeg van de winter en ik vind alles een beetje saai. Meeeehhh 😁🙄

Nou ja gaat wel weer over...
*einde mopperkwartier)

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-01-2022 om 21:03

Mijn haar zit wel weer heel leuk na mijn bezoek aan de kapper   

En ik ben op vakantie, wel wifi maar heb telefoon gewoon minder in mijn hand dan thuis. Morgenavond ben ik weer thuis in mijn eigen bed.

Meestal gaat er niets boven je eigen bed, maar als ik een bed vind dat lekkerder ligt dan die van mezelf, ruil ik 'm zo in!
Maar oost-west, thuis best.

Fijn dat je haar weer goed zit, Alice. De laatste keer dat ik naar de kapper ging, was ik niet tevreden. Maar soms moet het net wat langer worden voordat het weer goed valt, helaas was dat deze keer niet het geval. Toen kwam de lockdown, nu zit het helemaal hopeloos, want het is nogal druk op mijn werk, ik heb/had geen tijd om naar de kapper te gaan. Zelfs dit weekend zal ik er niet aan ontkomen mijn laptop open te slaan.
Maar toch, liever druk dan dat ik me verveel. Hoewel ik me afvraag of ik daar volgende week nog zo over denk, want komende week gaat mijn werk pieken! Hopelijk heb ik daarna weer wat rustiger 

Ik dacht vanmiddag nog aan dit topic, dat het inderdaad weer wat stilletjes is. Ik lees momenteel veel op het Viva-forum vanwege een paar topics over het Voice-schandaal. Ben er erg van onder de indruk en veel mee bezig.
Vanmiddag nog wel even met man en schoonmoeder naar de Ikea geweest (uitputtingsslag ) en nu lekker met de beentjes omhoog, net Flikken gekeken en straks nog hapjes maken.
Alice, wat 'n bezoekje aan de kapper al niet kan doen! Ik zit straks een tijdje zonder werk en ben dan ook wel bang voor saaiheid. Heb het plan opgevat om stukken van het Pieterpad te lopen komend voorjaar, even verandering van omgeving en goed voor mijn conditie.

O wat leuk, het Pieterpad! Dat lijkt me zeker fijn in het voorjaar, wanneer het nog niet al te druk is, hoewel ik niet weet hoe druk het eigenlijk op het Pieterpad is.
Je hebt wel zicht op werk daarna, Aberlady?

Auwereel schreef op 21-01-2022 om 21:45:

O wat leuk, het Pieterpad! Dat lijkt me zeker fijn in het voorjaar, wanneer het nog niet al te druk is, hoewel ik niet weet hoe druk het eigenlijk op het Pieterpad is.
Je hebt wel zicht op werk daarna, Aberlady?

De stukken die ik tot nu toe heb gelopen vallen heel erg mee qua drukte. Maar ik loop ook vaak doordeweeks op mijn vrije dag.

Yes, gelukkig wel een nieuwe baan in het verschiet! En door ook nog vakantiedagen op te nemen, ben ik zomaar ineens twee maand 'bij huis'.

Heb een inductie kookplaat besteld. Een ' tweedekansje' van een bekende keten. Drie van mijn pannen blijken geschikt te zijn, dus pannenset konden ze niet aan me kwijt  

Finale Slimste mens gekeken. Tantezegger kijkt Flikken, die vindt het maar ingewikkelde verhaallijnen, dus ik sla even over tot ik het hele seizoen kan bingen.

Familie woont ongeveer op de route van het Pieterpad. Vrij verrassend hoe vaak je buiten het seizoen/weekend nog wel duo's ziet lopen . Geen hele volksstammen inderdaad, dat scheelt.

Kapper nog niet geweest, misschien volgende week eens vragen hoe druk het is. In de goede oude tijd ging het zonder afspraak.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-01-2022 om 08:19

Aberlady schreef op 21-01-2022 om 21:32:

Ik dacht vanmiddag nog aan dit topic, dat het inderdaad weer wat stilletjes is. Ik lees momenteel veel op het Viva-forum vanwege een paar topics over het Voice-schandaal. Ben er erg van onder de indruk en veel mee bezig.
Vanmiddag nog wel even met man en schoonmoeder naar de Ikea geweest (uitputtingsslag ) en nu lekker met de beentjes omhoog, net Flikken gekeken en straks nog hapjes maken.
Alice, wat 'n bezoekje aan de kapper al niet kan doen! Ik zit straks een tijdje zonder werk en ben dan ook wel bang voor saaiheid. Heb het plan opgevat om stukken van het Pieterpad te lopen komend voorjaar, even verandering van omgeving en goed voor mijn conditie.

Ik ben er ook erg mee bezig, het rakelt ook wel het een en ander op. (niet helemaal hetzelfde, geen sexuele intimidatie meegemaakt gelukkig, ik heb alleen heel lang geleden een relatie gehad met iemand met losse handjes en ik herken heel erg het niet kunnen praten erover...)

Gister ook Flkken gekeken uiteraard, blij dat het weer begonnen is, het is gewoon een topserie.Owwww dan ga ik mee, ik houd van wandelen en het Pieterpad wil ik ook graag een keer lopen. Haha Watervrouw, lijkt me grappig.

Jaaaaaa het was heerlijk om weer naar de kapper te gaan. Ik heb vrij dik haar, het zat voor geen meter en het was echt veel. Ik heb een kort kapsel maar het was weer een hoeveelheid haar, echt je vraagt je af waar het vandaan komt haha. Dat vind ik overigens het mooie aan Lockdowns, je leert dingen weer waarderen en als het een en ander weer open gaat word je heel erg blij.

Ik zit overigens te ontbijten (ik ben echt een ochtendmens) en ik ontdek momenteel dat verse sinaasappel-mandarijnsap van de Jumbo heel erg lekker is
Fijne zaterdag allen, is echt mijn lievelingsdag 

AliceM1982 schreef op 22-01-2022 om 08:19:

[..]

Ik ben er ook erg mee bezig, het rakelt ook wel het een en ander op. (niet helemaal hetzelfde, geen sexuele intimidatie meegemaakt gelukkig, ik heb alleen heel lang geleden een relatie gehad met iemand met losse handjes en ik herken heel erg het niet kunnen praten erover...)

Vanmorgen vroeg naar de markt geweest. Bloemen gekocht, grote schaal viooltjes, notenmix voor mijn man, broodjes en (vega)loempia’s. 
Ik kom eigenlijk te weinig op de markt. Vind het wel wat hebben op de zaterdag. 

We zijn nu even lui en kijken Flikken Maastricht terug. 
Straks nog even 5 kilometer wandelen en daarna koken. Zal bloemkool worden.

Hoorde net dat er waarschijnlijk versoepelingen aankomen. Zin om weer met vriendinnen uit eten te gaan. Word ik wel blij van. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-01-2022 om 15:51

VivaLaVida schreef op 22-01-2022 om 14:49:

[..]


 

Vanmorgen lekker gekeuteld, vanmiddag had ik zangles en daarna nog even door de stad gelopen, ondanks dat ik niet zo'n shopfanaat ben. (Behalve dat ik ff gekleurde dagcreme van Estee L wilde) Het was vrij druk en ik was het dus ook vrij snel zat, te veel prikkels en ik word daar onrustig van.
Erg grappig, op een steenworp afstand zit hier een groot park, waar ik niet ver vanaf woon en ik liep via het park met een omweg naar huis. Is dicht bij het centrum maar de sfeer is daar zo anders, vond ik wel grappig toen ik dat opmerkte. (Veel minder gejaagd en rustiger en mensen zijn veel vriendelijker, je maakt makkelijk een praatje, je ziet beesten rennen...)

Ik vond het altijd wel gezellig, de drukte in de stad. Soms te druk, dat het dringen werd, maar meestal gewoon ok.
Tegenwoordig word ik het snel zat, ik ben het ontwend. Ik ben inmiddels juist gewend snel even van de ene winkel naar de ander te rennen, dat er bij de markt een nette rij is, maar nu loopt iedereen me in de weg!

Het verbaasde mij hoe rustig het was in de stad. In de Hoofdstraat geen kip. Markt wat drukker maar goed te doen. Volgens de jongen in de Blokker was het al de hele week rustig. 
Het was natuurlijk ook druilerig of iedereen heeft de zakken leeg, na de dure decembermaand, kan ook nog. 

ik ben even snel naar het tuincentrum geweest, daar was het best wel druk. Maar verder nog nergens geweest, heb ook niets nodig

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.