Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-01-2022 om 12:42

Broodjebrie schreef op 10-01-2022 om 10:52:

Ja, ik denk dat het ook bijwerkingen zijn, ik hoor het van meer mensen dat ze niet fit waren de dag na de prik. Maar ik ken dus iemand die de dag na de booster ook lichte klachten had en testte positief Dus wil het zeker weten. Ik ben vermoeid, spierpijn en snotterig dus ik duik weer mijn bed in.

Ik voelde me ook niet heel erg lekker maar niet grieperig.
Groot gelijk.. beterschap 

Mijn collega was ook niet topfit na de booster maar wel op het werk. Benieuwd hoe ik zelf op de booster reageer......

Ik had ook van zowel de vaccinaties als de booster 1,5 dag last, rillerig, koud, spierpijn... Veel hangen op de bank, geen trek in eten. En zo frappant; van de ene op de andere minuut was het voorbij! Stond ik s' avonds om 22.00 nog gehaktballetjes met mayo te eten

Ik heb van vaccinaties en booster alleen een pijnlijke arm gehad. Verder nergens last van.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

11-01-2022 om 08:13

Moggel,

Was nog donker toen ik van huis ging... het wordt langzaam toch wat lichter, merkte ik gisteravond ook.. Kom maar op met de lente

Ja, het wordt steeds wat langer licht, dat merk je wel inderdaad. Fijn hoor.

Ik voel me iets beter, op vermoeidheid en snotterigheid na. Geen koorts en rillingen meer in ieder geval, dat scheelt al.

Ik ga zo de kinderen ophalen van hun eerste schooldag. Lopend, met een paar extra kilometers. Wat een weer buiten! Blauwe lucht en zon.
Heb de kinderen wel gemist om me heen, maar kon ook even wat dingen doen die al een tijdje lagen te wachten. 

Broodjebrie schreef op 11-01-2022 om 08:59:

Ja, het wordt steeds wat langer licht, dat merk je wel inderdaad. Fijn hoor.

Ik voel me iets beter, op vermoeidheid en snotterigheid na. Geen koorts en rillingen meer in ieder geval, dat scheelt al.

Goed zo! Door de koorts kan ik me altijd zo ziek voelen. Als dat weg is, krabbel ik meestal weer wat op. 

VivaLaVida schreef op 11-01-2022 om 13:25:

[..]

Goed zo! Door de koorts kan ik me altijd zo ziek voelen. Als dat weg is, krabbel ik meestal weer wat op.

Ja, ik voelde me ook echt ellendig gisteren. Ik kreeg het gewoon niet warm joh.. De zon schijnt hier naar binnen en dat is zo lekker!

Hier is het nu weer mistig.
 Heb het eten voor vanavond al opstaan en beddengoed in de wasmachine en droger. Moet zo even naar kruidvat en dan vanmiddag werken.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

12-01-2022 om 13:12

Werk ze Dolf, ik ben net klaar...

Hier ook even een zwaai, vanmorgen gewerkt en daarna naar mijn tante gegaan. Uiteraard weer veel te lang blijven hangen dus ook blijven eten. Scheelde weer koken

Nu eindelijk thuis, gedoucht en wel hang ik op de bank. Net mijn paps gebeld. Ben toe aan weekend hahaha.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

12-01-2022 om 21:00

Broodjebrie schreef op 12-01-2022 om 20:19:

Hier ook even een zwaai, vanmorgen gewerkt en daarna naar mijn tante gegaan. Uiteraard weer veel te lang blijven hangen dus ook blijven eten. Scheelde weer koken

Nu eindelijk thuis, gedoucht en wel hang ik op de bank. Net mijn paps gebeld. Ben toe aan weekend hahaha.

Ik ook 😆

Ik vind dat er de laatste tijd geen drol op tv is... en ja er is Netflix maar ik ben vast raar, geen zin in...

Ik vind het ook allemaal tegenvallen op TV. Wanneer begint er weer wat leuks?
Kijk nu voornamelijk Videoland en veel hier lezen of op ander forum.

Het is stilletjes hier? Ik heb het ook weer druk na de kerstvakantie....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.