Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

08-01-2022 om 13:24

Ja echt he!! Dit soort rollen passen hem idd goed.. Ik vond hem rete eng gister maar in dr. Tinus speelde hij het tegenovergestelde, deed ie ook wel leuk  een nerd-rol...

Aberlady leuk dat je ook entousiast bent!

Meer spoilers hoef ik niet 

Live is idd minder spannend dan digitaal. Ooit......

Zit met lunch detective te kijken, hopen dat het vandaag droog blijft voor wat actievere plannen...

Watervrouw misschien even de volgende keer dan wat eerder aangeven dat je het nog moet kijken

Vf_Watervrouw schreef op 07-01-2022 om 21:44:

Forummeet dan maar in Maastricht ipv het Wijze oosten?

Ik mag weer aftellen naar Flikken bingen... Nog een week of negen denk ik 😁

Hoeveel eerder / duidelijker 

Flikken kijk ik niet maar vind Tygo wel een erg goede acteur in wat voor rol hij ook speelt.
Wij hebben inmiddels al een beetje gewandeld maar het is verrekkes koud en regent een beetje. Picnic kwam vanmorgen maar ik was wat vergeten te bestellen dus even naar jumbo. Kom ik thuis en dacht ik dat ik yoghurt besteld had bij picnic maar dus ook vergeten dus net even naar lidl geweest. Hopelijk ben ik verder niks vergeten..
Straks even op bezoek en verder doen we niet veel dit weekend. Vanavond een film kijken denk ik.

Vf_Watervrouw schreef op 08-01-2022 om 14:05:

[..]

Hoeveel eerder / duidelijker

Niet duidelijk genoeg dus. Als ik nog iets moet kijken laat ik het echt wel duidelijk weten dat er niet gespoilerd mag worden.

Ik heb vanmorgen een zelftestje gedaan maar was negatief.. Voel me niet helemaal fit.. Hopelijk gaat het niet doorzetten, want morgen boosterprik halen.

Broodjebrie schreef op 08-01-2022 om 15:12:

Ik heb vanmorgen een zelftestje gedaan maar was negatief.. Voel me niet helemaal fit.. Hopelijk gaat het niet doorzetten, want morgen boosterprik halen.

Hoe gaat het?

Dolfje schreef op 09-01-2022 om 09:53:

[..]

Hoe gaat het?

Wel beter gelukkig. Nog een uur de tijd doden en dan richting priklocatie.

Broodjebrie schreef op 09-01-2022 om 10:30:

[..]

Wel beter gelukkig. Nog een uur de tijd doden en dan richting priklocatie.

Fijn. Succes. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-01-2022 om 10:54

Hier was het ook ff spannend want moeder ging een pcr test doen omdat ze zich niet zo lekker voelt, niet zo slim maar ik ging mee (niet met de test). Met mondkapje maar toch.. 
Gelukkig is het negatief..

Succes Brie!

Ik ben gelukkig niet zo ziek als de vorige keer maar voel me niet fit. Toch maar even gebeld met GGD omdat ik klachten heb die ook op corona kunnen duiden. Kan vanmiddag nog getest worden. Ik acht de kans klein dat ik het heb maar wil geen risico lopen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

10-01-2022 om 10:21

Groot gelijk Brie, kan het geen bijwerking zijn? Had ik wel last van na booster...

Ik verveel me 

Ja, ik denk dat het ook bijwerkingen zijn, ik hoor het van meer mensen dat ze niet fit waren de dag na de prik. Maar ik ken dus iemand die de dag na de booster ook lichte klachten had en testte positief Dus wil het zeker weten. Ik ben vermoeid, spierpijn en snotterig dus ik duik weer mijn bed in.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.