Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic

Dolfje schreef op 07-01-2022 om 19:09:

[..]

Ja zo wil ik daar ook alweer tijden heen. Net als naar Amsterdam, dat is denk ik ook alweer 5 jaar geleden of zo...

Ik ben afgelopen jaar nog in Amsterdam geweest maar ik vind de stad er niet beter op geworden. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar het is smoezeliger ofzo.

Broodjebrie schreef op 07-01-2022 om 19:18:

[..]

Ik ben afgelopen jaar nog in Amsterdam geweest maar ik vind de stad er niet beter op geworden. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar het is smoezeliger ofzo.

Jammer. Ik wil graag weer eens naar het rijksmuseum en vind het wandelen langs de grachten al leuk. Zodra het kan..

BrightEchidna89

BrightEchidna89

07-01-2022 om 19:24

AliceM1982 schreef op 07-01-2022 om 19:01:

[..]

Ik kijk die rommel ook niet...

joepie, Flikken Maastricht begint weer!! ...

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-01-2022 om 20:42

Broodjebrie schreef op 07-01-2022 om 19:06:

[..]

Jaaaaa! Eindelijk weer wat te kijken. En steeds als ik Maastricht zie denk ik: Ik wil er echt weer een keer heen. Zo mooi daar. Dit jaar maar weer eens een poging wagen. Wilde vorig jaar al gaan maar het kwam er niet van en tegen de tijd dat ik dacht: Nu kan het misschien; werden de regels weer strenger. Meeeeh.

Dan ga ik mee, ik was er een paar jaar terug, heel erg leuk!

AliceM1982 schreef op 07-01-2022 om 20:42:

[..]

Dan ga ik mee, ik was er een paar jaar terug, heel erg leuk!

Deal!!! Ergens in het voorjaar? 

Weer genoten van Flikken Maastricht  

Forummeet dan maar in Maastricht ipv het Wijze oosten? 

Ik mag weer aftellen naar Flikken bingen... Nog een week of negen denk ik 😁

Wat mij betreft komt er nou eindelijk eens een forummeet  

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-01-2022 om 22:34

Wat mij betreft ook hoor!!! En in Maastricht, waarom niet 
(Beter idee om het in 1 x te bingen WF, het was weer retespannend en ik baal stevig dat ik weer een week moet wachten)

Dan zal ik meteen maar mn idee wat ik dus al een tijdje heb onthullen: life  lijkt me nog even niet zo'n goed idee helaas maar wat dachten jullie van online via teams/meet/skype of zoiets? 

Brie ik ook, spannend is het weer he! He fijn, weer iets om je de hele week op te verheugen 

Dolfje schreef op 07-01-2022 om 19:20:

[..]

Jammer. Ik wil graag weer eens naar het rijksmuseum en vind het wandelen langs de grachten al leuk. Zodra het kan..

de binnenstad van a'dam is vooral vergane glory compleet verpest door toeristen en tante Corona.
ik zou de nieuwedijk/kalverstr links laten liggen en de gracht op gaan zou geen weekend doen want is rete druk 

vooral bij het museumplein 

Rogue schreef op 07-01-2022 om 23:26:

[..]

de binnenstad van a'dam is vooral vergane glory compleet verpest door toeristen en tante Corona.
ik zou de nieuwedijk/kalverstr links laten liggen en de gracht op gaan zou geen weekend doen want is rete druk

vooral bij het museumplein

Ik ga al 30 jaar met een grote boog om de kalverstraat. Nooit wat aangevonden.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

08-01-2022 om 07:30

Kalver is idd niet leuk, al jaren niet meer.
En klopt hoor Roque, zeker rondom de dam en Kalver is het veel te toeristisch geworden.
Al kom ik desondanks graag in mijn geboortestad 🙂, maar niet persede binnenstad. (Zus en goede vriendin wonen er ook... Zus overigens tot mei, dan gaan ze A'dam verlaten, ze heeft inmiddels 3 jongetjes dus wordt echt te krap)

Goedemorgen, weekend!  

AliceM1982 schreef op 07-01-2022 om 22:34:

Wat mij betreft ook hoor!!! En in Maastricht, waarom niet
(Beter idee om het in 1 x te bingen WF, het was weer retespannend en ik baal stevig dat ik weer een week moet wachten)

Dan zal ik meteen maar mn idee wat ik dus al een tijdje heb onthullen: life lijkt me nog even niet zo'n goed idee helaas maar wat dachten jullie van online via teams/meet/skype of zoiets?

Brie ik ook, spannend is het weer he! He fijn, weer iets om je de hele week op te verheugen

Ik vind het een prima idee.

Zooo echt wel! En Tygo is naar mijn idee toch echt 1 van de beste acteurs van NL hoor... 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

08-01-2022 om 11:08

Broodjebrie schreef op 08-01-2022 om 09:17:

[..]

Ik vind het een prima idee.

Zooo echt wel! En Tygo is naar mijn idee toch echt 1 van de beste acteurs van NL hoor...

Ik vind Tygo ook erg goed...

Jaaaa, fantastisch Tygo in Flikken! Geweldig die boevenkop van hem!
Maastricht heb ik ook op mijn verlanglijstje binnenland staan, net als Rotterdam, Delft, Gouda en Leeuwarden.
Ik ben niet zo van het digitale (heb ook geen smartfoon), maar het lijkt me hartstikke leuk om jullie ooit eens live te zien. Plus ik vind live veel minder spannend dan digitaal

Jaa Tygo is echt geschikt voor dit soort rollen. Hij kijkt gewoon bijna door je heen joh, zo goed!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.