Huiskamer
BrightEchidna89
02-12-2021 om 19:00
Vraagje:
Ik zit de komende tien dagen in een vakantiehuisje. Nu heb ik gemerkt dat er alleen een Senseo (geen ervaring) is waarbij ze een mokkasmaak hebben voorzien. Iemand tips voor een lekkere koffie daarmee, want mokka is niet echt mijn ding.
Of haal ik gewoon een pot oploskoffie?
AggressiveReindeer87
02-12-2021 om 19:12
Valdemar schreef op 02-12-2021 om 19:00:
Vraagje:
Ik zit de komende tien dagen in een vakantiehuisje. Nu heb ik gemerkt dat er alleen een Senseo (geen ervaring) is waarbij ze een mokkasmaak hebben voorzien. Iemand tips voor een lekkere koffie daarmee, want mokka is niet echt mijn ding.
Of haal ik gewoon een pot oploskoffie?
Nou ik heb liever smerige koffie dan geen koffie
.. Eeehh andere Senseopads halen, bijvoorbeeld darkroast?(die is wat sterker)
Veel plezier!
Dolfje
02-12-2021 om 19:22
Ik zou gewoon ergens een fatsoenlijke kop koffie drinken maar ik drink liever 2 dagen geen koffie ipv oplos of senseo 
BrightEchidna89
02-12-2021 om 20:08
AliceM1982 schreef op 02-12-2021 om 19:12:
[..]
Nou ik heb liever smerige koffie dan geen koffie
.. Eeehh andere Senseopads halen, bijvoorbeeld darkroast?(die is wat sterker)
Veel plezier!
Darkroast, bedankt. Morgen eens zien wat ze in de winkel hier hebben.
AggressiveReindeer87
02-12-2021 om 20:36
Dolfje schreef op 02-12-2021 om 19:22:
Ik zou gewoon ergens een fatsoenlijke kop koffie drinken maar ik drink liever 2 dagen geen koffie ipv oplos of senseo
Senseo is veel beter geworden, ik heb er sinds een tijdje 1. Ben het met je eens dat het vroeger vrij goor was maar gelukkig is dit niet meer zo.
Oploskoffie is trouwens niet goor hoor, ligt eraan hoe je het maakt..
Valdemar er zijn meer smaken, maar ik weet niet wat je lekker vindt. Ik vind die mokkakoffie overigens heerlijk...
BrightEchidna89
02-12-2021 om 21:10
Misschien vreemd, maar de beste koffie die ik de voorbije jaren dronk was eigenlijk tijdens een crisisopname. Daar hadden ze zo'n toestel dat de bonen vers maalde, lekker donker en sterk.
Trouwens wel eens, eender welke koffie is beter dan geen koffie.
Broodjebrie
02-12-2021 om 21:35
Ik heb ook Senseo. Nu heb ik nog Dark Roast maar de Mocca vind ik ook erg lekker. En de cappuchino-chocomelvariant zijn ook erg lekker. Keuze genoeg 
AggressiveReindeer87
02-12-2021 om 22:02
Valdemar schreef op 02-12-2021 om 21:10:
Misschien vreemd, maar de beste koffie die ik de voorbije jaren dronk was eigenlijk tijdens een crisisopname. Daar hadden ze zo'n toestel dat de bonen vers maalde, lekker donker en sterk.
Trouwens wel eens, eender welke koffie is beter dan geen koffie.
Zo'n addict ben ik dus ook... Echt ik ben 100% een ochtendmens maar eerst koffie, anders ben ik echt niet de genieten en dan gaat alles fout...
Ik heb trouwens de hele week thuis gewerkt, ok dat is wel relaxed maar ook wel vrij saai en dat is best vermoeiend. Ik had het er vanmorgen nog over met mn teamleider en ik dacht nog morgen weer thuis maar gelukkig kreeg ik vanmiddag een bericht of ik morgen naar kantoor wilde komen en daar heb ik gewoon zin in na bijna een week thuis werken
(En dat is echt wel lekker hoor, in je huisbroek zonder make up, met muziek aan en de katten bij me maar na 2 dagen vind ik het saai worden...)
Dolfje
03-12-2021 om 08:40
Aan de ene kant zou ik willen dat ik thuis kon werken maar zou dan inderdaad ook wel contact met anderen missen.
Deze week is het, tot nu toe tenminste, vrij rustig bij ons en we zijn natuurlijk eerder dicht. Verder gaat zowat alles gewoon door daar.
Ik lig nog wel in bed maar ben al een uur wakker. Zal zo maar eens opstaan en wat gaan rommelen hier en voor ik ga werken vanmiddag even wandelen.
Vf_Watervrouw
03-12-2021 om 19:02
ik ben blij dat ik werk en privé letterlijk kan scheiden. Mijn huidige werk kan niet naar mij toe komen, dus dan maar daarheen.
AggressiveReindeer87
04-12-2021 om 12:27
Vf_Watervrouw schreef op 03-12-2021 om 19:02:
ik ben blij dat ik werk en privé letterlijk kan scheiden. Mijn huidige werk kan niet naar mij toe komen, dus dan maar daarheen.
Ik vind afwisseling toch ook wel lekker, ik had de hele week thuisgewerkt en was blij dat ik naar kantoor kon gister. (Normaal werk ik dan dus 3 halve dagen, 1 of 2 thuis, 2 afgelopen week en 1 kantoor. Echter ik had 1 dag over 2 gesmeerd dus min of meer 3 dagen achter elkaar thuis gewerkt)
Anyway nu is het alweer weekend!!! Sint-etentje met mijn mams gaat niet door, ze is snipverkouden en ik heb nog keelpijn. (allebei geen Corona, zelftest gedaan maar is toch niet handig om snipverkouden bij elkaar te gaan zitten...)
We hebben wel cadeautjes voor elkaar, en ik heb een paar gedichten gemaakt, denk mijn moeder ook (ze zijn goed, al zeg ik het zelf...!) dus dat komt ze zo even brengen en halen. Net als een paar dingen van de Lidl die ik net ff gehaald heb.
Straks afgesproken met een goede vriend dus komt verder helemaal goed vandaag. En dan ga ik denk ik vanavond lekker Casa verder kijken. (Laatste deel staat er op!!!!!!!!
)
Vf_Watervrouw
04-12-2021 om 13:52
In de categorie zonder klagen saaie dagen. Ik was bezig met de serie Endeavour Morse. Halverwege seizoen 6 even druk met andere zaken en nu staat seizoen 6 niet meer online 
(er is (net) een dvd van uitgekomen, maar ik heb geen dvd-speler dus heb daar niks aan)
De helft overslaan en door naar seizoen 7 vind ik ook zo wat... Het lukt vast wel om ander tijdverdrijf/tijdverspilling te vinden, maar het is wel stom!! 
Dolfje
04-12-2021 om 13:57
Vf_Watervrouw schreef op 04-12-2021 om 13:52:
In de categorie zonder klagen saaie dagen. Ik was bezig met de serie Endeavour Morse. Halverwege seizoen 6 even druk met andere zaken en nu staat seizoen 6 niet meer online
(er is (net) een dvd van uitgekomen, maar ik heb geen dvd-speler dus heb daar niks aan)
De helft overslaan en door naar seizoen 7 vind ik ook zo wat... Het lukt vast wel om ander tijdverdrijf/tijdverspilling te vinden, maar het is wel stom!!
Wat stom! Ik zie op nl ziet seizoen 1/5 en dan 7. Vind ik echt raar.
Vf_Watervrouw
04-12-2021 om 13:59
Bij een andere serie bleken ze niet (ten alle tijde) alle rechten voor alle seizoenen te hebben, denk dat dat hier nu ook (tijdelijk) zo is.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.